Aktualno: dogodek Super znamka Klub (podrobnosti)

PRVA IN EDINA SLOVENSKA REVIJA O ZNAMČENJU.

KOMUNIKACIJSKA ODLIČNOST

Artboard-37

Iz domače knjižnice Ines Markovčič

Pri snovanju te rubrike sem prvotno razmišljala, kako bom predstavljala aktualne nove prebrane knjige iz marketinga, znamčenja. Pa sem se pri premisleku in zlaganju moje knjižne police nazadnje ustavila, in me je prešinila druga ideja. Mnogokrat se ljudem zgodi, da izide neka knjiga, vsi jo berejo/mo, se o njej pogovarjamo, je trenutni boom ali hit ali must-read, potem pa jo odložimo, in najbrž se tri četrtine ljudi redko zateče nazaj k prebiranju. Že v najstniških letih sem rada hrčkala stvari, ki so se me dotaknile. Sploh prebrane: najljubši strip, roman, pa članki iz Sobotne priloge … To sicer vse ostaja v mojem domačem kraju na nekih kupih, a vendar, ko sem se preselila, sem si hitro spet ustvarila svojo knjižnico. Menim, da že ostali mediji dovolj vestno uresničujejo plemenito vlogo pri recenziranju novih, aktualnih knjig, in ker vsa leta poklicno zorim v ugledni medijski hiši, kjer se določene stvari shranjujejo, podčrtujejo za kdaj drugič, ker vse je pomembno … (celo svojo »službeno knjižnico« imamo) sem se odločila, da to svojo privatno in poklicno prakso nadaljujem na straneh te rubrike. Iz svoje knjižne police bom vsakič potegnila meni ljubo čtivo, ne glede na čas ali (življenjsko) obdobje, v katerem sem ga bolj požirala, žvečila, se vračala, podčrtovala … Izluščila bom en izsek in ga osvetlila v luči filozofije zgodbarjenja in potrošništva. In ne, vse predstavljene knjige se ne bodo nujno vsebinsko in žanrsko nanašale na teorijo marketinga in znamčenja, to pa zato, ker želim odpirati polja interdisciplinarskih premislekov.

Vir slike: unsplash.com.

prof. dr. Ralph Tench, prof. dr. Dejan Verčič, prof. dr. Ansgar Zerfass, prof. dr. Ángeles Moreno in izr. prof. dr. Piet Verhoeven

KOMUNIKACIJSKA ODLIČNOST

Izdala in založila: Fakulteta za družbene vede, 2023

Vir slike: FDV.

Avtorica razmišljanja: Ines Markovčič

Komunikacijska odličnost je priročen in poglobljen pregled, kako razvijati, upravljati in voditi izjemno komuniciranje, kot pravkar sveže izdana knjiga ponudi v podnaslovu.

Drži. Vse se začne in konča pri komuniciranju. Izjemnem komuniciranju. Dokler gre to izjemno komuniciranje v eno ali drugo skrajnost (pozitivno ali negativno), vsebina komunikacije doživi luč zanimanja, sproži val razprav, interakcije, diskusij. Dokler je medlo ali nekaj vmes, ostane na povprečju, ki zbledi.

Podobno je tudi v svetu znamčenja. Znamke same si prav tako želijo doživeti luč zanimanja, sprožati valove razprav, interakcije, diskusij. Prodaje. Ugleda. Moč prepričanja. Pri tem se lahko pogovarjamo in problematiziramo o bolj ali manj uspelih in spodletelih komunikacijah, ki pa so v vsakem primeru, v kolikor dosežejo vrhunec zanimanja, izjemne. Izjemnost je tista, ki odstira komunikacijsko odličnost ali nezadostnost. Prav je, da jo znamo luščiti na tistih parametrih, ki si jih lahko prevedemo kot dobrodošle zapovedi. Ali jih celo ponotranjimo.

Izjemnost je tista, ki odstira komunikacijsko odličnost ali nezadostnost.

Knjiga Komunikacijska odličnost jih takole naniza. Prvič, povezanost. Živimo v globaliziranih, mediatiziranih in refleksivnih organizacijah. Drugič, vplivnost. Oddelki, ekipe, znotraj katerih ali s katerimi delujemo, skupnosti v različnih omrežjih … povsod smo vpeti, upodatkovljeni ali vsaj strategizirani. Tretjič, ambicioznost. Ni odlične komunikacije brez preudarnosti, povezanosti in zanesljivosti. Več o posameznih zapovedih v knjiigi, tu sem jih samo navrgla kot kost v branje. Vsako poglavje ponudi svojevrsto refleksijo in ideje za obstoječe in bodoče načine odličnega komuniciranja.    

Upravljati in voditi izjemno komuniciranje.

Refleksivno komunikacijsko upravljanje je v sodobni hipermoderni globalni družbi pomembno bolj kot kdajkoli. Igrati je potrebno na polno, a obenem ne pozabiti tudi uživati, vse to pa deluje samookrepitveno. Če želimo torej ustvarjati dobre zgodbe (znamk), jih je treba dihati, komunicirati na polno, z njimi uživati, obenem pa dosegati učinke samookrepitve, k čemur navsezadnje znamka tudi stremi. Želi preživeti in pustiti pečat na trgu.

Priložnost in privilegij je, da je dr. Dejan Verčič skupaj z uglednimi globalnimi strokovnjaki, znanstveniki in profesorji iz področja in področij komuniciranja prispeval k izjemnim, brezčasnim poglavjem, ki dajejo misliti in ki jih je zdaj moč brati tudi v slovenskem jeziku. Delo je tudi dosledno opremljeno z zgodovinskimi momenti, kar daje knjigi pečat enciklopedičnosti, ki v marsikaterem sodobnem delu zmanjka, pa bi, glede na obravnavano temo, bil dobrodošel.

Deli ta prispevek:

Ostali prispevki

Superbrands Slovenija

SUPERBRANDS SLOVENIJA 2025: Prvi rezultati

Boško Praštalo, Superbrands Slovenija, je v sodelovanju z agencijo Ipsos že postregel s prvimi podatki nove raziskave, za leto 2025. Raziskava 2025 kaže na hitro rastočo konkurenčnost med znamkami in na večjo raznolikost preferenc potrošnikov, kar bomo podrobneje osvetljevali v prihodnjih mesecih. Na kratko opazimo prve ključne ugotovitve: Povečano število

Preberi »
Lokalne novice

ZAŽIVEL JE SUPER ZNAMKA KLUB!

Lina Vodopivec, vodja kluba; Boško Praštalo, ustanovitelj; Ines Markovčič, programski vodja in urednica PRVI SLOVENSKI KLUB ZA ZNAMČENJE  … več kot platforma … več kot klub. Je srce znamčenja! Gibanje za rast in razvoj znamčenja! 18. marca je v Four Points by Sheraton Ljubljana Mons potekalo prvo srečanje in izobraževanje

Preberi »

SUPERBRANDS SLOVENIJA 2024: Zmagovalna naslovnica

Na gala razglasitvi in podelitvi priznanj Superbrands so posamezni »superbrandi« slavili tudi s svojimi naslovnicami, ki krasijo podobe njihovih korporativnih personaliziranih knjig Superbrands Slovenija 2024. Organizatorji Supebrands Slovenija so h končnim izdelkom, kot vsako leto, vključili še strokovno žirijo, da je – kot dobro popotnico za kreativno delo še naprej

Preberi »
Superbrands Slovenija

SUPERBRANDS SLOVENIJA 2024: Gala podelitev nagrad

Zadnji oktobrski petek je v veličastnem hotelu Four Points by Sheraton Ljubljana Mons potekal gala dogodek, na katerem so podelili priznanja znamkam, ki po mnenju slovenskih potrošnikov (letna raziskava Ipsos) in ocenjevalcev strokovnega sveta predstavljajo cvetober super znamk: Ariel, Barcaffe, Elan, Ford, Generali, Gilette, Gorenje, Heineken, Lenor, Leone, Lidl, Marles,

Preberi »
Profil znanega potrošnika

Jan Plestenjak

Samo za naročnike Listanje revije je mogoče le za naročnike na digitalno obliko revije Super Znamka. Že imate račun? Prijavite se. Še niste registrirani uporabnik? Preverite naročnine.

Preberi »

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.