Baby Center pridobil pečat Izbrana otroška trgovina leta 2024

Aktualno, Prispevki

📅 07.03.2024

V svetu znamčenja imajo potrošniki radi tudi svoje izbrane trgovine. Za Izbrano trgovino in produkt leta 2024 je nagrado prejel Baby Center.

Minuli teden je v prestižnem ljubljanskem hotelu Grand Plaza Hotel & Congress Center potekala gala slovesnost, na kateri so podelili nagrade za Izbrane produkte, znamke in trgovine leta 2024. Med nominiranci v kategoriji Izbrana otroška trgovina leta 2024 je pečat pridobil Baby Center!

Vir slike: Baby Center.

Poleg tradicionalnega pečata Izbran produkt leta sta se letos pridružili še dve novi različici: pečata za Izbrano znamko zaupanja in Izbrano trgovino leta. Izbor je temeljil na transparentni in nacionalno reprezentativni raziskavi mnenj uporabnikov posamezne kategorije, kjer je bil kupec v samem središču odločevalnega procesa. S tem je nagrada postala še bolj verodostojen pokazatelj uspešnosti znamke ali trgovine in zadovoljstva potrošnikov.

Svoje glasove za najboljše izdelke, storitve, znamke in trgovine so prispevali izključno slovenski kupci in uporabniki, kar dodatno poudarja veličino te prestižne nagrade. Baby Center je navdušil s svojo izjemno kakovostjo, strokovnostjo in zaupanjem, kar je osvojilo srca in prepričalo slovenske potrošnike, ki so ocenjevali kriterije  inovativnost, priporočila uporabnikov, zaupanje ter družbeno odgovornost.

Baby Center že več kot 30 let predstavlja prvo izbiro staršev v Sloveniji. Njihova zavezanost družinam sega preko meja zgolj trgovine, saj si prizadevajo biti zanesljiv partner v vseh fazah odraščanja otrok, od nosečnosti pa do zgodnjih najstniških let. Prejetje nagrade Izbrana otroška trgovina leta 2024 je za Baby Center izjemna čast in obenem motivacija za nadaljnji razvoj ter ohranjanje visokih standardov, ki jih pričakujejo njihovi kupci.

Maja Ambrož, vodja marketinga v podjetju Akids je ob prevzemu nagrade povedala: “Če bi vprašali otroke, bi rekli, da je Baby Center čudežna trgovina. Ko so odločali kupci, med njimi zagotovo tudi starši, so z izborom prav Baby Centra potrdili, da delimo in delamo dobro. Uspeh nas izjemno veseli; zanj je zaslužnih 330 sodelavk in sodelavcev (zgolj) v Sloveniji, ki si vsak dan prizadevamo, da je starševstvo “otročje lahko”. Iskrena hvala torej prav kolegom v 55 trgovinah na slovenskih tleh ter kupcem za izkazano zaupanje. Obljubljamo, da se ne bomo ustavili na lovoriki, temveč razvijali svojo ponudbo in storitev, da bomo še naprej navduševali kupce.”

O blagovni znamki Baby Center

Baby Center je zvest sopotnik staršev že več kot 30 let. Oblikovali so tri produktne linijeBC baby, BC play in BC style – in kupcem na pregleden način približali ponudbo, ki je na enem mestu ne boste našli nikjer drugje. Z veliko mero odgovornosti, izkušenj in strokovnosti se posvečajo celoviti ponudbi na enem mestu, poskrbijo za učinkovito ter skrbno svetovanjevse od časa nosečnosti pa do obdobja, ko otroci prestopijo prag zgodnjih najstniških let. Baby Center ostaja prva izbira otrok in staršev. Postavlja jih v osrčje svojega delovanja in z njimi tke zaupanja vredne vezi, vse od vesele novice, da prihaja dojenček, pa do priložnostnih nakupov, ko iščete darilo za rojstni dan. Brezplačni Klub Baby Center združuje že skoraj pol milijona uporabnikov, ki so deležni posebnih klubskih ugodnosti. Izkoristite jih lahko v kar 55 trgovinah Baby Center po Sloveniji ter v spletni trgovini babycenter.si.

Ostali prispevki

OSREDNJA TEMA: VEDENJSKO V ZNAMČENJU

OSREDNJA TEMA: VEDENJSKO V ZNAMČENJU

Mnoge znamke raje preskočijo proces tega vedenjskega kuhanja in raje skopirajo sestavine skuhane uspešnice. Seveda, lahko se posnema ali ukrade kopijo nekoga/nečesa, a taki pospeški so zgolj pospeški na kratek rok. Nikoli zares ne moreš ukrasti duše že ustvarjene znamke. Ta duša pa je odraz unikatnega vedenja v določenem času, prostoru, vrednot in identitete znamkinih stvariteljev.

GLOBALNI NAVDIH: Kloss. Super modularni pohištveni sistem za odpadke.

GLOBALNI NAVDIH: Kloss. Super modularni pohištveni sistem za odpadke.

Močne inovacije jih nenehno ženejo v razvoj novih, pametnih in okolju prijaznih oblikovalskih rešitev. Tako se je rodila znamka Kloss, ki predstavlja nov modularni sistem pohištva s posodami za domače recikliranje odpadkov, ki so ga med drugim predstavili tudi na Tednu oblikovanja v Stockholmu.

LOKALNI NAVDIH: Papa Juliett Aviation Art. Unikaten dekor.

LOKALNI NAVDIH: Papa Juliett Aviation Art. Unikaten dekor.

Papa Juliett Aviation Art pooseblja pustolovščino letenja, pristno zgodbo podjetja, predanost letalstvu, poklon fascinantni letalski zgodovini, povezanost v unikatnem oblikovanju, ekološko osveščenost. S ponovno uporabo letalskih kosov znamka prispeva k zmanjševanju odpadkov, obenem pa tvori lastnost trajnostnega luksuza.

TRENDI: AI v industriji ur

TRENDI: AI v industriji ur

EveryWatch je nova in edina globalna spletna platforma, ki temelji na umetni inteligenci, namenjena tako profesionalcem v urarski industriji kot vsem običajnim uporabnikom, kupcem in ljubiteljem ur. Ponuja celovit pregled…

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja