PRVA IN EDINA SLOVENSKA REVIJA O ZNAMČENJU.

BRANJE: BOŠKO PRAŠTALO

BP-oglas-copy

MREŽENJE

Izdal in založil: Sellution d.o.o.

Prva slovenska knjiga o mreženju, ki jo je Boško Praštalo spisal iz osebnih in poklicnih izkušenj, ki so ga pripeljale do zadovoljnega življenja, kot ga živi danes. Življenja, ki si ga morda pred več kot desetletjem ali dvnema ne bi predstavljal. To je navdihujoča knjiga, ki odpira skrivnosti mreženja v zasebnem in poslovnem svetu. Boško je ni koncipiral kot abecede in teoretizacijo ali teoretsko nadgradnjo že uveljavljenih, preverjenih konceptov. Šel je dlje in mreženjsko motivacijo umešča v sporočila, ki bodo motivirala ali prebudila leva v še tako skeptičnem sleherniku.

Delo je spisano za vse tiste, ki si želijo kakovostnega časa in odnosov, ki prinašajo “prava” poznanstva, “prave” veze, “prave” poti za uresničevanje življenjskih ciljev. Ob tem skuša razbiti mantro klišejskosti vsega, kar se deklarira kot dobra pot odnosov z ljudmi. Drzno že v uvodnih poglavjih odpira vprašanja, kot so: Zakaj mreženje ni seksi? Kaj pričakujemo od seksi mreženja? Kakšno mreženje sploh ni seksi? Uvodna vprašanja nato v nadaljevanju Boško Praštalo smiselno umesti v kontekst smetenja posameznika: “Kaj bodo pa drugi rekli?”, “Prepozno je”, “Če bi vsaj imel” ipd.

Vir: Poslovno mreženje

Takšna in podobna poglavja težko spišeš golo teoretsko; v ozadju je piedestal osebnih izkušenj, vzponov in padcev, kar se ob prebiranju knjige začuti. V želji, da bi Boško opogumil druge, je najprej razgalil sebe. Šele na osnovi osebne razgalitve je pričel nizati zakonitosti mreženja, ki se berejo kot dobrodošli napotki in premisleki: zakon avtentičnosti, samopodobe, percepcije, energije, radovednosti, poslušanja, podobnosti, dajanja, karme, kredibilnosti, zanesljivosti in zaupanja.

Zaupanje v svetu mreženja terja nenehno odprtost za mreženje. Pri tem pa je poglavitno najprej zgraditi osebno blagovno znamko. Vsak od nas je blagovna znamka, prepričuje Boško. Se pa razlikujemo po tem, kolikšen čas temu namenimo. Skrb za ugled ni samoumeven in ne pride čez noč. V tej skrbi se posamezniki hitro med seboj porazgubijo, ker so k tej nalogi pristopili manj proaktivno. Po prepričanju Boškota ni razloga za umik, temveč za “takoj zdaj!”. To je zamgovalni moto, v katerega velja ugrizniti. Ne samo to; ne gre samo za izgradnjo lastne osebne znamke, temveč tudi niza osebnih podznamk in nadgradnjo na mnogih segmentih, ki so velikokrat pred teboj, a ostajajo spregledani, podcenjeni. Da, vse je mogoče. Tako se bere ta knjiga in daje navdih, da je povezovanje naše najmočnejše orožje. Zato:“Zaživimo mreženje”.

Deli ta prispevek:

Ostali prispevki

Branje

Andrej Pompe, Osupljiva moč zgodbe

Moč znamke se odraža tudi v njeni zgodbi. Zgodba ima »svoj draž«, se prične misel v obsežnem delu avtorja, predavatelja, podjetnika, komunikologa, pisca in umetnika, dr. Andreja Pompeta. Namen zgodbe, kot pojasnuje pisec knjige, »ni v tem, da daje namige, kako razmišljati, temveč kako misliti«.

Preberi »
Legenda

Schweppes. Peneče poželjivo.

Skrivnost je v tisočih drobnih mehurčkov. Prav teh mehurčkov naj bi imela znamka Schweppes več na steklenico kot katera koli druga znamka. Čudovita izkušnja pitja, ki jo zvočno reprezentirajo sodobne oglaševalske kampanje te znamke, je razlog, zaradi katerih Schweppes ostaja prepoznaven po svojem značilen zvoku, ki ostane. Sch …

Preberi »
Kreativne kapsule

30. Sarajevski filmski festival

Sarajevski filmski festival je eden največjih in najpomembnejših filmskih festivalov v Evropi. Ustanovljen je bil leta 1995 in od takrat vsako leto v prestolnico Bosne in Hercegovine pripelje mednarodne in lokalne zvezdnike filmske industrije ter prikazuje široko paleto svetovnih celovečernih in kratkih filmov.

Preberi »
Superbrands Slovenija

Kdo so prejemniki nagrad Superbrands Slovenija 2024?

Zbor strokovnega sveta Superbrands Slovenija 2024 je opravil častno in obsežno nalogo, tj. ocenil 500 najbolj izpostavljenih znamk po raziskavi Ipsos, ki so jih podali potrošniki na osnovi lastne strokovne percepcije, pri čemer izhajajo iz kategorij, ki so pomembne za organizacijo Superbrands: kakovost, razlikovanje, zaupanje in čustva.

Preberi »
Znanje & Védenje

Weekend Media Festival, Websi 2024 in AI utrinki, Je svet res le mačka, ki se igra z Avstralijo?

AI Weekend je združil regionalno in globalno tehnološko sceno za izmenjavo informacij, znanja in pogovor o tem, kaj nam bo UI prinesla v prihodnosti. Veliko se je osvetljevalo kontekst mešanja kart na drugačen način, ker se sodobne inteligentne generacije informirajo na »krivi način« ter so vpete v en in isti algoritem okusa. In to v času, ki ponuja diverzifikacijo okusov bolj kot kdajkoli. Diktatura klikov je nedvomno naredila svoje. Nenazadnje, tu je še moment bolj ali manj kakovostne medijske krajine, ki je kritična infrastruktura vsake države.

Preberi »

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.