📅 24.05.2024

Uvodna uredniška misel

Znamke izražajo, kažejo razpoloženje, sproščajo čustva (če so kolikor toliko odprte), odnos do ljudi, okolja, družbe, kulture … se opredeljujejo do družbenih in kulturnih vprašanj (ali pa tudi ne). Ta celota dejanj odstira znamkino vedenje, znamkino obnašanje.

Če se znamkino vedenje oz. znamkino obnašanje ujema s tem, za kar se predstavlja, če je torej njena sporočilnost sinhronizirana z njenim udejanjanjem v praksi, potem je na dobri poti. V nasprotnem primeru lahko vodi k zaslepljeosti (potrošnika), nepristnosti in, v skrajnem primeru, ji sami potrošniki tudi več ne zaupajo. Zato toliko opevana avtentičnost. Ki pa ni sama po sebi umevna.

Nobena, še tako spretna, »kao« pristna (ali čista) izjava, dikcija ne bo prepričala znamkinega občinstva, v kolikor komuniciranih vrednot znamka dejansko ne bo izkazovala. In dokazovala. Dosledno. V praksi – s svojo komunikacijo in s svojo interakcijo s potrošniki, končnimi kupci. Načini ravnanja, načini vključenosti so tisti, ki dokazujejo to sinhronost, harmonijo.

Vir: Unsplash.

Toda – da se ne bi ujeli v zanko pristnosti – se je treba najprej vprašati, kaj sploh je pristno? Pristno nujno ne pomeni, da je zvrnjeno na niz družbeno sprejemljivih vrednot kar se da čim večje večine ljudi, potrošnikov (seveda je to zaželeno, pa vendar …).

Pristno je lahko tudi omejeno, nujno ne vsem všečno, a prav tako izkazuje resnično razpoloženje, neponarejenost, nenarejenost.

Vzemimo konfliktno situacijo. Nekdo, ki je po naravi neposreden, ekstraverten, lahko v takšni situaciji na prvo žogo kritično izraža trenutno emocionalno stanje. Pustimo, kam lahko to vodi, če s takšnim nastopom komunicira z nekom, ki ne zmore na ta način nekega razčiščevanja. Ki je torej bolj premišljen, zaprt, vase potegnjen. Dejstvo je, da tako prvi kot drugi delujeta znotraj polja lastne avtentičnosti, pristnosti, nenarejenosti.

Kako naj znamke, osebnosti v praksah komuniciranja navzven, s kočnimi potrošniki, javnostmi ohranjajo to lastno polje avtentičnosti? Katera razpoloženja, vedenja potrošniki prej nagradijo? Katerim znamkam, osebnostim posledično ostajajo bolj zvesti? Ter, zakaj je preučevanje vedenja (oz. nastavljanje strategij na osnovi vedenja, obnašanja) v znamčenju vedno bolj pomembno?

K sodelovanju o teh premislekih in vprašanjih vabljeni k prebiranju kolumen na naslednjih straneh. Svoja razmišljanja so razgrnili ljudje s poklicno kilometrino, ki je vsak strokovnjak oz. strokovnjakinja na svojem področju: Tamara Pevec Barborič, Blaž Kocjančič, Alenka Vidic Praprotnik in Marjana Hafner.

Ostali prispevki

KOLUMNA: Slovenija, moja dežela.

KOLUMNA: Slovenija, moja dežela.

Menim, da bodo še večji razcvet doživeli športni, kulturni in gastronomski turizem. Vse bolj bodo popularne butične lokacije, ki ponujajo tisto, kar druge ne in bodo hkrati znale izkoristiti nove kanale in se prilagajati novim generacijam, ki prihajajo in konstantno iščejo nekaj več.

KOLUMNA: Najprej strategija, nato oglasi.

KOLUMNA: Najprej strategija, nato oglasi.

»Kako se lahko neka turistična destinacija odlično prepleta tudi z ostalimi znamkami v lokalnem prostoru? Je to priložnost za gradnjo hkratnega sodelovanja znamk iz različnih panog znotraj istega lokalnega okolja, od koder turistična znamka prihaja, po principu b2b?« Ne zgolj, da je to priložnost, je nuja. In tu je zagotovo ključno tudi strateško komuniciranje, upravljanje odnosov (in interesov) med različnimi deležniki.

UVODNA UREDNIŠKA MISEL: TURISTIČNO V ZNAMČENJU

UVODNA UREDNIŠKA MISEL: TURISTIČNO V ZNAMČENJU

Moč uspešnega znamčenja v turizmu že lep čas ni več zgolj stremljenje za zadovoljnimi obiskovalci. Vse več je iskanja nečesa tistega posebnega, drugačnega, kar posamezno zgodbo bistveno ločuje, diferencira od ostalih.

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.