Shiseido – lepota brez filtra iz srca Japonske

Aktualno, Prispevki

📅 26.01.2022

Shiseido za obdobje jesen/zima na prodajne police pošilja novo naravno linijo izdelkov Waso iz samo 4 super sestavin (shikuwasa, satokibi, yuzu-c, koshirice) s 4 super močmi. Inovativna moč japonskih rastlin naj bi s svojim delovanjem pripomogla k lepi in zdravi koži. Promocijska komunikacija sloni na močnih konotacijah (lepota brez filtra iz srca Japonske, od kmetije do obraza), ki obenem sporoča uresničitev zaveze k odgovornemu okoljskemu ravnanju: izdelki so zapakirani v trajnostne embalaže, osredotočili pa so se tudi na varčno uporabo vode; WASO je s pomočjo prečiščevanja vode poiskal inovativni način ponovne uporabe vode, ki nastaja kot stranski produkt proizvodnje jabolčnega soka predvsem v Aomoriju na Japonskem. Šele, ko je voda prečiščena, jo vključijo v njihovo proizvodnjo in se tako izogne porabi sveže, čiste vode v največji možni meri.

Ostali prispevki

TRENDI: AI v industriji ur

TRENDI: AI v industriji ur

EveryWatch je nova in edina globalna spletna platforma, ki temelji na umetni inteligenci, namenjena tako profesionalcem v urarski industriji kot vsem običajnim uporabnikom, kupcem in ljubiteljem ur. Ponuja celovit pregled…

BESEDA USTANOVITELJA: Začne se z razumevanjem, da vsaka interakcija šteje

BESEDA USTANOVITELJA: Začne se z razumevanjem, da vsaka interakcija šteje

Kot strokovnjak za mreženje dobro vem, da je za vzpostavitev trajnih odnosov ključnega pomena iskrenost in zaupanje. Če se zavedamo, da ne želimo ob sebi neavtentičnih oseb, zakaj bi potem pričakovali, da bodo potrošniki navdušeni nad blagovnimi znamkami, ki ne izražajo pristnosti?

Kako torej znamke in osebnosti lahko ohranijo to polje avtentičnosti?

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja