GLASBENA OČALA: NOVI TEHNOLOŠKI PREBOJ ALI MODA?

Aktualno, Prispevki

📅 29.04.2023

Odprt zvok, UVA/UVB zaščita, vgrajeni mikrofon, Bluetooth povezava, najsodobnejši materiali, ena aplikacija za popolno upravljanje… vse te lastnosti so združene v enem izdelku: čisto prava glasbena sončna očala, blagovne znamke Bose. To je nov način poslušanja. Ničesar ni na ali v ušesih, kar je spodbudna novica predvsem za tiste, ki jih skrbi zdravstvena plat pretirane uporabe slušalk. Glasbena sončna očala omogočajo, da slišimo in komuniciramo s svetom okoli nas med diskretnim poslušanjem glasbe. Preprosto se prepustiš užitkom medtem, ko se sprehajaš pod sončnim nebom. Uporabnik ali uporabnica lahko izbira med različnimi modeli glede na obliko okvirja, barvo, nadomestne leče … hitro lahko ustvari svoj videz po meri in okusi. Aplikacija Bose Conncet pa omogoča dostop do vsega, kar sam izdelek ponuja. Z osebnimi nastavitvami v aplikaciji tako lahko uporabnik/ca uživa v svoji glasbi neobremenjeno in svobodno.

Glasbena sončna očala so navdušujoč trend zadnjih par let, ki ga bomo z zanimanjem spremljali, kam vse bo pripeljal skozi uporabniško izkušnjo. Morda, pred bližajočim se poletjem, je en simpatičen približek za vse tiste, ki na plaže neradi hodijo s telefoni, si pa na vsak način želijo svoje glasbe.

Vir slike: Lorex

Ostali prispevki

KOLUMNA: Čustva in Romantika v marketingu: Ključ do Src in Znamk

KOLUMNA: Čustva in Romantika v marketingu: Ključ do Src in Znamk

V marketingu in oglaševanju se romantične tehnike vedno bolj uporabljajo kot orodje za pritegovanje pozornosti potrošnikov. Ta pristop ne le trka na vrata naših čustev, ampak išče pot do našega poistovetenja s sentimentalnimi temami, ki odmevajo v naših srcih. Toda…Je romantika vedno zmagovalna formula?

KOLUMNA: Romantizem v oglaševanju znamkinih zgodb

KOLUMNA: Romantizem v oglaševanju znamkinih zgodb

Romantizem je evropska umetnostna smer v prvi polovici 19. stoletja, ki poudarja zlasti subjektivnost, čustva, domišljijo. FRAN ga definira kot odnos do sveta, v katerem prevladujejo čustva, domišljija, nestvarnost.

Romantika je bila do neke mere odziv na razsvetljenstvo in racionalizem. Poudarjala je čustveno, individualno, subjektivno, iracionalno, domiselno, spontano.

Kaj pa ima romantizem z oglaševanjem?

KOLUMNA: Kaj so o 2024 rekli naši »jaga baba« pogovori

KOLUMNA: Kaj so o 2024 rekli naši »jaga baba« pogovori

Čas zadnjih nekaj tednov je bil zame osebno zanimiv, ker podjetja, organizacije in skupine – tako kot vsako leto – organizirajo bistveno več dogodkov kot katerikoli drugi mesec v letu. Čas je za druženje, stiske rok in dokazovanje, kdo je v večji stiski s časom, je pa to tudi čas za zanimive pogovore. Med vsemi dialogi in monologi pa nekateri ostanejo v spominu, ker smo s sogovorniki razvijali zanimive teze, med katerimi smo se dotikali tudi trendov in 2024. »Jaga baba« pogovori smo jim rekli…

KOLUMNA: ROM-KOM-KOM, ŠE NE GREMO DOMOV

KOLUMNA: ROM-KOM-KOM, ŠE NE GREMO DOMOV

V svetu, ki temelji na podatkih in ponuja možnost merjenja vsega, je ideja še vedno kralj. V vse bolj razdrobljeni komunikacijski pokrajini, v kateri blagovne znamke vse težje izplavajo iz komunikacijskih poplav, bodo velike ideje postale pomembnejše kot kadarkoli prej.

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja