TRDO MILO ZA ROČNO POMIVANJE POSODE

Aktualno, Prispevki

📅 05.09.2022

Trdo milo za ročno pomivanje posode 

Ročno pomivanje posode brez plastike in odpadkov? Je možno. S trdim milom, ki po ocenah in izkušnjah v praksi traja šest mesecev, preden ga porabimo in preidemo na novega. Eno tako uporabljeno trdo milo naj bi v povprečju nadomestilo 9 plastenk tekočega mila za ročno pomivanje posode. Pripravljeno naj bi bilo na osnovi izbranih, 100 % veganskih sestavin in predstavlja trend ukinjanja plastike v kuhinjskih kotičkih nujnih čistilnih pripomočkov. Uporaba naj bi bila enostavna; gobico ali krtačko zaokrožimo po ploskvi trdega milnega kvadra, da se speni, in pričnemo drgniti posodo, ki smo se jo namenili očititi, pomiti. 

Cenovno dostopno trdo milo za pomivanje posode naj bi bilo primerno za čiščenje tudi drugih površin, kot so kuhinjski pulti ali tepih. Vrh vsega pa naj ne bi vsebovalo palmovega olja, ki je vse pogosteje kritiziran tako v kontekstu zdravja kot varovanja okolja. Tudi pri nakupu ni zavit v plastično ovojnino, temveč je prevlečen zgolj z okolju prijaznim papirnatim trakom. 

Ideje za vse večje iskanje in lansiranje alternativ, ki jih nujno potrebujemo pri dnevnem čiščenju, temeljijo na skrbi za okolje. Po mednarodnih podatkih 91 % plastične odpadne embalaže za detergente naj ne bi bilo reciklirane in večinoma končajo v morjih in oceanih, čeprav se trend tudi na tem področju počasi izboljšuje in ponudniki mislijo tudi na embalažo. Ob tem velja dodati, da to gotovo ni tako lahek izziv, kot se morda na prvi vtis zdi. Po letih/desetletjih polnjenja detergentov v eno vrsto embalaže in prehajanje na druge, okolju bolj prijazne, plastenke terja svoj napor in čas pa še finančno se mora iziti. Zato na tem mestu pozdravljamo kot dobrodošle tudi vse tiste ponudnike detergentov, ki že uresničujejo zelene premike na področju embalaže. 

Vir slike: Dish block spletni nakup

Ostali prispevki

KAJ PRAVI: Zmago Novak, Zavod Big, direktor

KAJ PRAVI: Zmago Novak, Zavod Big, direktor

Ustvarjalna moč in ustvarjalni duh potencialov jugovzhodne Evrope nikoli ne počivata. Sta navdih in širši gradnik. V ozadju celotnega koncepta pa sloni idejni oče in ustanovitelj ter direktor Zavoda Big, Zmago Novak, ki je prepričan, da gre v tej zgodbi za najatraktivnejšo regijo in da mora Ljubljana postati njena ustvarjalna prestolnica.

LEGENDA: LEGO®.

LEGENDA: LEGO®.

Znamka LEGO® je v svojih skoraj 90 letih prehodila dolgo pot – od majhne mizarske delavnice do sodobnega, globalnega podjetja, ki je eden največjih svetovnih proizvajalcev igrač. Namen in vizija LEGO Group je…

SUPERBRANDS SLOVENIJA 2023: Gala podelitev nagrad

SUPERBRANDS SLOVENIJA 2023: Gala podelitev nagrad

Zadnji septembrski četrtek je v veličastnem hotelu Four Points by Sheraton Ljubljana Mons potekal gala dogodek, na katerem so podelili priznanja 29 superbrandom, ki po mnenju slovenskih potrošnikov in ocenjevalcev strokovnega sveta predstavljajo cvetober super znamk…

KOLUMNA: Čustva in Romantika v marketingu: Ključ do Src in Znamk

KOLUMNA: Čustva in Romantika v marketingu: Ključ do Src in Znamk

V marketingu in oglaševanju se romantične tehnike vedno bolj uporabljajo kot orodje za pritegovanje pozornosti potrošnikov. Ta pristop ne le trka na vrata naših čustev, ampak išče pot do našega poistovetenja s sentimentalnimi temami, ki odmevajo v naših srcih. Toda…Je romantika vedno zmagovalna formula?

KOLUMNA: Romantizem v oglaševanju znamkinih zgodb

KOLUMNA: Romantizem v oglaševanju znamkinih zgodb

Romantizem je evropska umetnostna smer v prvi polovici 19. stoletja, ki poudarja zlasti subjektivnost, čustva, domišljijo. FRAN ga definira kot odnos do sveta, v katerem prevladujejo čustva, domišljija, nestvarnost.

Romantika je bila do neke mere odziv na razsvetljenstvo in racionalizem. Poudarjala je čustveno, individualno, subjektivno, iracionalno, domiselno, spontano.

Kaj pa ima romantizem z oglaševanjem?

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja