EU kartica ugodnosti za invalide

Aktualno, Prispevki

📅 27.04.2022

Kreativna baza, družba za komuniciranje in strateško svetovanje, slovensko javnost razsvetljuje o pomembnem družbeno odgovornem projektu: EU kartice ugodnosti za invalide, ki lahko invalidom znatno izboljšajo njihovo življenje. Leta 2017 je Nacionalni svet invalidskih organizacij Slovenije v okviru pilotnega projekta prvič uvedel Evropsko kartico ugodnosti za invalide, lani pa je dobil projekt nov zagon. Osnovni namen EU kartice ugodnosti za invalide je omogočiti enotnejšo obravnavo in posebne finančne ugodnosti za invalide pri različnih ponudnikih, predvsem na področju prometa, turizma, kulture, športa in prostega časa. Nosilec projekta Izboljšanje dostopnosti blaga in storitev za invalide z Evropsko kartico ugodnosti je Nacionalni svet invalidskih organizacij Slovenije, kot projektni partner pa sodeluje tudi Urbanistični inštitut Republike Slovenije. Projekt prispeva k večji socialni vključenosti oseb z različnimi oblikami invalidnosti. Doslej se je projektu pridružilo več kot 200 ponudnikov po celi Sloveniji, kartico pa je pridobilo več kot 15.000 invalidov.

Ostali prispevki

BESEDA USTANOVITELJA: Začne se z razumevanjem, da vsaka interakcija šteje

BESEDA USTANOVITELJA: Začne se z razumevanjem, da vsaka interakcija šteje

Kot strokovnjak za mreženje dobro vem, da je za vzpostavitev trajnih odnosov ključnega pomena iskrenost in zaupanje. Če se zavedamo, da ne želimo ob sebi neavtentičnih oseb, zakaj bi potem pričakovali, da bodo potrošniki navdušeni nad blagovnimi znamkami, ki ne izražajo pristnosti?

Kako torej znamke in osebnosti lahko ohranijo to polje avtentičnosti?

BRANJE: ZASE IN ZATE

BRANJE: ZASE IN ZATE

Lahko bi rekla, da je v tem delu vse nekako strnjeno, zaokroženo, s spektrom barv emocij. Če želimo razumeti zoomerke in zoomerje, se potopiti v njihove vidike čustvovanja in doživljanja, se moramo biti zmožni potopiti v njihove konotacije navdušenja in ogorčenja.

KAJ PRAVI: Zmago Novak, Zavod Big, direktor

KAJ PRAVI: Zmago Novak, Zavod Big, direktor

Ustvarjalna moč in ustvarjalni duh potencialov jugovzhodne Evrope nikoli ne počivata. Sta navdih in širši gradnik. V ozadju celotnega koncepta pa sloni idejni oče in ustanovitelj ter direktor Zavoda Big, Zmago Novak, ki je prepričan, da gre v tej zgodbi za najatraktivnejšo regijo in da mora Ljubljana postati njena ustvarjalna prestolnica.

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja