📅 24.05.2024

Uvodna uredniška misel

Znamke izražajo, kažejo razpoloženje, sproščajo čustva (če so kolikor toliko odprte), odnos do ljudi, okolja, družbe, kulture … se opredeljujejo do družbenih in kulturnih vprašanj (ali pa tudi ne). Ta celota dejanj odstira znamkino vedenje, znamkino obnašanje.

Če se znamkino vedenje oz. znamkino obnašanje ujema s tem, za kar se predstavlja, če je torej njena sporočilnost sinhronizirana z njenim udejanjanjem v praksi, potem je na dobri poti. V nasprotnem primeru lahko vodi k zaslepljeosti (potrošnika), nepristnosti in, v skrajnem primeru, ji sami potrošniki tudi več ne zaupajo. Zato toliko opevana avtentičnost. Ki pa ni sama po sebi umevna.

Nobena, še tako spretna, »kao« pristna (ali čista) izjava, dikcija ne bo prepričala znamkinega občinstva, v kolikor komuniciranih vrednot znamka dejansko ne bo izkazovala. In dokazovala. Dosledno. V praksi – s svojo komunikacijo in s svojo interakcijo s potrošniki, končnimi kupci. Načini ravnanja, načini vključenosti so tisti, ki dokazujejo to sinhronost, harmonijo.

Vir: Unsplash.

Toda – da se ne bi ujeli v zanko pristnosti – se je treba najprej vprašati, kaj sploh je pristno? Pristno nujno ne pomeni, da je zvrnjeno na niz družbeno sprejemljivih vrednot kar se da čim večje večine ljudi, potrošnikov (seveda je to zaželeno, pa vendar …).

Pristno je lahko tudi omejeno, nujno ne vsem všečno, a prav tako izkazuje resnično razpoloženje, neponarejenost, nenarejenost.

Vzemimo konfliktno situacijo. Nekdo, ki je po naravi neposreden, ekstraverten, lahko v takšni situaciji na prvo žogo kritično izraža trenutno emocionalno stanje. Pustimo, kam lahko to vodi, če s takšnim nastopom komunicira z nekom, ki ne zmore na ta način nekega razčiščevanja. Ki je torej bolj premišljen, zaprt, vase potegnjen. Dejstvo je, da tako prvi kot drugi delujeta znotraj polja lastne avtentičnosti, pristnosti, nenarejenosti.

Kako naj znamke, osebnosti v praksah komuniciranja navzven, s kočnimi potrošniki, javnostmi ohranjajo to lastno polje avtentičnosti? Katera razpoloženja, vedenja potrošniki prej nagradijo? Katerim znamkam, osebnostim posledično ostajajo bolj zvesti? Ter, zakaj je preučevanje vedenja (oz. nastavljanje strategij na osnovi vedenja, obnašanja) v znamčenju vedno bolj pomembno?

K sodelovanju o teh premislekih in vprašanjih vabljeni k prebiranju kolumen na naslednjih straneh. Svoja razmišljanja so razgrnili ljudje s poklicno kilometrino, ki je vsak strokovnjak oz. strokovnjakinja na svojem področju: Tamara Pevec Barborič, Blaž Kocjančič, Alenka Vidic Praprotnik in Marjana Hafner.

Ostali prispevki

KAJ PRAVITA: Marko Cerovšek, vodja upravljanja blagovne znamke Barcaffè, senior in Jelena Milinkovič, vodja marketinga za razvoj kategorije in blagovne znamke Barcaffè

KAJ PRAVITA: Marko Cerovšek, vodja upravljanja blagovne znamke Barcaffè, senior in Jelena Milinkovič, vodja marketinga za razvoj kategorije in blagovne znamke Barcaffè

Izkušena dolgoletna brand managerja mogočne znamke za kavo sta delila ključne zapovedi dobrodošlega delovanja v panogi.

Rada ustvarjata v delovnem okolju, v katerem uporabniki sodelujejo, aktivno komunicirajo, zaradi česar se počutita nadvse hvaležna, saj tako vzpostavljeno ozračje ne le bogati delo, ampak tudi bogati samega posameznika. Vsak dan je priložnost za rast, četudi to pomeni premagovanje težkih ovir. Izpostavljata pomen odnosov v kolektivu zelo različnih strok kot zelo ključnih, ki jih ne gre zanemarjati.

GLOBALNI NAVDIH: HEYDUDE. Vsestranski.  

GLOBALNI NAVDIH: HEYDUDE. Vsestranski.  

HEYDUDE, ki v ZDA velja za eno najbolj priljubljenih in najbolj zaželenih znamk čevljev, je prišla tudi v Slovenijo. Maja so jo predstavili v ljubljanskem BTCju, sama znamkina filozofija pa je že omrežila prve navdušene uporabnike in kupce.

LOKALNI NAVDIH: Balkan Campers. Ljubezen in mir!

LOKALNI NAVDIH: Balkan Campers. Ljubezen in mir!

Balkan Campers je izviren retro koncept, ki ohranja kulturno dediščino. Je strasten v prizadevanjih, da se ohranja planet srečen in nedotaknjen. Spodbuja popotnike, da ga ohranjajo čistega in nedotaknjenega. Rad išče in raziskuje kraje z dušo in nedotaknjeno naravo…

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja