📅 22.09.2023

MREŽENJE

Izdal in založil: Sellution d.o.o.

Prva slovenska knjiga o mreženju, ki jo je Boško Praštalo spisal iz osebnih in poklicnih izkušenj, ki so ga pripeljale do zadovoljnega življenja, kot ga živi danes. Življenja, ki si ga morda pred več kot desetletjem ali dvnema ne bi predstavljal. To je navdihujoča knjiga, ki odpira skrivnosti mreženja v zasebnem in poslovnem svetu. Boško je ni koncipiral kot abecede in teoretizacijo ali teoretsko nadgradnjo že uveljavljenih, preverjenih konceptov. Šel je dlje in mreženjsko motivacijo umešča v sporočila, ki bodo motivirala ali prebudila leva v še tako skeptičnem sleherniku.

Delo je spisano za vse tiste, ki si želijo kakovostnega časa in odnosov, ki prinašajo “prava” poznanstva, “prave” veze, “prave” poti za uresničevanje življenjskih ciljev. Ob tem skuša razbiti mantro klišejskosti vsega, kar se deklarira kot dobra pot odnosov z ljudmi. Drzno že v uvodnih poglavjih odpira vprašanja, kot so: Zakaj mreženje ni seksi? Kaj pričakujemo od seksi mreženja? Kakšno mreženje sploh ni seksi? Uvodna vprašanja nato v nadaljevanju Boško Praštalo smiselno umesti v kontekst smetenja posameznika: “Kaj bodo pa drugi rekli?”, “Prepozno je”, “Če bi vsaj imel” ipd.

Vir: Poslovno mreženje

Takšna in podobna poglavja težko spišeš golo teoretsko; v ozadju je piedestal osebnih izkušenj, vzponov in padcev, kar se ob prebiranju knjige začuti. V želji, da bi Boško opogumil druge, je najprej razgalil sebe. Šele na osnovi osebne razgalitve je pričel nizati zakonitosti mreženja, ki se berejo kot dobrodošli napotki in premisleki: zakon avtentičnosti, samopodobe, percepcije, energije, radovednosti, poslušanja, podobnosti, dajanja, karme, kredibilnosti, zanesljivosti in zaupanja.

Zaupanje v svetu mreženja terja nenehno odprtost za mreženje. Pri tem pa je poglavitno najprej zgraditi osebno blagovno znamko. Vsak od nas je blagovna znamka, prepričuje Boško. Se pa razlikujemo po tem, kolikšen čas temu namenimo. Skrb za ugled ni samoumeven in ne pride čez noč. V tej skrbi se posamezniki hitro med seboj porazgubijo, ker so k tej nalogi pristopili manj proaktivno. Po prepričanju Boškota ni razloga za umik, temveč za “takoj zdaj!”. To je zamgovalni moto, v katerega velja ugrizniti. Ne samo to; ne gre samo za izgradnjo lastne osebne znamke, temveč tudi niza osebnih podznamk in nadgradnjo na mnogih segmentih, ki so velikokrat pred teboj, a ostajajo spregledani, podcenjeni. Da, vse je mogoče. Tako se bere ta knjiga in daje navdih, da je povezovanje naše najmočnejše orožje. Zato:“Zaživimo mreženje”.

Ostali prispevki

LOKALNI NAVDIH: Papa Juliett Aviation Art. Unikaten dekor.

LOKALNI NAVDIH: Papa Juliett Aviation Art. Unikaten dekor.

Papa Juliett Aviation Art pooseblja pustolovščino letenja, pristno zgodbo podjetja, predanost letalstvu, poklon fascinantni letalski zgodovini, povezanost v unikatnem oblikovanju, ekološko osveščenost. S ponovno uporabo letalskih kosov znamka prispeva k zmanjševanju odpadkov, obenem pa tvori lastnost trajnostnega luksuza.

TRENDI: AI v industriji ur

TRENDI: AI v industriji ur

EveryWatch je nova in edina globalna spletna platforma, ki temelji na umetni inteligenci, namenjena tako profesionalcem v urarski industriji kot vsem običajnim uporabnikom, kupcem in ljubiteljem ur. Ponuja celovit pregled…

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja