Bodite vklopljeni

Aktualno, Prispevki

»Dizajn je tihi ambasador vaše znamke« (Paul Rand)
📅 28.07.2021

Velikan grafičnega oblikovanja Paul Rand in avtor enega izmed najbolj ikoničnih citatov je v enem stavku perfektno povzel pomen dizajna znotraj blagovne znamke: “Design is the silent ambassador of your brand.” (Dizajn je tihi ambasador vaše blagovne znamke).

Blagovna znamka je kot majhen otrok, saj za uspešno rast in obstoj na trgu potrebuje konstantno nego in “always-on” pristop, ki temelji na tržno usmerjenih modelih, ki ustvarjajo personalizirane izkušnje med blagovnimi znamkami in strankami. V vsakem trenutku bodite “vklopljeni” za izpolnitev potreb stranke. Gre za nekakšen odziv na digitalno obdobje v katerem živimo, kar rezultira tudi v poplavi novih znamk, ki si želijo priboriti svoje mesto pod soncem.

Konkurenca je vse neizprosnejša, znamke pa morajo v svojem sržu najti avtentičnost, če želijo izstopati in se razlikovati od hude konkurence. Eden najpomembnejših vidikov je poznavanje kanalov, ki vodijo do ciljne publike. Znamka mora s svojo pojavnostjo predajati zgodbo in vrednote, s katerimi se odjemalec lahko poistoveti, vzpostaviti se mora dvosmerna komunikacija, ki temelji na zaupanju.

vir slike: uxdesign.cc

Ostali prispevki

BRANJE: PORTUGALSKE PRIPOVEDKE

BRANJE: PORTUGALSKE PRIPOVEDKE

Za moj okus ostajajo ena taka večna klasika, za vse generacije, od koder lahko črpamo navdihe ali zakonitosti delovanja v svetu znamčenja…

LEGENDA: CHANEL

LEGENDA: CHANEL

Znamka Chanel se še vedno močno uvršča med tiste, ki predstavljajo vrhunec sodobnega oblikovanja. Brezmejne interpretacije sofisticiranih Chanelovih modelov so razlog, zakaj znamka ostaja splošno priznana in velecenjena kontinuiteta, tudi izven meja opevane pariške mode.

ZNAMKA V INDUSTRIJI METAVERZUMA

ZNAMKA V INDUSTRIJI METAVERZUMA

Podatki ocen tržnih priložnosti namreč izkazujejo metaverzum infiltracijo na več kot 1 trilijon amerških dolarjev letnih prihodkov, kar se bo z leti samo še povečevalo. Ne samo velike industrije, kot so modna, avtomobilska, gaming in druge, počasi bodo temu vstopu sledile tude druge; ko bo znotraj panoge eden od konkurentov naredil premik v metaverzum okolje, bodo zagotovo sledile tudi druge.

Težko je napovedati ali oceniti, ali bomo kot posamezniki, uporabniki, potrošniki uspeli obstati imuni na te spremembe na srednji dolgi rok. Dejstvo pa je, da…

REFLEKSIJE

REFLEKSIJE

Pri spodbujanju in udejanjanju trajnostne potrošnje imajo pomembno vlogo tako trgovci kot tudi potrošniki. Slednji v vedno večjem obsegu razumejo svojo vlogo in pomen (spreminjanja) potrošniških navad za ohranjanje naravnih virov ter zmanjševanje odpadkov, kamor spada tudi zamenjava tiskanih za digitalne račune. Hkrati marsikdo od njih pričakuje, da bodo ključno vlogo odigrali trgovci. A ti potrebujejo ozaveščene potrošnike, da lahko uresničijo svoje trajnostne vizije. Kako izstopiti iz tega kroga in ustvariti trajnostno potrošnjo? Bi morala podjetja odigrati vlogo »influencerjev«? Kakšna so trajnostna pričakovanja potrošnikov?

PROFIL ZNANEGA POTROŠNIKA

PROFIL ZNANEGA POTROŠNIKA

Jure Godler.
Estet, brilijanten, sofisticiran, inteligenten, duhovit in tako čudovito british like … nas ne pusti ravnodušne.

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja