📅 20.05.2021

Kakovost vode je pomembna. Bled Water Festival (BTW) v duhu te misije vsako leto organizira istoimenski dogodek, v okviru katerega predstavlja platoformo za rešitve in novosti na področju varstva vodih virov. Letošnji dogodek bo poseben in še bolj družbeno odgovoren – z vzpostavitvijo prvega evropskega združenja vodnih sommelierjev (ESWA).

Vodja organizacija Bled Water Festival, Marko Gajić, tu izpostavlja neprecenljive prednosti Slovenije, njenih virov ter volje po iskanju inovacij na tem področju: “Čeprav je Slovenija ena najmanjših držav v Evropi, glede števila vodnih virov sodi med najbogatejše evropske države. In inovativne. Platformo za rešitve in inovacije na področju varstva in ohranjanja vodnih virov smo letos še nadgradili, in sicer s poudarkom na prepoznavanju kakovosti vode – tako ustekleničene kot tiste, ki priteče iz naših pip.”

Projektu se je že pridružilo 9 evropskih držav, v nadaljevanju pa so izkazale interes še dodatne štiri. Cilj je vzpodbuditi zanimanje in ozaveščanje o pomembnosti pitne vode. Zato je BWF letos šel še dlje: ne samo povabiti evropske države k aktivnemu sodelovanju, ampak tudi ustanovitev Evropskega združenja vodnih sommelierjev (EWSA). Omenjeno združenje bo skrbelo za izobraževanje in certificiranje vodnih sommelierjev ter popularizacijo postrežbe vode najvišje kakovosti v restavracijah – bodisi ustekleničene vode ali vode iz pipe. Cilj tako ESWA je opominjati na pozitivni vpliv vode človeka ter odgovorno povezovati vodo in gastronomijo. 

»Svet potrebuje vodne sommelierje”, poudarja Gajić in lahko smo ponosni, da se vodna zgodba z Bleda širi v Evropo v svojem plemenitem delovanju. Slovenija ima tako že tri vodne sommelierje, ki jih je usposabljala KISA (Korejsko združenje vodnih sommelierjev) in s katerimi je Bled Water Festival sklenil partnersko sodelovanje.

Bled Water Festival bo potekal 10. in 11. junija, več o samam dogodku pa na spletni strani: http://bledwf.com/.

Ostali prispevki

BESEDA USTANOVITELJA: Začne se z razumevanjem, da vsaka interakcija šteje

BESEDA USTANOVITELJA: Začne se z razumevanjem, da vsaka interakcija šteje

Kot strokovnjak za mreženje dobro vem, da je za vzpostavitev trajnih odnosov ključnega pomena iskrenost in zaupanje. Če se zavedamo, da ne želimo ob sebi neavtentičnih oseb, zakaj bi potem pričakovali, da bodo potrošniki navdušeni nad blagovnimi znamkami, ki ne izražajo pristnosti?

Kako torej znamke in osebnosti lahko ohranijo to polje avtentičnosti?

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja