DOBRODOŠLI V BETA VERZIJI 2.021

Kolumne

Blaz_Kocjancic
📅 18.03.2021

Ko počasi odstranjujemo hroščato in virusov polno verzijo 2.020 s svojega operacijskega sistema, ne smemo ignorirati slona v sobi. Leto, ko so postali objemi in rokovanja smrtno nevarni, poskočnica Can’t touch this pa njegova uradna himna, je na stežaj odprlo vrata novi finančni krizi in številnim drugim spremembam.

Tako v zasebnih življenjih kot v poslovnem svetu se spreminja naša interakcija z ljudmi, načini kako kupujemo in prodajamo, ter številne druge norme in navade. Če se spreminjamo ljudje, pa se bodo morale spremeniti tudi znamke. Saj so te v resnici skupek vrednot, ki živijo v naših zavestih.

Sprememba je ena od besed, ki požene strah v kosti. Verjetno zato, ker spremembe pomenijo korak v neznano. Ven iz cone udobja. A ravno ta strah nam otežuje napredek. Zato moramo gledati na spremembe, ki se dogajajo okoli nas, tudi v pozitivni luči. Luči novih priložnosti.

Dejstvo je, da so spremembe edina konstanta. Kdor se jim bo znal prilagoditi, bo vedno izšel kot zmagovalec. Kako se lahko znamka prilagodi spremembam in iz krize izide kot zmagovalka?

1. Pametni ljudje so tisti, ki delajo napake, se iz njih učijo in jih nikoli več ne ponavljajo. Enako velja za znamke. Zgodovina nas uči, da znamke, ki ohranjajo izdatke za marketing tudi v času krize, povečajo svojo prodajo in tržni delež. Zdravje blagovnih znamk postane ranljivo v tistem trenutku, ko podjetja prenehajo oglaševati.

2. Kriza ustvarja odlične pogoje na trgu, da znamke pokažejo »prave barve«, svoje poslanstvo in vrednote. Izkoristite jih!

Samo za naročnike

Že imate račun? Prijavite se.

Ostale kolumne

KOLUMNA: Zgodba: ko PR sreča AI

KOLUMNA: Zgodba: ko PR sreča AI

V hitro spreminjajočem se svetu, kjer informacijska tehnologija nenehno preoblikuje način(e), kako delujemo, je postala umetna inteligenca ključni igralec tudi na področju odnosov z javnostmi. Osebno mnenje? Zame je nesporno, da AI prinaša številne koristi tudi naši panogi. Dokaz? Bom podala primer…

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja