Kaj pomeni dobro znamčenje v turizmu?
Ustvarjalci, skrbniki običajno hitro ugriznejo v dober logotip, vizualno podobo oz. bogat fotografski material itd. Kaj pa je tisto, kar v sodobnem svetu turističnega izkustva in doživljanja zares obvelja za dobro in unikatno formulo?
Moč uspešnega znamčenja v turizmu že lep čas ni več zgolj stremljenje za zadovoljnimi obiskovalci. (Seveda je to primarno še vedno najbolj ključno.) Vse več je iskanja nečesa tistega posebnega, drugačnega, kar posamezno zgodbo bistveno ločuje, diferencira od ostalih.
Zakaj je znamčenje v turizmu pomembno in bo v prihodnosti še bolj pomembno? Kako se to prepleta z gospodarstvom in javnimi nastopi? Kako se lahko neka turistična destinacija odlično prepleta tudi z ostalimi znamkami v lokalnem prostoru? Je to priložnost za gradnjo hkratnega sodelovanja znamk iz različnih panog znotraj istega lokalnega okolja, od koder turistična znamka prihaja, po principu b2b? Na kateri primer hkratnega sodelovanja neke turistične destinacije z drugo znamko najprej pomislimo in zakaj?
Kako se spreminjajo vizualne komunikacije v turizmu skozi čas (če se)? Na kaj velja biti pozoren pri tekstovni (ali glasovni) komunikaciji?
Kako pa je s trajnostjo v turizmu? Se vse bolj razmišlja tudi o teh vidikih? Kako razmišljamo uporabniki subjektivno? Opažamo kakšno spreminjanje skozi čas?
K sodelovanju o teh premislekih in vprašanjih vabljeni k prebiranju kolumen na naslednjih straneh. Svoja razmišljanja so razgrnili ljudje s poklicno kilometrino, ki je vsak strokovnjak oz. strokovnjakinja na svojem področju: Tamara Pevec Barborič, Alenka Vidic Praprotnik, Aljaž Peklaj, Laura Jamšek in Metka Hrovat.
0 komentarjev