BESEDA UREDNICE: Prakse prepoznavanja

Aktualno, Prispevki

📅 20.02.2024

Manipulacija, odgovornost, etika – to so problematične leksike, ki se najpogosteje naglašujejo in ponavljajo v diskusijah s kolegicami in kolegi iz panoge na temo nevroznamčenja, nevro znanosti in nevromarketinga. Bolj kot kdajkoli smo vpeti v prakse preučevanja in boljšega razumevanja končnega potrošnika, uporabnika, bralca vsebin. Bolj kot kdajkoli pa se z razvojem tehnoloških orodij in nadgrajevanja ved o psihologiji potrošnika srečujemo z izzivi t. i. pravilnega nagovarjanja za najboljši učinek.

Namerno izpostavljam tudi ta problematični vidik. A še zdaleč nisem pri tem črnogleda. Nasprotno. Tako, kot si mora znati znamka, vsaka dobra znamka, najprej odgovoriti na temeljno vprašanje, kdo ali kaj je, brez fige v žepu, tako ključno je tudi (ne samo!) poznavanje, spremljanje, temveč tudi (in predvsem) pozorno razumevanje znamkinih potrošnikov. Branje podatkov o potrošnikih je kreativno in poglobljeno raziskovalno-analitično delo. Ključ ni v prevajanju rezultatov v metode obstoječega in bodočega nagovarjanja. Ključne so nianse slišanega, detekcija misli in občutkov, prepoznavanje subtilnih artikulacij, ki štejejo, celo ključno prispevajo k ustvarjanju avtentičnih vsebin.

Prakse prepoznavanja in poglobljenega razumevanja terjajo vpetost med strokovnjake, ki premorejo disciplinsko ožino in svetovljansko širino obenem. Prepričana sem, da se bodo v prihodnosti znanstvene discipline še bolj povezovale, medsebojno nadgrajevale in prepletale. Preseki pragmatičnega družboslovja in ekonomije z antroplogijo, psihologijo in humanstiko bodo obenem unije v celotnem procesu uspešnega in učinkovitega znamčenja.

Umetna inteligenca je že tu, a človeška inteligenca je tista, ki odločilno nadgradi sloves, da so podatki sodobno zlato.

Nekatera podjetja, tržno-raziskovalne in kreativne agencije vsa ta znanja že prepričljivo ponujajo in nadgrajujejo z implementacijo nevroloških raziskav. Umetna inteligenca je že tu, a človeška inteligenca skozi takšne raziskave je tista, ki bo komplement vsega dvignila na tisti esencialni nivo, potreben za življenje in obstoj znamke na trgu. Da bomo lahko upravičili sloves, da so podatki sodobno zlato. V pravem pomenu besede.

Ostali prispevki

BRANJE: ZASE IN ZATE

BRANJE: ZASE IN ZATE

Lahko bi rekla, da je v tem delu vse nekako strnjeno, zaokroženo, s spektrom barv emocij. Če želimo razumeti zoomerke in zoomerje, se potopiti v njihove vidike čustvovanja in doživljanja, se moramo biti zmožni potopiti v njihove konotacije navdušenja in ogorčenja.

KAJ PRAVI: Zmago Novak, Zavod Big, direktor

KAJ PRAVI: Zmago Novak, Zavod Big, direktor

Ustvarjalna moč in ustvarjalni duh potencialov jugovzhodne Evrope nikoli ne počivata. Sta navdih in širši gradnik. V ozadju celotnega koncepta pa sloni idejni oče in ustanovitelj ter direktor Zavoda Big, Zmago Novak, ki je prepričan, da gre v tej zgodbi za najatraktivnejšo regijo in da mora Ljubljana postati njena ustvarjalna prestolnica.

LEGENDA: LEGO®.

LEGENDA: LEGO®.

Znamka LEGO® je v svojih skoraj 90 letih prehodila dolgo pot – od majhne mizarske delavnice do sodobnega, globalnega podjetja, ki je eden največjih svetovnih proizvajalcev igrač. Namen in vizija LEGO Group je…

SUPERBRANDS SLOVENIJA 2023: Gala podelitev nagrad

SUPERBRANDS SLOVENIJA 2023: Gala podelitev nagrad

Zadnji septembrski četrtek je v veličastnem hotelu Four Points by Sheraton Ljubljana Mons potekal gala dogodek, na katerem so podelili priznanja 29 superbrandom, ki po mnenju slovenskih potrošnikov in ocenjevalcev strokovnega sveta predstavljajo cvetober super znamk…

KOLUMNA: Čustva in Romantika v marketingu: Ključ do Src in Znamk

KOLUMNA: Čustva in Romantika v marketingu: Ključ do Src in Znamk

V marketingu in oglaševanju se romantične tehnike vedno bolj uporabljajo kot orodje za pritegovanje pozornosti potrošnikov. Ta pristop ne le trka na vrata naših čustev, ampak išče pot do našega poistovetenja s sentimentalnimi temami, ki odmevajo v naših srcih. Toda…Je romantika vedno zmagovalna formula?

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja