📅 08.07.2021

TEAL PODJETJA, PODJETJA S PROGRESIVNO ORGANIZACIJO

Živimo v obdobju, kjer je čas valuta. Če že delam 8 ur za nekoga, želim, da so njegove vrednote usklajene z mojimi, da sem pravično nagrajen za svoj trud. Če to ni tako, bom brez zadržkov popoldne ustvarjal nekaj, kar predstavlja mojo idealno službo. Službo, ki mojemu življenju ustvarja smisel in v kateri bom zaslužil korekten denar na svoj avtentičen način.

Naj vam izdam malo skrivnost. Obstajajo podjetja, ki to razumejo v svoji osnovi. Predstavil vam bom eno od podjetij s progresivno organizacijo, poznana kot Teal podjetja.

… VEČ V REVIJI SUPER ZNAMKA … NAROČI SE NA REVIJO

vir slike: unsplash.com

Samo za naročnike

Že imate račun? Prijavite se.

Podobne vsebine

ROMANTIČNO V ZNAMČENJU: Znamke imajo moč ustvarjati trenutke, ki nas zaznamujejo

ROMANTIČNO V ZNAMČENJU: Znamke imajo moč ustvarjati trenutke, ki nas zaznamujejo

V današnjem času neprestanega hitenja in ob kopici mnogoterih sporočil ter novih izdelkov ljudje hlepimo po trenutkih, izkušnjah in lepih čustvih. Znamk, razen redkih, že dolgo ne kupujemo zgolj za reševanje nekih težav oz. izzivov, ampak zaradi pripadnosti in občutkov, ki se v nas vzbudijo, ko imamo nek dotični izdelek ali, ko posežemo po neki storitvi.

NEVROZNAMČENJE: Ko podzavest prevzame nadzor nad znamčenjem

NEVROZNAMČENJE: Ko podzavest prevzame nadzor nad znamčenjem

Ali lahko nekdo postane bolj prepričljiv zaradi tehnik nevroznamčenja? Zagotovo. Uporaba nevroznamčenja lahko poveča učinkovitost sporočil in znamk ter omogoči boljšo povezanost s potrošniki. Ključno je razumevanje, da se zmaga odvija v podzavesti potrošnikov, kjer se odločitve sprejemajo brez zavednega premisleka.

OSREDNJA TEMA: NEVROZNAMČENJE

OSREDNJA TEMA: NEVROZNAMČENJE

Potrošnike nekaj žene v nakup in/ali uporabo izdelka/storitve. Seveda je tu tista primarna potreba najprej. A v množični ponudbi zadovoljitve teh primarnih potreb je distinkcija toliko bolj ključna. Ne samo kaj, ampak tudi kdaj in kako potrošnik razmišlja o znamki. Ne samo, kaj potrošnika motivira za nakup znamke, temveč tudi, kaj ga pri tem žene, »drajva«. Odgovore na takšna in podobna vprašanja je mogoče najti v možganih potrošnika.

En odstavek tega članka je napisal Chat GPT

En odstavek tega članka je napisal Chat GPT

Tekstopisje. Copywriting. Pisanje tekstov za PR in marketinške namene. Vse to je v zadnjih letih vedno bolj cenjena veščina, saj je dobrih tekstopiscev malo. Ker je za tako delo potrebna širina, razumevanje in tehnično znanje. Kako pa je na to vplival prihod AI modela jezika, o katerem se govori in govori brez prestanka, Chat GPT? Je možno, da bo pisanje tekstov za marketinške namene postalo toliko lažje, da se (dobrih) tekstopiscev sploh ne bo več potrebovalo, ker jih bo nadomestil Chat GPT?

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja