📅 20.05.2021

Kakovost vode je pomembna. Bled Water Festival (BTW) v duhu te misije vsako leto organizira istoimenski dogodek, v okviru katerega predstavlja platoformo za rešitve in novosti na področju varstva vodih virov. Letošnji dogodek bo poseben in še bolj družbeno odgovoren – z vzpostavitvijo prvega evropskega združenja vodnih sommelierjev (ESWA).

Vodja organizacija Bled Water Festival, Marko Gajić, tu izpostavlja neprecenljive prednosti Slovenije, njenih virov ter volje po iskanju inovacij na tem področju: “Čeprav je Slovenija ena najmanjših držav v Evropi, glede števila vodnih virov sodi med najbogatejše evropske države. In inovativne. Platformo za rešitve in inovacije na področju varstva in ohranjanja vodnih virov smo letos še nadgradili, in sicer s poudarkom na prepoznavanju kakovosti vode – tako ustekleničene kot tiste, ki priteče iz naših pip.”

Projektu se je že pridružilo 9 evropskih držav, v nadaljevanju pa so izkazale interes še dodatne štiri. Cilj je vzpodbuditi zanimanje in ozaveščanje o pomembnosti pitne vode. Zato je BWF letos šel še dlje: ne samo povabiti evropske države k aktivnemu sodelovanju, ampak tudi ustanovitev Evropskega združenja vodnih sommelierjev (EWSA). Omenjeno združenje bo skrbelo za izobraževanje in certificiranje vodnih sommelierjev ter popularizacijo postrežbe vode najvišje kakovosti v restavracijah – bodisi ustekleničene vode ali vode iz pipe. Cilj tako ESWA je opominjati na pozitivni vpliv vode človeka ter odgovorno povezovati vodo in gastronomijo. 

»Svet potrebuje vodne sommelierje”, poudarja Gajić in lahko smo ponosni, da se vodna zgodba z Bleda širi v Evropo v svojem plemenitem delovanju. Slovenija ima tako že tri vodne sommelierje, ki jih je usposabljala KISA (Korejsko združenje vodnih sommelierjev) in s katerimi je Bled Water Festival sklenil partnersko sodelovanje.

Bled Water Festival bo potekal 10. in 11. junija, več o samam dogodku pa na spletni strani: http://bledwf.com/.

Ostali prispevki

BRANJE: BELI VOLK.

BRANJE: BELI VOLK.

Preslikave mitoloških fabul v sodobni diskurz so vselej dobrodošlo izhodišče za ustvarjanje novih zapletov, razpletov, sporočilnosti, kar navsezadnje tudi prispeva k obujanju in dobremu ohranjanju kulturne dediščine. Nenazadnje, znamčenje, dobro znamčenje bo vselej znalo reproducirati kulturno izročilo in ga dvigovati na piedestal želenega.

LEGENDA: Ray-Ban. Večno kul.

LEGENDA: Ray-Ban. Večno kul.

Blagovna znamka Ray-Ban skoraj nikoli ni potrebovala poglobljenega oglaševanja, saj je že tako sproti puščala odtise. Najbolj hvale vredno pri vsej znamkini zgodbi pa je, da se je ustoločila najprej na visoki kakovosti, z misijo uspešenga blokiranja ultravijoličnih žarkov, šele nato se je zgodilo vse ostalo, kar daje potrditev vsem ostalim znamkam, ki si pot šele utirajo – najprej kakovost in inovativnost.

SUPERBRANDS SLOVENIJA: STROKOVNI SVET 2024

SUPERBRANDS SLOVENIJA: STROKOVNI SVET 2024

Člani strokovnega sveta Superbrands Slovenija za 2024 imajo častno in obsežno nalogo, da ocenijo 500 najbolj izpostavljenih znamk po raziskavi Ipsos, ki so jih podali potrošniki na osnovi lastne strokovne percepcije, pri čemer izhajajo iz kategorij, ki so pomembne za organizacijo Superbrands: kakovost, razlikovanje, zaupanje in čustva. Takole nam je zaupal 25-članski strokovni svet za Superbrands Slovenija 2024…

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.