GLASBENA OČALA: NOVI TEHNOLOŠKI PREBOJ ALI MODA?

Aktualno, Prispevki

📅 29.04.2023

Odprt zvok, UVA/UVB zaščita, vgrajeni mikrofon, Bluetooth povezava, najsodobnejši materiali, ena aplikacija za popolno upravljanje… vse te lastnosti so združene v enem izdelku: čisto prava glasbena sončna očala, blagovne znamke Bose. To je nov način poslušanja. Ničesar ni na ali v ušesih, kar je spodbudna novica predvsem za tiste, ki jih skrbi zdravstvena plat pretirane uporabe slušalk. Glasbena sončna očala omogočajo, da slišimo in komuniciramo s svetom okoli nas med diskretnim poslušanjem glasbe. Preprosto se prepustiš užitkom medtem, ko se sprehajaš pod sončnim nebom. Uporabnik ali uporabnica lahko izbira med različnimi modeli glede na obliko okvirja, barvo, nadomestne leče … hitro lahko ustvari svoj videz po meri in okusi. Aplikacija Bose Conncet pa omogoča dostop do vsega, kar sam izdelek ponuja. Z osebnimi nastavitvami v aplikaciji tako lahko uporabnik/ca uživa v svoji glasbi neobremenjeno in svobodno.

Glasbena sončna očala so navdušujoč trend zadnjih par let, ki ga bomo z zanimanjem spremljali, kam vse bo pripeljal skozi uporabniško izkušnjo. Morda, pred bližajočim se poletjem, je en simpatičen približek za vse tiste, ki na plaže neradi hodijo s telefoni, si pa na vsak način želijo svoje glasbe.

Vir slike: Lorex

Ostali prispevki

BESEDA USTANOVITELJA: Začne se z razumevanjem, da vsaka interakcija šteje

BESEDA USTANOVITELJA: Začne se z razumevanjem, da vsaka interakcija šteje

Kot strokovnjak za mreženje dobro vem, da je za vzpostavitev trajnih odnosov ključnega pomena iskrenost in zaupanje. Če se zavedamo, da ne želimo ob sebi neavtentičnih oseb, zakaj bi potem pričakovali, da bodo potrošniki navdušeni nad blagovnimi znamkami, ki ne izražajo pristnosti?

Kako torej znamke in osebnosti lahko ohranijo to polje avtentičnosti?

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja