PRVA IN EDINA SLOVENSKA REVIJA O ZNAMČENJU.

Baby Center pridobil pečat Izbrana otroška trgovina leta 2024

Happy,Little,Girl,On,Bed,With,Thumbs,Up,Smiling,At

V svetu znamčenja imajo potrošniki radi tudi svoje izbrane trgovine. Za Izbrano trgovino in produkt leta 2024 je nagrado prejel Baby Center.

Minuli teden je v prestižnem ljubljanskem hotelu Grand Plaza Hotel & Congress Center potekala gala slovesnost, na kateri so podelili nagrade za Izbrane produkte, znamke in trgovine leta 2024. Med nominiranci v kategoriji Izbrana otroška trgovina leta 2024 je pečat pridobil Baby Center!

Vir slike: Baby Center.

Poleg tradicionalnega pečata Izbran produkt leta sta se letos pridružili še dve novi različici: pečata za Izbrano znamko zaupanja in Izbrano trgovino leta. Izbor je temeljil na transparentni in nacionalno reprezentativni raziskavi mnenj uporabnikov posamezne kategorije, kjer je bil kupec v samem središču odločevalnega procesa. S tem je nagrada postala še bolj verodostojen pokazatelj uspešnosti znamke ali trgovine in zadovoljstva potrošnikov.

Svoje glasove za najboljše izdelke, storitve, znamke in trgovine so prispevali izključno slovenski kupci in uporabniki, kar dodatno poudarja veličino te prestižne nagrade. Baby Center je navdušil s svojo izjemno kakovostjo, strokovnostjo in zaupanjem, kar je osvojilo srca in prepričalo slovenske potrošnike, ki so ocenjevali kriterije  inovativnost, priporočila uporabnikov, zaupanje ter družbeno odgovornost.

Baby Center že več kot 30 let predstavlja prvo izbiro staršev v Sloveniji. Njihova zavezanost družinam sega preko meja zgolj trgovine, saj si prizadevajo biti zanesljiv partner v vseh fazah odraščanja otrok, od nosečnosti pa do zgodnjih najstniških let. Prejetje nagrade Izbrana otroška trgovina leta 2024 je za Baby Center izjemna čast in obenem motivacija za nadaljnji razvoj ter ohranjanje visokih standardov, ki jih pričakujejo njihovi kupci.

Maja Ambrož, vodja marketinga v podjetju Akids je ob prevzemu nagrade povedala: “Če bi vprašali otroke, bi rekli, da je Baby Center čudežna trgovina. Ko so odločali kupci, med njimi zagotovo tudi starši, so z izborom prav Baby Centra potrdili, da delimo in delamo dobro. Uspeh nas izjemno veseli; zanj je zaslužnih 330 sodelavk in sodelavcev (zgolj) v Sloveniji, ki si vsak dan prizadevamo, da je starševstvo “otročje lahko”. Iskrena hvala torej prav kolegom v 55 trgovinah na slovenskih tleh ter kupcem za izkazano zaupanje. Obljubljamo, da se ne bomo ustavili na lovoriki, temveč razvijali svojo ponudbo in storitev, da bomo še naprej navduševali kupce.”

O blagovni znamki Baby Center

Baby Center je zvest sopotnik staršev že več kot 30 let. Oblikovali so tri produktne linijeBC baby, BC play in BC style – in kupcem na pregleden način približali ponudbo, ki je na enem mestu ne boste našli nikjer drugje. Z veliko mero odgovornosti, izkušenj in strokovnosti se posvečajo celoviti ponudbi na enem mestu, poskrbijo za učinkovito ter skrbno svetovanjevse od časa nosečnosti pa do obdobja, ko otroci prestopijo prag zgodnjih najstniških let. Baby Center ostaja prva izbira otrok in staršev. Postavlja jih v osrčje svojega delovanja in z njimi tke zaupanja vredne vezi, vse od vesele novice, da prihaja dojenček, pa do priložnostnih nakupov, ko iščete darilo za rojstni dan. Brezplačni Klub Baby Center združuje že skoraj pol milijona uporabnikov, ki so deležni posebnih klubskih ugodnosti. Izkoristite jih lahko v kar 55 trgovinah Baby Center po Sloveniji ter v spletni trgovini babycenter.si.

Deli ta prispevek:

Ostali prispevki

Branje

Andrej Pompe, Osupljiva moč zgodbe

Moč znamke se odraža tudi v njeni zgodbi. Zgodba ima »svoj draž«, se prične misel v obsežnem delu avtorja, predavatelja, podjetnika, komunikologa, pisca in umetnika, dr. Andreja Pompeta. Namen zgodbe, kot pojasnuje pisec knjige, »ni v tem, da daje namige, kako razmišljati, temveč kako misliti«.

Preberi »
Legenda

Schweppes. Peneče poželjivo.

Skrivnost je v tisočih drobnih mehurčkov. Prav teh mehurčkov naj bi imela znamka Schweppes več na steklenico kot katera koli druga znamka. Čudovita izkušnja pitja, ki jo zvočno reprezentirajo sodobne oglaševalske kampanje te znamke, je razlog, zaradi katerih Schweppes ostaja prepoznaven po svojem značilen zvoku, ki ostane. Sch …

Preberi »
Kreativne kapsule

30. Sarajevski filmski festival

Sarajevski filmski festival je eden največjih in najpomembnejših filmskih festivalov v Evropi. Ustanovljen je bil leta 1995 in od takrat vsako leto v prestolnico Bosne in Hercegovine pripelje mednarodne in lokalne zvezdnike filmske industrije ter prikazuje široko paleto svetovnih celovečernih in kratkih filmov.

Preberi »
Superbrands Slovenija

Kdo so prejemniki nagrad Superbrands Slovenija 2024?

Zbor strokovnega sveta Superbrands Slovenija 2024 je opravil častno in obsežno nalogo, tj. ocenil 500 najbolj izpostavljenih znamk po raziskavi Ipsos, ki so jih podali potrošniki na osnovi lastne strokovne percepcije, pri čemer izhajajo iz kategorij, ki so pomembne za organizacijo Superbrands: kakovost, razlikovanje, zaupanje in čustva.

Preberi »
Znanje & Védenje

Weekend Media Festival, Websi 2024 in AI utrinki, Je svet res le mačka, ki se igra z Avstralijo?

AI Weekend je združil regionalno in globalno tehnološko sceno za izmenjavo informacij, znanja in pogovor o tem, kaj nam bo UI prinesla v prihodnosti. Veliko se je osvetljevalo kontekst mešanja kart na drugačen način, ker se sodobne inteligentne generacije informirajo na »krivi način« ter so vpete v en in isti algoritem okusa. In to v času, ki ponuja diverzifikacijo okusov bolj kot kdajkoli. Diktatura klikov je nedvomno naredila svoje. Nenazadnje, tu je še moment bolj ali manj kakovostne medijske krajine, ki je kritična infrastruktura vsake države.

Preberi »

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.