TRDO MILO ZA ROČNO POMIVANJE POSODE

Aktualno, Prispevki

📅 05.09.2022

Trdo milo za ročno pomivanje posode 

Ročno pomivanje posode brez plastike in odpadkov? Je možno. S trdim milom, ki po ocenah in izkušnjah v praksi traja šest mesecev, preden ga porabimo in preidemo na novega. Eno tako uporabljeno trdo milo naj bi v povprečju nadomestilo 9 plastenk tekočega mila za ročno pomivanje posode. Pripravljeno naj bi bilo na osnovi izbranih, 100 % veganskih sestavin in predstavlja trend ukinjanja plastike v kuhinjskih kotičkih nujnih čistilnih pripomočkov. Uporaba naj bi bila enostavna; gobico ali krtačko zaokrožimo po ploskvi trdega milnega kvadra, da se speni, in pričnemo drgniti posodo, ki smo se jo namenili očititi, pomiti. 

Cenovno dostopno trdo milo za pomivanje posode naj bi bilo primerno za čiščenje tudi drugih površin, kot so kuhinjski pulti ali tepih. Vrh vsega pa naj ne bi vsebovalo palmovega olja, ki je vse pogosteje kritiziran tako v kontekstu zdravja kot varovanja okolja. Tudi pri nakupu ni zavit v plastično ovojnino, temveč je prevlečen zgolj z okolju prijaznim papirnatim trakom. 

Ideje za vse večje iskanje in lansiranje alternativ, ki jih nujno potrebujemo pri dnevnem čiščenju, temeljijo na skrbi za okolje. Po mednarodnih podatkih 91 % plastične odpadne embalaže za detergente naj ne bi bilo reciklirane in večinoma končajo v morjih in oceanih, čeprav se trend tudi na tem področju počasi izboljšuje in ponudniki mislijo tudi na embalažo. Ob tem velja dodati, da to gotovo ni tako lahek izziv, kot se morda na prvi vtis zdi. Po letih/desetletjih polnjenja detergentov v eno vrsto embalaže in prehajanje na druge, okolju bolj prijazne, plastenke terja svoj napor in čas pa še finančno se mora iziti. Zato na tem mestu pozdravljamo kot dobrodošle tudi vse tiste ponudnike detergentov, ki že uresničujejo zelene premike na področju embalaže. 

Vir slike: Dish block spletni nakup

Ostali prispevki

BESEDA USTANOVITELJA: Začne se z razumevanjem, da vsaka interakcija šteje

BESEDA USTANOVITELJA: Začne se z razumevanjem, da vsaka interakcija šteje

Kot strokovnjak za mreženje dobro vem, da je za vzpostavitev trajnih odnosov ključnega pomena iskrenost in zaupanje. Če se zavedamo, da ne želimo ob sebi neavtentičnih oseb, zakaj bi potem pričakovali, da bodo potrošniki navdušeni nad blagovnimi znamkami, ki ne izražajo pristnosti?

Kako torej znamke in osebnosti lahko ohranijo to polje avtentičnosti?

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja