📅 22.09.2023

MREŽENJE

Izdal in založil: Sellution d.o.o.

Prva slovenska knjiga o mreženju, ki jo je Boško Praštalo spisal iz osebnih in poklicnih izkušenj, ki so ga pripeljale do zadovoljnega življenja, kot ga živi danes. Življenja, ki si ga morda pred več kot desetletjem ali dvnema ne bi predstavljal. To je navdihujoča knjiga, ki odpira skrivnosti mreženja v zasebnem in poslovnem svetu. Boško je ni koncipiral kot abecede in teoretizacijo ali teoretsko nadgradnjo že uveljavljenih, preverjenih konceptov. Šel je dlje in mreženjsko motivacijo umešča v sporočila, ki bodo motivirala ali prebudila leva v še tako skeptičnem sleherniku.

Delo je spisano za vse tiste, ki si želijo kakovostnega časa in odnosov, ki prinašajo “prava” poznanstva, “prave” veze, “prave” poti za uresničevanje življenjskih ciljev. Ob tem skuša razbiti mantro klišejskosti vsega, kar se deklarira kot dobra pot odnosov z ljudmi. Drzno že v uvodnih poglavjih odpira vprašanja, kot so: Zakaj mreženje ni seksi? Kaj pričakujemo od seksi mreženja? Kakšno mreženje sploh ni seksi? Uvodna vprašanja nato v nadaljevanju Boško Praštalo smiselno umesti v kontekst smetenja posameznika: “Kaj bodo pa drugi rekli?”, “Prepozno je”, “Če bi vsaj imel” ipd.

Vir: Poslovno mreženje

Takšna in podobna poglavja težko spišeš golo teoretsko; v ozadju je piedestal osebnih izkušenj, vzponov in padcev, kar se ob prebiranju knjige začuti. V želji, da bi Boško opogumil druge, je najprej razgalil sebe. Šele na osnovi osebne razgalitve je pričel nizati zakonitosti mreženja, ki se berejo kot dobrodošli napotki in premisleki: zakon avtentičnosti, samopodobe, percepcije, energije, radovednosti, poslušanja, podobnosti, dajanja, karme, kredibilnosti, zanesljivosti in zaupanja.

Zaupanje v svetu mreženja terja nenehno odprtost za mreženje. Pri tem pa je poglavitno najprej zgraditi osebno blagovno znamko. Vsak od nas je blagovna znamka, prepričuje Boško. Se pa razlikujemo po tem, kolikšen čas temu namenimo. Skrb za ugled ni samoumeven in ne pride čez noč. V tej skrbi se posamezniki hitro med seboj porazgubijo, ker so k tej nalogi pristopili manj proaktivno. Po prepričanju Boškota ni razloga za umik, temveč za “takoj zdaj!”. To je zamgovalni moto, v katerega velja ugrizniti. Ne samo to; ne gre samo za izgradnjo lastne osebne znamke, temveč tudi niza osebnih podznamk in nadgradnjo na mnogih segmentih, ki so velikokrat pred teboj, a ostajajo spregledani, podcenjeni. Da, vse je mogoče. Tako se bere ta knjiga in daje navdih, da je povezovanje naše najmočnejše orožje. Zato:“Zaživimo mreženje”.

Ostali prispevki

BESEDA USTANOVITELJA: Začne se z razumevanjem, da vsaka interakcija šteje

BESEDA USTANOVITELJA: Začne se z razumevanjem, da vsaka interakcija šteje

Kot strokovnjak za mreženje dobro vem, da je za vzpostavitev trajnih odnosov ključnega pomena iskrenost in zaupanje. Če se zavedamo, da ne želimo ob sebi neavtentičnih oseb, zakaj bi potem pričakovali, da bodo potrošniki navdušeni nad blagovnimi znamkami, ki ne izražajo pristnosti?

Kako torej znamke in osebnosti lahko ohranijo to polje avtentičnosti?

BRANJE: ZASE IN ZATE

BRANJE: ZASE IN ZATE

Lahko bi rekla, da je v tem delu vse nekako strnjeno, zaokroženo, s spektrom barv emocij. Če želimo razumeti zoomerke in zoomerje, se potopiti v njihove vidike čustvovanja in doživljanja, se moramo biti zmožni potopiti v njihove konotacije navdušenja in ogorčenja.

KAJ PRAVI: Zmago Novak, Zavod Big, direktor

KAJ PRAVI: Zmago Novak, Zavod Big, direktor

Ustvarjalna moč in ustvarjalni duh potencialov jugovzhodne Evrope nikoli ne počivata. Sta navdih in širši gradnik. V ozadju celotnega koncepta pa sloni idejni oče in ustanovitelj ter direktor Zavoda Big, Zmago Novak, ki je prepričan, da gre v tej zgodbi za najatraktivnejšo regijo in da mora Ljubljana postati njena ustvarjalna prestolnica.

LEGENDA: LEGO®.

LEGENDA: LEGO®.

Znamka LEGO® je v svojih skoraj 90 letih prehodila dolgo pot – od majhne mizarske delavnice do sodobnega, globalnega podjetja, ki je eden največjih svetovnih proizvajalcev igrač. Namen in vizija LEGO Group je…

SUPERBRANDS SLOVENIJA 2023: Gala podelitev nagrad

SUPERBRANDS SLOVENIJA 2023: Gala podelitev nagrad

Zadnji septembrski četrtek je v veličastnem hotelu Four Points by Sheraton Ljubljana Mons potekal gala dogodek, na katerem so podelili priznanja 29 superbrandom, ki po mnenju slovenskih potrošnikov in ocenjevalcev strokovnega sveta predstavljajo cvetober super znamk…

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja