Terme Sveti Martin – preplavlja splet

Aktualno, Prispevki

📅 03.08.2023

Ko uživamo poletne dni na izbranih dopustniških točkah, ne moremo mimo tega, da nas poklicna deformacija žene k ocenjevanju posamezne znamke oz. taktik znamčenja posamezne destinacije. Tu spomnimo na lanskoletni primer Term Sveti Martin, o katerem smo tudi pisali v reviji Super Znamka.

Takrat se je izkazalo, da slovenski oblikovalci spletnih strani narekujejo trende na mednarodnih trgih. Pri oblikovanju spletnih strani imamo Slovenci nedvomno odlične ideje, ki pogosto sežejo tudi onkraj naših meja. Spletna stran Term Sveti Martin se je tako v začetku lanskega leta odela v prenovljeno podobo in od takrat pridno beležila nominacije v kategorijah za digitalne presežke, tudi v mednarodnih. Kot je izpostavila Nuša Korotaj, generalna direktorica Term Sveti Martin: »Kot prvi v hotelirstvu smo se oddaljili od hektične prodajne komunikacije ter se naslonili na prihodnost – zdrav oddih že ob rezervaciji. Spletna stran temelji na 100 % pomirjujočih video vsebinah, zato smo poleg nove vizualne podobe ustvarili več kot 30 lastnih kratkih in cinemagraph videov. Za pravo vizualno digitalno sprostitev. Želeli smo inovativno in pomirjujočo izkušnjo za vse naše potencialne goste.« Medžimurske terme se sicer ponašajo z nazivom prvega healthness resorta v Evropi. Spletno stran Term Sveti Martin je oblikovala ekipa slovenskih strokovnjakov za splet. Skupaj z idejo in vizijo ekipe Term Sveti Martin je programiranje prevzelo podjetje Specto, vsebinski, uredniški in organizacijski del ekipa Rajketing, vodilni in ključen UX dizajn pa je sestavil oblikovalec Borut Kajbič.

Vir slike: Terme Sveti Martin

Ostali prispevki

BRANJE: BELI VOLK.

BRANJE: BELI VOLK.

Preslikave mitoloških fabul v sodobni diskurz so vselej dobrodošlo izhodišče za ustvarjanje novih zapletov, razpletov, sporočilnosti, kar navsezadnje tudi prispeva k obujanju in dobremu ohranjanju kulturne dediščine. Nenazadnje, znamčenje, dobro znamčenje bo vselej znalo reproducirati kulturno izročilo in ga dvigovati na piedestal želenega.

LEGENDA: Ray-Ban. Večno kul.

LEGENDA: Ray-Ban. Večno kul.

Blagovna znamka Ray-Ban skoraj nikoli ni potrebovala poglobljenega oglaševanja, saj je že tako sproti puščala odtise. Najbolj hvale vredno pri vsej znamkini zgodbi pa je, da se je ustoločila najprej na visoki kakovosti, z misijo uspešenga blokiranja ultravijoličnih žarkov, šele nato se je zgodilo vse ostalo, kar daje potrditev vsem ostalim znamkam, ki si pot šele utirajo – najprej kakovost in inovativnost.

SUPERBRANDS SLOVENIJA: STROKOVNI SVET 2024

SUPERBRANDS SLOVENIJA: STROKOVNI SVET 2024

Člani strokovnega sveta Superbrands Slovenija za 2024 imajo častno in obsežno nalogo, da ocenijo 500 najbolj izpostavljenih znamk po raziskavi Ipsos, ki so jih podali potrošniki na osnovi lastne strokovne percepcije, pri čemer izhajajo iz kategorij, ki so pomembne za organizacijo Superbrands: kakovost, razlikovanje, zaupanje in čustva. Takole nam je zaupal 25-članski strokovni svet za Superbrands Slovenija 2024…

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.