VRŠLJIVSKOST KOT OSREDNJI KONCEPT V SODOBNI EKOLOGIJI

Aktualno, Prispevki

📅 28.08.2023

Obožujemo malo ‘out of the box’ znanstvena predavanja, ki so lahko navdih k razmislekom o zgodbah tržnega znamčenja. Ben Woodard je v okviru Seminarjev sodobnih scenskih umetnosti 2021–2022 (projekt neprofitnega zavoda v Ljubljani – Maska) postregel z odličnim predavanjem: Brez posebnega statusa: Ekologije vršljivskosti v ekologiji. Če sta družbena odgovornost in trajnost imperativa v sodobnem znamčenju, je skrajni čas za njuno temeljno nadgradnjo, da bosta izpovedano še bolj izkazovala. Zato: dobrodošel imperativ vršljivskosti. Vršljivskost pomeni sposobnost ciljno usmerjenega delovanja. Danes je to osrednja tema razprav o ekologiji tako v humanistiki kot vse pogosteje tudi v naravoslovju. Žive in nežive entitete v okviru ekološkega razmišljanja je potrebno ne samo naslavljati, ampak tudi izrabiti za vršljivskost v najširšem in najbolj čistem pomenu te besede. Z referiranjem na delo Sylvie Wynter je Woodward v nadaljevanju kritično pokazal na odpor ekohumanistike do sodelovanja z biološkimi vedami in je kot tak ostal povezan s kolonialnim evrocentrizmom, ki zanika materialne pogoje življenja in konceptualne oblike človeškega obstoja. Ravno z integracijo humanističnih in bioloških ved pa je mogoče vzpostaviti širše razumevanje življenja in okolja, iz česar lahko potem črpamo tudi sinteze zglednih zgodb znamk.

Vir: Maska; Seminar sodobnih scenskih umetnosti, Ben Woodard

Ostali prispevki

BESEDA USTANOVITELJA: Začne se z razumevanjem, da vsaka interakcija šteje

BESEDA USTANOVITELJA: Začne se z razumevanjem, da vsaka interakcija šteje

Kot strokovnjak za mreženje dobro vem, da je za vzpostavitev trajnih odnosov ključnega pomena iskrenost in zaupanje. Če se zavedamo, da ne želimo ob sebi neavtentičnih oseb, zakaj bi potem pričakovali, da bodo potrošniki navdušeni nad blagovnimi znamkami, ki ne izražajo pristnosti?

Kako torej znamke in osebnosti lahko ohranijo to polje avtentičnosti?

BRANJE: ZASE IN ZATE

BRANJE: ZASE IN ZATE

Lahko bi rekla, da je v tem delu vse nekako strnjeno, zaokroženo, s spektrom barv emocij. Če želimo razumeti zoomerke in zoomerje, se potopiti v njihove vidike čustvovanja in doživljanja, se moramo biti zmožni potopiti v njihove konotacije navdušenja in ogorčenja.

KAJ PRAVI: Zmago Novak, Zavod Big, direktor

KAJ PRAVI: Zmago Novak, Zavod Big, direktor

Ustvarjalna moč in ustvarjalni duh potencialov jugovzhodne Evrope nikoli ne počivata. Sta navdih in širši gradnik. V ozadju celotnega koncepta pa sloni idejni oče in ustanovitelj ter direktor Zavoda Big, Zmago Novak, ki je prepričan, da gre v tej zgodbi za najatraktivnejšo regijo in da mora Ljubljana postati njena ustvarjalna prestolnica.

LEGENDA: LEGO®.

LEGENDA: LEGO®.

Znamka LEGO® je v svojih skoraj 90 letih prehodila dolgo pot – od majhne mizarske delavnice do sodobnega, globalnega podjetja, ki je eden največjih svetovnih proizvajalcev igrač. Namen in vizija LEGO Group je…

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja