GLASBENA OČALA: NOVI TEHNOLOŠKI PREBOJ ALI MODA?

Aktualno, Prispevki

📅 29.04.2023

Odprt zvok, UVA/UVB zaščita, vgrajeni mikrofon, Bluetooth povezava, najsodobnejši materiali, ena aplikacija za popolno upravljanje… vse te lastnosti so združene v enem izdelku: čisto prava glasbena sončna očala, blagovne znamke Bose. To je nov način poslušanja. Ničesar ni na ali v ušesih, kar je spodbudna novica predvsem za tiste, ki jih skrbi zdravstvena plat pretirane uporabe slušalk. Glasbena sončna očala omogočajo, da slišimo in komuniciramo s svetom okoli nas med diskretnim poslušanjem glasbe. Preprosto se prepustiš užitkom medtem, ko se sprehajaš pod sončnim nebom. Uporabnik ali uporabnica lahko izbira med različnimi modeli glede na obliko okvirja, barvo, nadomestne leče … hitro lahko ustvari svoj videz po meri in okusi. Aplikacija Bose Conncet pa omogoča dostop do vsega, kar sam izdelek ponuja. Z osebnimi nastavitvami v aplikaciji tako lahko uporabnik/ca uživa v svoji glasbi neobremenjeno in svobodno.

Glasbena sončna očala so navdušujoč trend zadnjih par let, ki ga bomo z zanimanjem spremljali, kam vse bo pripeljal skozi uporabniško izkušnjo. Morda, pred bližajočim se poletjem, je en simpatičen približek za vse tiste, ki na plaže neradi hodijo s telefoni, si pa na vsak način želijo svoje glasbe.

Vir slike: Lorex

Ostali prispevki

BESEDA USTANOVITELJA: Začne se z razumevanjem, da vsaka interakcija šteje

BESEDA USTANOVITELJA: Začne se z razumevanjem, da vsaka interakcija šteje

Kot strokovnjak za mreženje dobro vem, da je za vzpostavitev trajnih odnosov ključnega pomena iskrenost in zaupanje. Če se zavedamo, da ne želimo ob sebi neavtentičnih oseb, zakaj bi potem pričakovali, da bodo potrošniki navdušeni nad blagovnimi znamkami, ki ne izražajo pristnosti?

Kako torej znamke in osebnosti lahko ohranijo to polje avtentičnosti?

BRANJE: ZASE IN ZATE

BRANJE: ZASE IN ZATE

Lahko bi rekla, da je v tem delu vse nekako strnjeno, zaokroženo, s spektrom barv emocij. Če želimo razumeti zoomerke in zoomerje, se potopiti v njihove vidike čustvovanja in doživljanja, se moramo biti zmožni potopiti v njihove konotacije navdušenja in ogorčenja.

KAJ PRAVI: Zmago Novak, Zavod Big, direktor

KAJ PRAVI: Zmago Novak, Zavod Big, direktor

Ustvarjalna moč in ustvarjalni duh potencialov jugovzhodne Evrope nikoli ne počivata. Sta navdih in širši gradnik. V ozadju celotnega koncepta pa sloni idejni oče in ustanovitelj ter direktor Zavoda Big, Zmago Novak, ki je prepričan, da gre v tej zgodbi za najatraktivnejšo regijo in da mora Ljubljana postati njena ustvarjalna prestolnica.

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja