PRVA IN EDINA SLOVENSKA REVIJA O ZNAMČENJU.

UVODNA UREDNIŠKA MISEL: TURISTIČNO V ZNAMČENJU

save-world-ecology-environmental-conservation-perforated-paper-leaf (1)

Kaj pomeni dobro znamčenje v turizmu?

Ustvarjalci, skrbniki običajno hitro ugriznejo v dober logotip, vizualno podobo oz. bogat fotografski material itd. Kaj pa je tisto, kar v sodobnem svetu turističnega izkustva in doživljanja zares obvelja za dobro in unikatno formulo?

Moč uspešnega znamčenja v turizmu že lep čas ni več zgolj stremljenje za zadovoljnimi obiskovalci. (Seveda je to primarno še vedno najbolj ključno.) Vse več je iskanja nečesa tistega posebnega, drugačnega, kar posamezno zgodbo bistveno ločuje, diferencira od ostalih.

Vir: Freepik.com.

Zakaj je znamčenje v turizmu pomembno in bo v prihodnosti še bolj pomembno? Kako se to prepleta z gospodarstvom in javnimi nastopi? Kako se lahko neka turistična destinacija odlično prepleta tudi z ostalimi znamkami v lokalnem prostoru? Je to priložnost za gradnjo hkratnega sodelovanja znamk iz različnih panog znotraj istega lokalnega okolja, od koder turistična znamka prihaja, po principu b2b? Na kateri primer hkratnega sodelovanja neke turistične destinacije z drugo znamko najprej pomislimo in zakaj?

Kako se spreminjajo vizualne komunikacije v turizmu skozi čas (če se)? Na kaj velja biti pozoren pri tekstovni (ali glasovni) komunikaciji?

Kako pa je s trajnostjo v turizmu? Se vse bolj razmišlja tudi o teh vidikih? Kako razmišljamo uporabniki subjektivno? Opažamo kakšno spreminjanje skozi čas?

K sodelovanju o teh premislekih in vprašanjih vabljeni k prebiranju kolumen na naslednjih straneh. Svoja razmišljanja so razgrnili ljudje s poklicno kilometrino, ki je vsak strokovnjak oz. strokovnjakinja na svojem področju: Tamara Pevec Barborič, Alenka Vidic Praprotnik, Aljaž Peklaj, Laura Jamšek in Metka Hrovat.

Deli ta prispevek:

Ostali prispevki

Tema

Domišljija v znamčenju

Samo za naročnike Listanje revije je mogoče le za naročnike na digitalno obliko revije Super Znamka. Že imate račun? Prijavite se. Še niste registrirani uporabnik? Preverite naročnine.

Preberi »
Promo

Ste pripravljeni na krizno komuniciranje?

Ko gre vse narobe, šteje vsaka beseda. Veste, kako bi komunicirali, če bi vašo organizacijo doletela nepričakovana kriza? Imate pripravljen načrt kriznega komuniciranja, ki definira, kako pomiriti javnost, zaščititi ugled podjetja in jasno predstaviti svoja stališča? Če ste na vprašanja odgovorili z »ne«, je delavnica kriznega komuniciranja v izvedbi ekipe

Preberi »
Superbrands Slovenija

Okrogla miza s tremi superbrandi: Leone, Lidl in Pivovarna Laško Union

Konec januarja je v kongresni dvorani v Four Points by Sheraton Ljubljana Mons potekala uradna predstavitev zadnje raziskave Superbrands 2025. Boško Praštalo, lastnik Superbrands Slovenija, je predstavil in postregel s prvimi podatki nove raziskave: katere znamke so na lestvici prvih dvesto znamk, kje je zaznana rastoča konkurenčnost med znamkami, katere

Preberi »
Promo

Peugeot: sinhronija UI, trženja in znamčenja

Slovenski projekt, Virtualni AI-Ambassador za Novi Peugeot 2008, ki sta ga razvila laboratorij Retoba in Peugeot Slovenija, je prejel visoko mednarodno priznanje za pionirsko uporabo umetne inteligence v trženju ter tako dokazal, da znamčenje s premišljenimi praksami izboljšanja uporabniške izkušnje tlakuje pot k boljšim in učinkovitejšim pristopom v trženju. Projekt

Preberi »

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.