Superbrands Global: Personalizirane naslovnice

Aktualno, Prispevki

📅 08.10.2022

Superbrands Global: Personalizirane naslovnice

Ines Markovčič, Tim Luznar

Naslovnice, ki ob letnih razglasitvah krasijo korporativne knjige superbrandov, so ogledalo in prvi vizualni vtis samih znamk in njihovega nastopa na trgu. Ekipa Superbrands Slovenija je v preteklem letu za Superbrands Slovenija prvič uvedla tudi glasovanje za “super naslovnico” kot dobro popotnico za kreativno ustvarjanje superbrandov še naprej. 

Kako je pa v svetu? Poglejmo si krog nekaterih naslovnic knjig globalnih superbrandov, s katerimi se predstavljajo posamezne države na različnih kontinentih. 

Ostali prispevki

BESEDA USTANOVITELJA: Začne se z razumevanjem, da vsaka interakcija šteje

BESEDA USTANOVITELJA: Začne se z razumevanjem, da vsaka interakcija šteje

Kot strokovnjak za mreženje dobro vem, da je za vzpostavitev trajnih odnosov ključnega pomena iskrenost in zaupanje. Če se zavedamo, da ne želimo ob sebi neavtentičnih oseb, zakaj bi potem pričakovali, da bodo potrošniki navdušeni nad blagovnimi znamkami, ki ne izražajo pristnosti?

Kako torej znamke in osebnosti lahko ohranijo to polje avtentičnosti?

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja