SPOMIN NA SOF OSTAJA TUDI V POLETNIH DNEH

Aktualno, Prispevki

📅 26.07.2023

Slovenski oglaševalski festival – SOF, ki spodbuja, nagrajuje, združuje, izobražuje in odraža slovensko oglaševasko stroko je tudi letos potekal junija, v Avditoriju Portorož.

Medtem, ko se namakamo in potepamo po letnih počitnicah, si še enkrat osvežimo spomin, kdo vse je bil prejemnik častnih nagrad.

Kot Agencija leta je vnovič slavila agencija SHIFT, naziv Znamka leta pa je prejela za spremembo manjša znamka Burek Olimpija, ki je požela val navdušenja in udeležence Sofa na afterici razveselila s škatlami svežih burekov. Najboljša produkcijska hiša filmskih oglasov je postal Moment Collective, Najboljša produkcijska hiša radijskih in zvočnih oglasov pa Sloboda. Nagrado Oglaševalska osebnost je prejel Aleš Muhič, direktor trženja na Pro Plusu. Naziv Oglaševalec leta 2022 pa je ponovno šel v roke podjetju Mercator. Festivalski utrip je zaokrožila Zlata noč, slavnostna zaključna prireditev, kjer so bili razglašeni prejemniki oglaševalskih nagrad in stanovskih priznanj.

SOF se vselej posveča in spodbuja mlade talente. Zmagovalki natečaja za Mlade kreativce sta tako letos postali Sara Grmek in Lara Oset iz Agencije 101 s kreativno idejo Vsak korak šteje.

 SOF je podelil še 2 veliki nagradi ter 20 zlatih in 30 srebrnih nagrad, več na uradni spletni strani festivala.

Ostali prispevki

TRENDI: AI v industriji ur

TRENDI: AI v industriji ur

EveryWatch je nova in edina globalna spletna platforma, ki temelji na umetni inteligenci, namenjena tako profesionalcem v urarski industriji kot vsem običajnim uporabnikom, kupcem in ljubiteljem ur. Ponuja celovit pregled…

BESEDA USTANOVITELJA: Začne se z razumevanjem, da vsaka interakcija šteje

BESEDA USTANOVITELJA: Začne se z razumevanjem, da vsaka interakcija šteje

Kot strokovnjak za mreženje dobro vem, da je za vzpostavitev trajnih odnosov ključnega pomena iskrenost in zaupanje. Če se zavedamo, da ne želimo ob sebi neavtentičnih oseb, zakaj bi potem pričakovali, da bodo potrošniki navdušeni nad blagovnimi znamkami, ki ne izražajo pristnosti?

Kako torej znamke in osebnosti lahko ohranijo to polje avtentičnosti?

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja