EU kartica ugodnosti za invalide

Aktualno, Prispevki

📅 27.04.2022

Kreativna baza, družba za komuniciranje in strateško svetovanje, slovensko javnost razsvetljuje o pomembnem družbeno odgovornem projektu: EU kartice ugodnosti za invalide, ki lahko invalidom znatno izboljšajo njihovo življenje. Leta 2017 je Nacionalni svet invalidskih organizacij Slovenije v okviru pilotnega projekta prvič uvedel Evropsko kartico ugodnosti za invalide, lani pa je dobil projekt nov zagon. Osnovni namen EU kartice ugodnosti za invalide je omogočiti enotnejšo obravnavo in posebne finančne ugodnosti za invalide pri različnih ponudnikih, predvsem na področju prometa, turizma, kulture, športa in prostega časa. Nosilec projekta Izboljšanje dostopnosti blaga in storitev za invalide z Evropsko kartico ugodnosti je Nacionalni svet invalidskih organizacij Slovenije, kot projektni partner pa sodeluje tudi Urbanistični inštitut Republike Slovenije. Projekt prispeva k večji socialni vključenosti oseb z različnimi oblikami invalidnosti. Doslej se je projektu pridružilo več kot 200 ponudnikov po celi Sloveniji, kartico pa je pridobilo več kot 15.000 invalidov.

Ostali prispevki

Primer HARTMANN

Primer HARTMANN

Ko opazujemo vse bolj drzni in pogumni razvoj IT-ja na področju zdravstva in farmacije, smo včasih lahko presenečeni, koliko potencialnega prostora se tu še lahko odpira

SUPERBRANDS SLOVENIJA, DRUGIČ

SUPERBRANDS SLOVENIJA, DRUGIČ

Pozdravljamo prvo šestnajsterico superbrandov: Barcaffe, Big Bang, Elan, Generali, Leone, Lidl, Mercator, Merkur, Nova Kbm, Omv, Perwoll, Silan, Skb Banka, Woop, Zavarovalnica Triglav.

SUPERBRANDS SLOVENIJA

SUPERBRANDS SLOVENIJA

Odkar je lastništvo licence v Sloveniji prevzel Boško Praštalo, direktor Superbrands Slovenija, se je odprla nova, sveža energija, ki utrjuje zaupanje na področju znamčenja.

OSEBNOST ZNAMK, PRVIČ

OSEBNOST ZNAMK, PRVIČ

Ljudje se med seboj najbolj povezujemo drug z drugimi. Podobno je z znamkami; s potrošnikom, uporabnikom vzpostavljajo neko čustveno vez.

LOJALNOST ZNAMKI ALI LOJALNOST CENI

LOJALNOST ZNAMKI ALI LOJALNOST CENI

Razumevanje te temeljne distinkcije je tudi ključno pri iskanju odgovora na vprašanje, kakšne potrošnike si na koncu tudi sami želimo ter kako jih obravnavati. Nič ni narobe ne z enim ne z drugim odgovorom, pomembno pa je …

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja