BESEDA UREDNICE: Prakse prepoznavanja

Aktualno, Prispevki

📅 20.02.2024

Manipulacija, odgovornost, etika – to so problematične leksike, ki se najpogosteje naglašujejo in ponavljajo v diskusijah s kolegicami in kolegi iz panoge na temo nevroznamčenja, nevro znanosti in nevromarketinga. Bolj kot kdajkoli smo vpeti v prakse preučevanja in boljšega razumevanja končnega potrošnika, uporabnika, bralca vsebin. Bolj kot kdajkoli pa se z razvojem tehnoloških orodij in nadgrajevanja ved o psihologiji potrošnika srečujemo z izzivi t. i. pravilnega nagovarjanja za najboljši učinek.

Namerno izpostavljam tudi ta problematični vidik. A še zdaleč nisem pri tem črnogleda. Nasprotno. Tako, kot si mora znati znamka, vsaka dobra znamka, najprej odgovoriti na temeljno vprašanje, kdo ali kaj je, brez fige v žepu, tako ključno je tudi (ne samo!) poznavanje, spremljanje, temveč tudi (in predvsem) pozorno razumevanje znamkinih potrošnikov. Branje podatkov o potrošnikih je kreativno in poglobljeno raziskovalno-analitično delo. Ključ ni v prevajanju rezultatov v metode obstoječega in bodočega nagovarjanja. Ključne so nianse slišanega, detekcija misli in občutkov, prepoznavanje subtilnih artikulacij, ki štejejo, celo ključno prispevajo k ustvarjanju avtentičnih vsebin.

Prakse prepoznavanja in poglobljenega razumevanja terjajo vpetost med strokovnjake, ki premorejo disciplinsko ožino in svetovljansko širino obenem. Prepričana sem, da se bodo v prihodnosti znanstvene discipline še bolj povezovale, medsebojno nadgrajevale in prepletale. Preseki pragmatičnega družboslovja in ekonomije z antroplogijo, psihologijo in humanstiko bodo obenem unije v celotnem procesu uspešnega in učinkovitega znamčenja.

Umetna inteligenca je že tu, a človeška inteligenca je tista, ki odločilno nadgradi sloves, da so podatki sodobno zlato.

Nekatera podjetja, tržno-raziskovalne in kreativne agencije vsa ta znanja že prepričljivo ponujajo in nadgrajujejo z implementacijo nevroloških raziskav. Umetna inteligenca je že tu, a človeška inteligenca skozi takšne raziskave je tista, ki bo komplement vsega dvignila na tisti esencialni nivo, potreben za življenje in obstoj znamke na trgu. Da bomo lahko upravičili sloves, da so podatki sodobno zlato. V pravem pomenu besede.

Ostali prispevki

BRANJE: BELI VOLK.

BRANJE: BELI VOLK.

Preslikave mitoloških fabul v sodobni diskurz so vselej dobrodošlo izhodišče za ustvarjanje novih zapletov, razpletov, sporočilnosti, kar navsezadnje tudi prispeva k obujanju in dobremu ohranjanju kulturne dediščine. Nenazadnje, znamčenje, dobro znamčenje bo vselej znalo reproducirati kulturno izročilo in ga dvigovati na piedestal želenega.

LEGENDA: Ray-Ban. Večno kul.

LEGENDA: Ray-Ban. Večno kul.

Blagovna znamka Ray-Ban skoraj nikoli ni potrebovala poglobljenega oglaševanja, saj je že tako sproti puščala odtise. Najbolj hvale vredno pri vsej znamkini zgodbi pa je, da se je ustoločila najprej na visoki kakovosti, z misijo uspešenga blokiranja ultravijoličnih žarkov, šele nato se je zgodilo vse ostalo, kar daje potrditev vsem ostalim znamkam, ki si pot šele utirajo – najprej kakovost in inovativnost.

SUPERBRANDS SLOVENIJA: STROKOVNI SVET 2024

SUPERBRANDS SLOVENIJA: STROKOVNI SVET 2024

Člani strokovnega sveta Superbrands Slovenija za 2024 imajo častno in obsežno nalogo, da ocenijo 500 najbolj izpostavljenih znamk po raziskavi Ipsos, ki so jih podali potrošniki na osnovi lastne strokovne percepcije, pri čemer izhajajo iz kategorij, ki so pomembne za organizacijo Superbrands: kakovost, razlikovanje, zaupanje in čustva. Takole nam je zaupal 25-članski strokovni svet za Superbrands Slovenija 2024…

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.