DOBRODOŠLI V BETA VERZIJI 2.021

Kolumne

Blaz_Kocjancic
📅 18.03.2021

Ko počasi odstranjujemo hroščato in virusov polno verzijo 2.020 s svojega operacijskega sistema, ne smemo ignorirati slona v sobi. Leto, ko so postali objemi in rokovanja smrtno nevarni, poskočnica Can’t touch this pa njegova uradna himna, je na stežaj odprlo vrata novi finančni krizi in številnim drugim spremembam.

Tako v zasebnih življenjih kot v poslovnem svetu se spreminja naša interakcija z ljudmi, načini kako kupujemo in prodajamo, ter številne druge norme in navade. Če se spreminjamo ljudje, pa se bodo morale spremeniti tudi znamke. Saj so te v resnici skupek vrednot, ki živijo v naših zavestih.

Sprememba je ena od besed, ki požene strah v kosti. Verjetno zato, ker spremembe pomenijo korak v neznano. Ven iz cone udobja. A ravno ta strah nam otežuje napredek. Zato moramo gledati na spremembe, ki se dogajajo okoli nas, tudi v pozitivni luči. Luči novih priložnosti.

Dejstvo je, da so spremembe edina konstanta. Kdor se jim bo znal prilagoditi, bo vedno izšel kot zmagovalec. Kako se lahko znamka prilagodi spremembam in iz krize izide kot zmagovalka?

1. Pametni ljudje so tisti, ki delajo napake, se iz njih učijo in jih nikoli več ne ponavljajo. Enako velja za znamke. Zgodovina nas uči, da znamke, ki ohranjajo izdatke za marketing tudi v času krize, povečajo svojo prodajo in tržni delež. Zdravje blagovnih znamk postane ranljivo v tistem trenutku, ko podjetja prenehajo oglaševati.

2. Kriza ustvarja odlične pogoje na trgu, da znamke pokažejo »prave barve«, svoje poslanstvo in vrednote. Izkoristite jih!

Samo za naročnike

Že imate račun? Prijavite se.

Ostale kolumne

KOLUMNA: Nevroznanost: sveti gral in dileme

KOLUMNA: Nevroznanost: sveti gral in dileme

Si predstavljate, da možgane razumemo do te mere, da bi svoje potrošnike in druge deležnike lahko prepričali, da se odločijo za nakup našega izdelka, podprejo našo idejo? O, ja, si, vem, da si in verjamem, da se je na obraz prikradel nasmešek.

KOLUMNA: Kje se ustaviti? Ali pričeti? Nevroznamčenje, odgovornost. V tem sosledju najprej.

KOLUMNA: Kje se ustaviti? Ali pričeti? Nevroznamčenje, odgovornost. V tem sosledju najprej.

Podjetja želijo čim več prodati, posledično seveda temu sledi oglaševanje, odnosi z javnostmi, strateško komuniciranje … Iščemo načine, da izdelke in storitve, ki jih predstavljamo, prikažemo v najboljši možni luči. Iščemo načine, da bi bolje razumeli potrošnika, seveda z namenom, da bo v množici vsega, kar je na voljo na trgovskih policah, izbral prav našega oz. naročnikovega. Iščemo načine, da bi, z namenom večanja dobička, ugotovili, na kakšen način in kje nagovoriti določeno tarčno skupino. Kje je meja dopustnosti in legitimnosti?

KOLUMNA: Umetna inteligenca – sovražnik ali zaveznik?

KOLUMNA: Umetna inteligenca – sovražnik ali zaveznik?

Danes imamo tako na voljo verjetno že na tisoče orodij, ki podpirajo umetno inteligenco in nam olajšajo delo. Seveda smo bili marketingaši tisti prvi, ki smo ta orodja posvojili in si z njimi pomagali pri ustvarjanju raznih scenarijev za snemanja, besedil za družbena omrežja, oblikovanju prvih idej za kreativne kampanje in celo za oblikovanje prezentacij. Z zagotovostjo pa lahko rečemo, da so se dobro uveljavila tudi v ostalih industrijah. Obenem je Open AI jezik prodrl tudi v marksikatero že obstoječo orodje, da bi še pospešil določene koristne ali dobrodošle procese.

Ravno zaradi hitrega razvoja umetne inteligence se je marsikomu porodilo vprašanje: »Ali bo umetna inteligenca nadomestila moje delovno mesto?«. Seveda…

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja