📅 08.07.2021

TEAL PODJETJA, PODJETJA S PROGRESIVNO ORGANIZACIJO

Živimo v obdobju, kjer je čas valuta. Če že delam 8 ur za nekoga, želim, da so njegove vrednote usklajene z mojimi, da sem pravično nagrajen za svoj trud. Če to ni tako, bom brez zadržkov popoldne ustvarjal nekaj, kar predstavlja mojo idealno službo. Službo, ki mojemu življenju ustvarja smisel in v kateri bom zaslužil korekten denar na svoj avtentičen način.

Naj vam izdam malo skrivnost. Obstajajo podjetja, ki to razumejo v svoji osnovi. Predstavil vam bom eno od podjetij s progresivno organizacijo, poznana kot Teal podjetja.

… VEČ V REVIJI SUPER ZNAMKA … NAROČI SE NA REVIJO

vir slike: unsplash.com

Samo za naročnike

Že imate račun? Prijavite se.

Podobne vsebine

Video strategija za B2B podjetja

Video strategija za B2B podjetja

Reciklaže istih vsebin lahko pomagajo daljše časovno obdobje. Poznam primere, ko naročnik uporablja video vsebine stare 10 let in funkcionira.

OSEBNOST ZNAMK, DRUGIČ

OSEBNOST ZNAMK, DRUGIČ

Kaj je tisto, kar kreira polje trdne osebnosti znamke v vedno dinamičnem okolju delovanja trga in poslovnega sveta?

ZNAMKA BREZ OSEBNOSTI JE KOT ZGODBA BREZ JUNAKA

ZNAMKA BREZ OSEBNOSTI JE KOT ZGODBA BREZ JUNAKA

Znamke imamo radi, kot bi bile ljudje, in si jih izbiramo na enak način, kot si izbiramo prijatelje. Osebnost znamke s potrošnikom komunicira učinkoviteje kot logotip … v veliki skrinji poiščem tisti sladoled, ki nagovarja mojo verzijo čokoladne sreče.

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja