GLOBALNI NAVDIH: Converse

Aktualno, Prispevki

Kultura znamke nikoli ni tako močna kot kultura sama.
📅 29.08.2021

Legendarna znamka obutve Converse diha samo še z misijo: (so)ustvarjati kulturo in družbo. Snovanje klasičnih promocijskih in oglaševalskih kampanj ji toliko (več) ne pride v poštev.

Kako v kreativnih in oglaševalskih industrijah razmišljati o nadgradnjah takšnih praks kot inovativnih marketinških strategijah, ki spontano generirajo odlične tržne rezultate v najbolj klasičnem pomenu besede? To je lahko vedno bolj ključno vprašanje, ki naj si jih znamke zastavljajo pri ustvarjanju in reprezentacijah dobrih zgodb.

Splošna ideja ni nova, saj so (po)znani primeri uspešnih znamk, ko so iz mladinske kulture rekrutirale ali črpale ideje o pomembnosti njihovega obstoja in delovanja ter poskusih izdelave lastnega sporočila (znamke). Stollak tu priznava, da kultura znamke nikoli ni tako močna kot kultura sama. Znamka pa lahko pomaga ustvarjalcem oblikovati to kulturo. Converse si je tako zadal domačo nalogo, s ciljem mešanja uveljavljenih imen iz različnih branž (zlasti iz kreativne industrije) z mladimi talenti, ki šele iščejo poti in načine za svoj prodor na sceno. Želi ustoličiti način, kako iz pasivnega opazovalca kulture postati njen ključni sokreator. Converse je v teh razmišljanjih v zadnjem letu dni pustil impresiven pečat v dveh ključnih projektih. …

“Tudi politiki in političarke niso nujno več obuti v klasične poslovne čevlje ali salonarje, temveč pogumno in drzno v svojih javnih nastopih stopajo naprej v supergah.”

VEČ V REVIJI SUPER ZNAMKA…

https://superznamka.si/naroci-se/

Samo za naročnike

Že imate račun? Prijavite se.

Ostali prispevki

KAJ PRAVIJO: ŠPELA ŽITKO, direktorica marketinga Pivka perutninarstvo & Delamaris, LAURA SABLJAKOVIĆ, vodja znamke Delamaris, MATEJA GRLJ PRIMC, vodja znamke Pivka perutninarstvo

KAJ PRAVIJO: ŠPELA ŽITKO, direktorica marketinga Pivka perutninarstvo & Delamaris, LAURA SABLJAKOVIĆ, vodja znamke Delamaris, MATEJA GRLJ PRIMC, vodja znamke Pivka perutninarstvo

Blagovni znamki Pivka in Delamaris rasteta pod skupno streho. Sta slovenski in že dolgo uveljavljeni blagovni znamki, poznani v več kot 30 državah sveta, pa vendar terjata zelo različen pristop na trgu.

O marketinških sinergijah smo se pogovarjali z direktorico marketinga Pivka – Delamaris, Špelo Žitko. Svoje dnevne izzive v svetu upravljanja posamezne znamke sta vsebinsko zaokrožili tudi Laura Sabljaković, vodja znamke Delamaris, in Mateja Grlj Primc, vodja znamke Pivka.

ZNANJE, VĖDENJE

ZNANJE, VĖDENJE

Potrebujemo telente, ki bodo znali uporabljati AI? Če smo pred več kot desetletjem vzeli v zakup, da je IT razvijalec nuja in vse pomembnejši steber poslovanja podjetja, zna biti, da se bodo v sedanjosti in v prihodnosti vedno bolj oblikovali poklici v smeri umetne inteligence – AI eksperti oz. strokovnjaki.

GLOBALNE NOVICE

GLOBALNE NOVICE

GLOBALNE NOVICE: Pepsi in Tesla, Lancome in Louvre, Food exhibition, Always Organic Cotton, Insekti bonbonov in čokoladna sporočila, Louis Vuitton pekarna, Perrier in
Starck…

SOUVENIR STAND NATAŠE ČAGALJDECEMBRA EKSKLUZIVNO V SALONU ID:DOMA

SOUVENIR STAND NATAŠE ČAGALJ
DECEMBRA EKSKLUZIVNO V SALONU ID:DOMA

Ljubljana, 28. november 2023 –Naslednjo soboto, 9. decembra 2023, se bo na brunchu v prodajno-razstavnem salonu id:doma slovenskemu občinstvu prvič predstavila londonska blagovna znamke Souvenir Stand. Izdelki za dom ter oblačila in dodatki bodo na Slovenski cesti 9 in v spletni trgovini id:online ekskluzivno na voljo do konca decembra.

ATELIER REBUL

ATELIER REBUL

Dobre zgodbe se zgodijo spontano. Tako se piše tudi zgodba mladega francoskega farmacevta, Jeana C. Reboula, ki se leta 1895 odpravi obiskati očeta v Trabzon, a ga očara križišče na razpotju sveta. Istanbul…

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja