TikTok je prihodnost turistične industrije!
Zagnana ekipa ustvarjalcev TikTalk epizod je začetek leta 2023 pričela že s peto epizodo, ki je v živo potekala na Ekonomski fakulteti. V 5. epizodi in dogodku so se posvetili TikToku v turizmu. Na dogodku, ki sta ga vodila Aljaž Peklaj, partner in strateški direktor v agenciji bold.group, in Domen Dan Gaiman, direktor agencije DD Studios, je pogovor tekel o tem, zakaj je vertikalni video trend prihodnosti, na katerega bi morale skočiti vse tržne znamke, ter o tem, kako TikTok že vpliva in kako bo vplival na razvoj turistične industrije.
Epizoda je poglobljeno postregla s praktičnimi napotki: uporaba aplikacije TikTok v turizmu, zakaj se odločiti za odprtje TikTok profila, kakšne so bile glavne težave pri zagovarjanju te odločitve, prednosti TikToka v primerjavi z drugimi družbenimi omrežji, vpliv spreminjajočih se potovalnih navad ter, kako bi Slovenija in turistične destinacije lahko izkoristile potencial TikToka in vertikalnega video formata.
Že eno leto ustvarjalna ekipa serije dogodkov TikTalk na slovensko sceno prinaša veliko novih informacij s področja TikToka. Z letošnjim letom svoje aktivnosti s primeri dobre prakse nadgrajujejo: odslej se bodo v novi preobleki posvečali vertikalnemu videu na splošno, kar pomeni, da bodo, poleg TikToka, govorili tudi o Reelsih, Shortsih in Snapu!
Na začetku pete epizode so se za uvod poklonili Petru Kokalju, pomembnemu članu Dunking Devilsov, ki je nedavno preminil. Peter je bil aktiven tudi pri ustvarjanju TikTalk epizod že od samega začetka. Svoje praktične izkušnje je entuziastično in nesebično prenašal naprej, z vizijo višjega poslanstva za vse, ki ustvarjajo v svetu TikToka. Prizadeval si je za ustvarjanju vsebin na višjih nivojih, presežkih. Pri čemer ne gre samo za ustvarjanje fantastičnih videev, ampak tudi ustvarjanje kulture. Na TikToku. »Dejmo it na TokTok s pravimi vrednotami. Dejmo delat projekte, ki dvigujejo vibracije«, so bila Petrova nesporna prepričanja. Vse, kar bi si Peter želel, je, da snemate/mo dobre TikToke. V duhu te sporočilnosti se bodo obstoječi členi ekipe TikTalk epizod še naprej trudili, da skozi predavanja in diskusije ponašajo naprej motivacijo za boljše video projekte.
Vsak lahko spreminja svet, ne da bi sploh vedel. Peter nedvomno ga je in ostaja v srčnem spominu. V pričujoči reviji smo ga tudi že gostili v Messvjuju; verjel je v dobro ekipo delo. Kot je dejal: ”Najbolj se počutim motivirano, ko vidim svoj napredek in napredek celotne ekipe.”
DMSjev marketinški zajtrk z Viktorijo Radojević Mavrič
Marketinški zajtrk, ki ga je organiziral DMS, je 1. februarja lani gostil energično in navdihujočo Viktorijo Radojević Mavrič, izvršno direktorico marketinga in razvoja Mercatorja. Z njenim prihodom v Slovenijo je v Mercator prinesla novo, drugačno dozo še kako potrebne energije, motivacije, zagnanosti in odprte komunikacije. Kar manj ljudi ve, je to, da je svoje prve delovne izkušnje v trgovini pričela s popisovanjem cen v trgovski verigi Idea, od tu dalje pa je s svojo vztrajnostjo in predanostjo gradila poklicno pot le še navzgor. Vsem mlajšim in bodočim marketingašem svetuje, da sta pomembni proaktivnost in potrpežljivost; vsi bi želeli čez noč postati vodje, a za to je potrebna določena in smiselna kilometrina skozi čas. »Strpljen spašen« je modri moto, ki se jo je dotaknil na začetku karierne poti in verjame vanj še danes.
Tudi ohranjanje največjega tržnega deleža v državi ni enostavna naloga, kot je v pogovoru s Primožem Hvala, zaupala. Venomer so izzivi, vzponi in padci. Vsekakor pa motivacija, da tako uveljavljena znamka, kot je Mercator, ostaja znamka z močno marketinško strategijo, ki je usmerjena v razvoj platform, negovanje lojalnostnih programov in samostojnih znamk (Pika) pa tudi takšnih projektov, ki dokazujejo, da iz majhnega lahko nastane veliko (M Soseska).
V vsakem primeru pa Viktorija v odgovorih o marketinških strategijah ostaja impresivno realna in iskrena, kar je pustilo dodano vrednost težko pričakovanemu pogovoru. Ni samo izpostavila »lepih« zgodb, temveč tudi opozorila na surovost težkih časov, ki prihajajo oz. so že prišli, kar v nadaljevanju vpliva na nakupne navade pa tudi na same kade (v Mercatorju se zelo dobro zavedajo tudi posledic pomanjkanja kadra).
Ne glede na izzive, pa marketing po njenem temeljnem prepričanju ostaja srce podjetja. Marketing je in mora ostajati gonilo za vedno nove ideje, odlikovati pa ga mora tudi zmožnost sprejemanja hitrih odločitev. To je tudi vselej ekipno delo, pri čemer je Viktorija osvetlila, da vsakdo ni za vse, tudi direktor marketinga nujno ne more in ne zna vsega, prav zato sta sodelovanje in zmožnost izvleči od vsakogar tisto najboljše, ključna.
0 komentarjev