DOBRODOŠLI V BETA VERZIJI 2.021

Kolumne

Blaz_Kocjancic
📅 18.03.2021

Ko počasi odstranjujemo hroščato in virusov polno verzijo 2.020 s svojega operacijskega sistema, ne smemo ignorirati slona v sobi. Leto, ko so postali objemi in rokovanja smrtno nevarni, poskočnica Can’t touch this pa njegova uradna himna, je na stežaj odprlo vrata novi finančni krizi in številnim drugim spremembam.

Tako v zasebnih življenjih kot v poslovnem svetu se spreminja naša interakcija z ljudmi, načini kako kupujemo in prodajamo, ter številne druge norme in navade. Če se spreminjamo ljudje, pa se bodo morale spremeniti tudi znamke. Saj so te v resnici skupek vrednot, ki živijo v naših zavestih.

Sprememba je ena od besed, ki požene strah v kosti. Verjetno zato, ker spremembe pomenijo korak v neznano. Ven iz cone udobja. A ravno ta strah nam otežuje napredek. Zato moramo gledati na spremembe, ki se dogajajo okoli nas, tudi v pozitivni luči. Luči novih priložnosti.

Dejstvo je, da so spremembe edina konstanta. Kdor se jim bo znal prilagoditi, bo vedno izšel kot zmagovalec. Kako se lahko znamka prilagodi spremembam in iz krize izide kot zmagovalka?

1. Pametni ljudje so tisti, ki delajo napake, se iz njih učijo in jih nikoli več ne ponavljajo. Enako velja za znamke. Zgodovina nas uči, da znamke, ki ohranjajo izdatke za marketing tudi v času krize, povečajo svojo prodajo in tržni delež. Zdravje blagovnih znamk postane ranljivo v tistem trenutku, ko podjetja prenehajo oglaševati.

2. Kriza ustvarja odlične pogoje na trgu, da znamke pokažejo »prave barve«, svoje poslanstvo in vrednote. Izkoristite jih!

Samo za naročnike

Že imate račun? Prijavite se.

Ostale kolumne

RADOVEDNOST, GONILO RAZVOJA

RADOVEDNOST, GONILO RAZVOJA

✍🏻 Darja Brečko Poženel

Radovednost je hecna stvar; včasih je na povsem napačnem mestu, v slabšalnem smislu tudi lastnost paparacev in opravljivcev, v drugi situaciji …

NAGOVOR UREDNICE REVIJE IN PORTALA SUPER ZNAMKA

NAGOVOR UREDNICE REVIJE IN PORTALA SUPER ZNAMKA

Znamke so kot pletenje … sliši se preprosto, kot pri učenju prvih korakov. Potrebujemo le prejo/volno in par pletilk. A potem spoznavamo, da so na voljo različne preje (ki se razlikujejo po sestavi, barvah, debelini), tehnike vzorcev (konveksna elastika, enostavna guma, ozki robi, strokes, tehnične luknje, školjke …), nenazadnje, vse je tudi odvisno od vrste pletilk, ki so različnih oblik, dolžin, vrst materialov, iz katerih so narejene.

OSTANITE V ODNOSU S POTROŠNIKOM

OSTANITE V ODNOSU S POTROŠNIKOM

✍🏻 Nataša Mohorč Kejžar

Z razvojem krize je potrošnik spremenil svoje vedenje. Za dober in stabilen odnos s potrošnikom so za podjetja ključni trije koraki. Iskanje načinov, kako se v teh spreminjajočih časih približati svojim potrošnikom, je pomembnejše kot kdaj koli prej. Blagovna znamka mora tako postati še trdnejši partner potrošniku, saj bo le tako lahko izpolnila njegove potrebe in ohranila močan odnos.

RAZMIŠLJANJA O POSTCOVID DIGITALNI KOMUNIKACIJI

RAZMIŠLJANJA O POSTCOVID DIGITALNI KOMUNIKACIJI

✍🏻 Zoran Savin

Naša življenja so bolj kot kadarkoli prej povezana z digitalno komunikacijo. Ko so se lanskega marca izpraznile ulice, se je celotno poslovanje preselilo na splet in druge oblike interaktivne komunikacije. V Angliji …

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja