📅 13.03.2024

Gala podelitev nagrad

Septembra je v Four Points by Sheraton Ljubljana Mons potekala gala podelitev in svečana večerja v imenu Superbrands Slovenija 2023. Vsem lanskim prejemnikom te prestižne nagrade in personalizirane korporativne knjige čestitamo.

Afrodita, ker ostaja slovenska hiša lepote visokokakovostnih izdelkov.
Alpina, ker zagotavlja popolno izkušnjo gibanja z novo tehnologijo in materiali.
Ana Roš, ki že s tretjo Michelinovo zvezdico potrjuje predanost inovativnemu kulinaričnemu ustvarjanju.
Ariel, ker pralne navade nadgrajuje trajnostno, z mislijo na okolje in dobro uporabniško izkušnjo.
Big Bang, ker ostaja eden najpomembnejših ponudnikov potrošniške elektronike, ki razvija specialne rešitve tudi za mala in srednja podjetja.
Elan, ker ostaja zgledna inovativna slovenska znamka z ugledom tudi na mednarodnem trgu.
Ford, ker s paleto vozil potrjuje izbiro za vsak življenjski slog.
Generali, ker razpira krila levjesrčnih in daje prednosti programu zame.
Gorenje, ker ostaja ena najbolj cenjenih in uveljavljenih slovenskih znamk s tradicijo.
Heineken, ker med svoje najpomembnejše vrednote šteje strast do zadovoljevanja potreb in želja ljudi.
Jaffa, ker širi optimizem in dobro energijo že skoraj pet desetletij.  
JBL, ker neguje strast do zvoka skozi trajnost in inovativnost.
Lenor, ker z dišavami že leta vpliva na čustva in sproža najlepše čustvene spomine.
Leone, ker ostaja vodilni proizvajalec pravljičnega sladoleda in čokolade v regiji.
Lidl, ker z namenom odličnosti in povezanosti odseva doslednost v zadovoljevanju potreb in želja kupca.
Loto Slovenija, ker bistvo vrednot gradi in ohranja na lepoti dobljenega ter še lepšega deljenja.
Mercator, ker ostaja moj, tvoj, vaš, naš sosed z nadaljšo tradicijo v slovenskem prostoru.
Merkur, ker verjame in pozitivno spodbuja, da je vedno lahko še boljše.
  Mlinotest, ker ostaja strasten do pašte.
Nova KBM, ker verjame v zmagovalnime pospeške in navdihuje komitente k zadovoljni ciljni osredotočenosti.
Old Spice, ker prebuja divjo stran in jo uspešno ohranja kot rutino.
Paloma, ker ostaja najboljša prijateljica že 150 let.
Pampers, ker dobrobit otrok in njihovih staršev postavlja na prvo mesto.
Persil, ker gradi na inovacijah in kakovosti, s posluhom za naravo in okolje.
Petrol, ker v ospredje agende energije za življenje postavlja tudi družbeno odgovornost.
Perwol, ker ščiti še tako občutljive tkanine pri pranju.
Silan, ker že vrsto leto postavlja visoke standarde v kategoriji mehčalcev.
SKB, ker ostaja strokovna, razvojna in povezovalna banka.
Zavarovalnica Triglav, ker kot najstarejša slovenska zavarovalnica ostaja odgovorna, enostavna in zanesljiva.

Ostali prispevki

TEMA: AVTENTIČNOST 3. 0

TEMA: AVTENTIČNOST 3. 0

Vstopili smo v tako imenovano obdobje avtentičnosti 3.0, kjer vladajo nova pravila. Če je prvo »revolucijo« pred več kot 15. leti začelo družbeno omrežje, so tudi za drugo delno odgovorna družbena omrežja. Generacija Z je namreč kot prva posvojila platformo TikTok ravno zaradi njenega izpostavljanja avtentičnosti. Popolne kadre z Instagrama so zamenjali nepopolni posnetki kar s telefona. Obraz, poln mejkapa, je zamenjal naraven izgled. Zmage in popolne trenutke so zamenjali tudi padci in neuspehi.

OSREDNJA TEMA: VEDENJSKO V ZNAMČENJU

OSREDNJA TEMA: VEDENJSKO V ZNAMČENJU

Mnoge znamke raje preskočijo proces tega vedenjskega kuhanja in raje skopirajo sestavine skuhane uspešnice. Seveda, lahko se posnema ali ukrade kopijo nekoga/nečesa, a taki pospeški so zgolj pospeški na kratek rok. Nikoli zares ne moreš ukrasti duše že ustvarjene znamke. Ta duša pa je odraz unikatnega vedenja v določenem času, prostoru, vrednot in identitete znamkinih stvariteljev.

GLOBALNI NAVDIH: Kloss. Super modularni pohištveni sistem za odpadke.

GLOBALNI NAVDIH: Kloss. Super modularni pohištveni sistem za odpadke.

Močne inovacije jih nenehno ženejo v razvoj novih, pametnih in okolju prijaznih oblikovalskih rešitev. Tako se je rodila znamka Kloss, ki predstavlja nov modularni sistem pohištva s posodami za domače recikliranje odpadkov, ki so ga med drugim predstavili tudi na Tednu oblikovanja v Stockholmu.

LOKALNI NAVDIH: Papa Juliett Aviation Art. Unikaten dekor.

LOKALNI NAVDIH: Papa Juliett Aviation Art. Unikaten dekor.

Papa Juliett Aviation Art pooseblja pustolovščino letenja, pristno zgodbo podjetja, predanost letalstvu, poklon fascinantni letalski zgodovini, povezanost v unikatnem oblikovanju, ekološko osveščenost. S ponovno uporabo letalskih kosov znamka prispeva k zmanjševanju odpadkov, obenem pa tvori lastnost trajnostnega luksuza.

TRENDI: AI v industriji ur

TRENDI: AI v industriji ur

EveryWatch je nova in edina globalna spletna platforma, ki temelji na umetni inteligenci, namenjena tako profesionalcem v urarski industriji kot vsem običajnim uporabnikom, kupcem in ljubiteljem ur. Ponuja celovit pregled…

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja