PRVA IN EDINA SLOVENSKA REVIJA O ZNAMČENJU.

TRDO MILO ZA ROČNO POMIVANJE POSODE

trdo milo

Trdo milo za ročno pomivanje posode 

Ročno pomivanje posode brez plastike in odpadkov? Je možno. S trdim milom, ki po ocenah in izkušnjah v praksi traja šest mesecev, preden ga porabimo in preidemo na novega. Eno tako uporabljeno trdo milo naj bi v povprečju nadomestilo 9 plastenk tekočega mila za ročno pomivanje posode. Pripravljeno naj bi bilo na osnovi izbranih, 100 % veganskih sestavin in predstavlja trend ukinjanja plastike v kuhinjskih kotičkih nujnih čistilnih pripomočkov. Uporaba naj bi bila enostavna; gobico ali krtačko zaokrožimo po ploskvi trdega milnega kvadra, da se speni, in pričnemo drgniti posodo, ki smo se jo namenili očititi, pomiti. 

Cenovno dostopno trdo milo za pomivanje posode naj bi bilo primerno za čiščenje tudi drugih površin, kot so kuhinjski pulti ali tepih. Vrh vsega pa naj ne bi vsebovalo palmovega olja, ki je vse pogosteje kritiziran tako v kontekstu zdravja kot varovanja okolja. Tudi pri nakupu ni zavit v plastično ovojnino, temveč je prevlečen zgolj z okolju prijaznim papirnatim trakom. 

Ideje za vse večje iskanje in lansiranje alternativ, ki jih nujno potrebujemo pri dnevnem čiščenju, temeljijo na skrbi za okolje. Po mednarodnih podatkih 91 % plastične odpadne embalaže za detergente naj ne bi bilo reciklirane in večinoma končajo v morjih in oceanih, čeprav se trend tudi na tem področju počasi izboljšuje in ponudniki mislijo tudi na embalažo. Ob tem velja dodati, da to gotovo ni tako lahek izziv, kot se morda na prvi vtis zdi. Po letih/desetletjih polnjenja detergentov v eno vrsto embalaže in prehajanje na druge, okolju bolj prijazne, plastenke terja svoj napor in čas pa še finančno se mora iziti. Zato na tem mestu pozdravljamo kot dobrodošle tudi vse tiste ponudnike detergentov, ki že uresničujejo zelene premike na področju embalaže. 

Vir slike: Dish block spletni nakup

Deli ta prispevek:

Ostali prispevki

Branje

Andrej Pompe, Osupljiva moč zgodbe

Moč znamke se odraža tudi v njeni zgodbi. Zgodba ima »svoj draž«, se prične misel v obsežnem delu avtorja, predavatelja, podjetnika, komunikologa, pisca in umetnika, dr. Andreja Pompeta. Namen zgodbe, kot pojasnuje pisec knjige, »ni v tem, da daje namige, kako razmišljati, temveč kako misliti«.

Preberi »
Legenda

Schweppes. Peneče poželjivo.

Skrivnost je v tisočih drobnih mehurčkov. Prav teh mehurčkov naj bi imela znamka Schweppes več na steklenico kot katera koli druga znamka. Čudovita izkušnja pitja, ki jo zvočno reprezentirajo sodobne oglaševalske kampanje te znamke, je razlog, zaradi katerih Schweppes ostaja prepoznaven po svojem značilen zvoku, ki ostane. Sch …

Preberi »
Kreativne kapsule

30. Sarajevski filmski festival

Sarajevski filmski festival je eden največjih in najpomembnejših filmskih festivalov v Evropi. Ustanovljen je bil leta 1995 in od takrat vsako leto v prestolnico Bosne in Hercegovine pripelje mednarodne in lokalne zvezdnike filmske industrije ter prikazuje široko paleto svetovnih celovečernih in kratkih filmov.

Preberi »
Superbrands Slovenija

Kdo so prejemniki nagrad Superbrands Slovenija 2024?

Zbor strokovnega sveta Superbrands Slovenija 2024 je opravil častno in obsežno nalogo, tj. ocenil 500 najbolj izpostavljenih znamk po raziskavi Ipsos, ki so jih podali potrošniki na osnovi lastne strokovne percepcije, pri čemer izhajajo iz kategorij, ki so pomembne za organizacijo Superbrands: kakovost, razlikovanje, zaupanje in čustva.

Preberi »
Znanje & Védenje

Weekend Media Festival, Websi 2024 in AI utrinki, Je svet res le mačka, ki se igra z Avstralijo?

AI Weekend je združil regionalno in globalno tehnološko sceno za izmenjavo informacij, znanja in pogovor o tem, kaj nam bo UI prinesla v prihodnosti. Veliko se je osvetljevalo kontekst mešanja kart na drugačen način, ker se sodobne inteligentne generacije informirajo na »krivi način« ter so vpete v en in isti algoritem okusa. In to v času, ki ponuja diverzifikacijo okusov bolj kot kdajkoli. Diktatura klikov je nedvomno naredila svoje. Nenazadnje, tu je še moment bolj ali manj kakovostne medijske krajine, ki je kritična infrastruktura vsake države.

Preberi »

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.