Bodite vklopljeni

Aktualno, Prispevki

»Dizajn je tihi ambasador vaše znamke« (Paul Rand)
📅 28.07.2021

Velikan grafičnega oblikovanja Paul Rand in avtor enega izmed najbolj ikoničnih citatov je v enem stavku perfektno povzel pomen dizajna znotraj blagovne znamke: “Design is the silent ambassador of your brand.” (Dizajn je tihi ambasador vaše blagovne znamke).

Blagovna znamka je kot majhen otrok, saj za uspešno rast in obstoj na trgu potrebuje konstantno nego in “always-on” pristop, ki temelji na tržno usmerjenih modelih, ki ustvarjajo personalizirane izkušnje med blagovnimi znamkami in strankami. V vsakem trenutku bodite “vklopljeni” za izpolnitev potreb stranke. Gre za nekakšen odziv na digitalno obdobje v katerem živimo, kar rezultira tudi v poplavi novih znamk, ki si želijo priboriti svoje mesto pod soncem.

Konkurenca je vse neizprosnejša, znamke pa morajo v svojem sržu najti avtentičnost, če želijo izstopati in se razlikovati od hude konkurence. Eden najpomembnejših vidikov je poznavanje kanalov, ki vodijo do ciljne publike. Znamka mora s svojo pojavnostjo predajati zgodbo in vrednote, s katerimi se odjemalec lahko poistoveti, vzpostaviti se mora dvosmerna komunikacija, ki temelji na zaupanju.

vir slike: uxdesign.cc

Ostali prispevki

PROFIL ZNANEGA POTROŠNIKA: ŽAN PAPIČ

PROFIL ZNANEGA POTROŠNIKA: ŽAN PAPIČ

Žan Papič. Improvizacijsko gledališče mu je pisano na kožo. Sicer pa se brusi in dokazuje v različnih vlogah v gledališču, na radiu, malih ekranih, v spletu in oglaševalskih akcijah, kot igralec, pisec, scenarist, voditelj.

KAJ PRAVI: DARJA BREČKO POŽENEL, CEO & Brand Design Manager

KAJ PRAVI: DARJA BREČKO POŽENEL, CEO & Brand Design Manager

Kot strateginja in snovalka zgodb jim pomaga zaživeti in jih bistveno nadgraditi. Njena odločilna prednost je empatično razumevanje bistva blagovnih znamk, kjer zna ustvariti popolno ravnovesje med logiko in čustvi, pri tem pa najti zlato nit karakterja znamke.

REFLEKSIJE: »UŽITKI V IGRI KULTURNIH RAZLIK«

REFLEKSIJE: »UŽITKI V IGRI KULTURNIH RAZLIK«

Gre za znanstveno ugotovitev, da imamo ljudje dve simultani potrebi: želimo biti del neke celote, a hkrati biti ločeni od nje, pri čemer je ključno, da nas drugi člani te iste celote dojemajo kot »svoje« in hkrati kot nek drug »kozmos zase«. Kot je že pred mojim rojstvom zapisal Wilson, »želimo si biti podobni svojim prijateljem, ne pa biti njihovi kloni«.

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja