GLOBALNI NAVDIH: Converse

Aktualno, Prispevki

Kultura znamke nikoli ni tako močna kot kultura sama.
📅 29.08.2021

Legendarna znamka obutve Converse diha samo še z misijo: (so)ustvarjati kulturo in družbo. Snovanje klasičnih promocijskih in oglaševalskih kampanj ji toliko (več) ne pride v poštev.

Kako v kreativnih in oglaševalskih industrijah razmišljati o nadgradnjah takšnih praks kot inovativnih marketinških strategijah, ki spontano generirajo odlične tržne rezultate v najbolj klasičnem pomenu besede? To je lahko vedno bolj ključno vprašanje, ki naj si jih znamke zastavljajo pri ustvarjanju in reprezentacijah dobrih zgodb.

Splošna ideja ni nova, saj so (po)znani primeri uspešnih znamk, ko so iz mladinske kulture rekrutirale ali črpale ideje o pomembnosti njihovega obstoja in delovanja ter poskusih izdelave lastnega sporočila (znamke). Stollak tu priznava, da kultura znamke nikoli ni tako močna kot kultura sama. Znamka pa lahko pomaga ustvarjalcem oblikovati to kulturo. Converse si je tako zadal domačo nalogo, s ciljem mešanja uveljavljenih imen iz različnih branž (zlasti iz kreativne industrije) z mladimi talenti, ki šele iščejo poti in načine za svoj prodor na sceno. Želi ustoličiti način, kako iz pasivnega opazovalca kulture postati njen ključni sokreator. Converse je v teh razmišljanjih v zadnjem letu dni pustil impresiven pečat v dveh ključnih projektih. …

“Tudi politiki in političarke niso nujno več obuti v klasične poslovne čevlje ali salonarje, temveč pogumno in drzno v svojih javnih nastopih stopajo naprej v supergah.”

VEČ V REVIJI SUPER ZNAMKA…

https://superznamka.si/naroci-se/

Samo za naročnike

Že imate račun? Prijavite se.

Ostali prispevki

KAJ PRAVI: Urban Korenjak, Europlakat, direktor trženja

KAJ PRAVI: Urban Korenjak, Europlakat, direktor trženja

Zagotovo dobre in nagrajevane zgodbe dosegajo tisti, ki že dlje časa vlagajo v zunanje oglaševanje, v kreativo, gradijo na izkušnjah premišljenega komuniciranja, ki pušča vtise. Zunanje oglaševanje je najbolj kreativen medij, si upam vselej suvereno trditi. Resnično se splača vanj vlagati in graditi na dobrih zgodbah, ki puščajo navdušujoče odzive, poglede mimoidočih. Prav zato je v naši ekipi tudi izurjena ekipa, ki se posveti svetovanju pri ustvarjanju plakatnih zgodb, ter vneto išče načine, ki bi v danih situacijah in v (slovenskem) okolju komunikacijsko odlično funkcionirale.

ROMANTIČNO V ZNAMČENJU: Znamke imajo moč ustvarjati trenutke, ki nas zaznamujejo

ROMANTIČNO V ZNAMČENJU: Znamke imajo moč ustvarjati trenutke, ki nas zaznamujejo

V današnjem času neprestanega hitenja in ob kopici mnogoterih sporočil ter novih izdelkov ljudje hlepimo po trenutkih, izkušnjah in lepih čustvih. Znamk, razen redkih, že dolgo ne kupujemo zgolj za reševanje nekih težav oz. izzivov, ampak zaradi pripadnosti in občutkov, ki se v nas vzbudijo, ko imamo nek dotični izdelek ali, ko posežemo po neki storitvi.

OSREDNJA TEMA: ROMANTIČNO V ZNAMČENJU

OSREDNJA TEMA: ROMANTIČNO V ZNAMČENJU

Tudi danes je svet, v katerem živimo, romantičen bolj kot kdaj koli. Posameznik ali posameznica, potrošnik ali potrošnica je središče vsega dogajanja ter bolj ali manj spretno smuča med zastavicami, zapičenimi v analogne in digitalne platforme – vsaka predstavlja svojo priložnost, izziv, oviro, čustvo in doživljanje v realnem času.

LOKALNI NAVDIH: lePotica. Tradicionalno je lahko moderno in privlačno.

LOKALNI NAVDIH: lePotica. Tradicionalno je lahko moderno in privlačno.

Ekonomistka po izobrazbi je po 17ih letih dela v računovodstvu spoznala, da je pisarniški poklic vendarle ne izpolnjuje. Svojo energijo je vselej rada sproščala v kotičkih kuhije, zaradi česar je službo v računovodstvu raje zamenjala za službo v novinarstvu, kot izvršna urednica kulinaričnih edicij. Zgodba se je potem samo še razvijala in nadgrajevala …

TRENDI: AI in kripto pristopi

TRENDI: AI in kripto pristopi

Možnosti plačevanja v spletnih trgovinah s kripto valutami, rivalstvo ali poskusi izpodrivanja pametnih telefonov, vpeljava AI načrtovalcev in svetovalcev … vsi ti pristopipotrjujejo, da podjetja, bodisi domača bodisi tuja dosledno razmišljajo o aktualnih trendih, ki bodo tudi v bodoče krojili in rojevali nove pristope pri ustvarjanju inventivnih tržno-komunikacijskih sporočil in tržno-komunikacijskih poti. Ključno bo le, kateri se bodo prijeli kot usodni in relevantni za obstoj znamke (morda celo njene panoge), kateri pa se bodo izkazali za sezonsko modo, ki skoprni in ne služi končnemu namenu. Ali pa so služili zgolj začasno.

Vsekakor pa najprej…

LOKALNE NOVICE: Mercator in bele embalaže,…

LOKALNE NOVICE: Mercator in bele embalaže,…

Seveda so navdušile in očarale. Prepričljivo izstopale na prodajnih mestih. Zgodba je skupno ujemanje vrednot in zasledovanje plemenitih ciljev, to so trajnost, odgovornost, sodelovanje in vključenost.

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja