Terme Sveti Martin – preplavlja splet

Aktualno, Prispevki

📅 03.08.2023

Ko uživamo poletne dni na izbranih dopustniških točkah, ne moremo mimo tega, da nas poklicna deformacija žene k ocenjevanju posamezne znamke oz. taktik znamčenja posamezne destinacije. Tu spomnimo na lanskoletni primer Term Sveti Martin, o katerem smo tudi pisali v reviji Super Znamka.

Takrat se je izkazalo, da slovenski oblikovalci spletnih strani narekujejo trende na mednarodnih trgih. Pri oblikovanju spletnih strani imamo Slovenci nedvomno odlične ideje, ki pogosto sežejo tudi onkraj naših meja. Spletna stran Term Sveti Martin se je tako v začetku lanskega leta odela v prenovljeno podobo in od takrat pridno beležila nominacije v kategorijah za digitalne presežke, tudi v mednarodnih. Kot je izpostavila Nuša Korotaj, generalna direktorica Term Sveti Martin: »Kot prvi v hotelirstvu smo se oddaljili od hektične prodajne komunikacije ter se naslonili na prihodnost – zdrav oddih že ob rezervaciji. Spletna stran temelji na 100 % pomirjujočih video vsebinah, zato smo poleg nove vizualne podobe ustvarili več kot 30 lastnih kratkih in cinemagraph videov. Za pravo vizualno digitalno sprostitev. Želeli smo inovativno in pomirjujočo izkušnjo za vse naše potencialne goste.« Medžimurske terme se sicer ponašajo z nazivom prvega healthness resorta v Evropi. Spletno stran Term Sveti Martin je oblikovala ekipa slovenskih strokovnjakov za splet. Skupaj z idejo in vizijo ekipe Term Sveti Martin je programiranje prevzelo podjetje Specto, vsebinski, uredniški in organizacijski del ekipa Rajketing, vodilni in ključen UX dizajn pa je sestavil oblikovalec Borut Kajbič.

Vir slike: Terme Sveti Martin

Ostali prispevki

TRENDI: AI v industriji ur

TRENDI: AI v industriji ur

EveryWatch je nova in edina globalna spletna platforma, ki temelji na umetni inteligenci, namenjena tako profesionalcem v urarski industriji kot vsem običajnim uporabnikom, kupcem in ljubiteljem ur. Ponuja celovit pregled…

BESEDA USTANOVITELJA: Začne se z razumevanjem, da vsaka interakcija šteje

BESEDA USTANOVITELJA: Začne se z razumevanjem, da vsaka interakcija šteje

Kot strokovnjak za mreženje dobro vem, da je za vzpostavitev trajnih odnosov ključnega pomena iskrenost in zaupanje. Če se zavedamo, da ne želimo ob sebi neavtentičnih oseb, zakaj bi potem pričakovali, da bodo potrošniki navdušeni nad blagovnimi znamkami, ki ne izražajo pristnosti?

Kako torej znamke in osebnosti lahko ohranijo to polje avtentičnosti?

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja