📅 20.05.2021

Kakovost vode je pomembna. Bled Water Festival (BTW) v duhu te misije vsako leto organizira istoimenski dogodek, v okviru katerega predstavlja platoformo za rešitve in novosti na področju varstva vodih virov. Letošnji dogodek bo poseben in še bolj družbeno odgovoren – z vzpostavitvijo prvega evropskega združenja vodnih sommelierjev (ESWA).

Vodja organizacija Bled Water Festival, Marko Gajić, tu izpostavlja neprecenljive prednosti Slovenije, njenih virov ter volje po iskanju inovacij na tem področju: “Čeprav je Slovenija ena najmanjših držav v Evropi, glede števila vodnih virov sodi med najbogatejše evropske države. In inovativne. Platformo za rešitve in inovacije na področju varstva in ohranjanja vodnih virov smo letos še nadgradili, in sicer s poudarkom na prepoznavanju kakovosti vode – tako ustekleničene kot tiste, ki priteče iz naših pip.”

Projektu se je že pridružilo 9 evropskih držav, v nadaljevanju pa so izkazale interes še dodatne štiri. Cilj je vzpodbuditi zanimanje in ozaveščanje o pomembnosti pitne vode. Zato je BWF letos šel še dlje: ne samo povabiti evropske države k aktivnemu sodelovanju, ampak tudi ustanovitev Evropskega združenja vodnih sommelierjev (EWSA). Omenjeno združenje bo skrbelo za izobraževanje in certificiranje vodnih sommelierjev ter popularizacijo postrežbe vode najvišje kakovosti v restavracijah – bodisi ustekleničene vode ali vode iz pipe. Cilj tako ESWA je opominjati na pozitivni vpliv vode človeka ter odgovorno povezovati vodo in gastronomijo. 

»Svet potrebuje vodne sommelierje”, poudarja Gajić in lahko smo ponosni, da se vodna zgodba z Bleda širi v Evropo v svojem plemenitem delovanju. Slovenija ima tako že tri vodne sommelierje, ki jih je usposabljala KISA (Korejsko združenje vodnih sommelierjev) in s katerimi je Bled Water Festival sklenil partnersko sodelovanje.

Bled Water Festival bo potekal 10. in 11. junija, več o samam dogodku pa na spletni strani: http://bledwf.com/.

Ostali prispevki

APPLE GRE V ELEKTRIČNE AVTOMOBILE

APPLE GRE V ELEKTRIČNE AVTOMOBILE

Proizvajalec priljubljenih iPhonov do leta 2024 načrtuje proizvodnjo električnih avtomobilov. Tehnološki velikan naj bi tako tekmoval na hitro...

POLITIKA ODPADKOV IN EMBALAŽA

POLITIKA ODPADKOV IN EMBALAŽA

Blagovne znamke se vse bolj zavedajo pomena okolja, ko gre za obstoječo in bodočo proizvodnjo njihove embalaže za izdelke, s katerimi se...

SPAR JE ZA EKOLOGIČNO

SPAR JE ZA EKOLOGIČNO

Spar spodbudno nagovarja s kampanjo Razmišljaj EKOlogično! Zavedajo se, da je nakup živil del rutine slehernika, zato se kontinuirano trudijo...

HITRI KOT STRELA MCQUEEN

HITRI KOT STRELA MCQUEEN

Ne samo restavracije s hitro prehrano, pravzaprav vse restavracije in ponudniki gostinskih storitev so bili v preteklem letu primorani razmišljati...

MERCATOR JE ZA URAVNOTEŽENO

MERCATOR JE ZA URAVNOTEŽENO

Ne samo odnos do okolja, korona leto je prineslo tudi nove razmisleke k boljšim prehranskim odločitvam. Mnogi, ki so delali od doma, so celo...

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja