Samo avtentične zgodbe znamk

Aktualno, Prispevki

📅 05.09.2021

Še pred dobim desetletjem je delovanje trga narekoval tempo push marketinških strategij, zgodba znamk je ostajala zgolj neka veja v vsej platformi dogajanja. Danes je ravno obratno. Kot podjetje težko napreduješ, če hkrati ne razvijaš znamke, ki je avtentična, čustvena, ki se potrošnika oz. tiste, ki jih nagovarja, dotakne, morda tudi zabava, nenazadnje celo rešuje njihove probleme. Pri ustvarjanju in reprezentaciji zgodbe o znamki sta integriteta in pristnost temeljna stebra bodoče uspešne poti. Sleherno podjetje, izdelek/storitev ima svojo zgodbo, zgodovino, ki jo je vredno povedati. Kajti znamka, če si izposodim navdihujoče razmišljanje Monike Povšič, “sama po sebi ne živi, živijo jo ljudje”.

V jesenko uverturo novih izzidov na področju znamčenja vabljeni k ponovnemu prebiranju intervjuja z Moniko Povšič, vodjo oddelka za tržno komuniciranje in upravljanje s sponzorstvi v podjetju Generali:  

avtentične zgodbe
Vir: Unsplash

Ostali prispevki

OSREDNJA TEMA: KULTURNO V ZNAMČENJU

OSREDNJA TEMA: KULTURNO V ZNAMČENJU

Kdaj je kulturno znamčenje uspešno izvedeno, uresničeno? Ko znamke postanejo pomembne za ljudi. Ko postanejo kulturni simboli. In celo prerastejo v kulturne ikone.

B2B beyond: DIGITALNA TRANSFORMACIJA

B2B beyond: DIGITALNA TRANSFORMACIJA

Spoznali boste izkušnje podjetij z uspešno B2B transformacijo, pasti, izzive in rešitve za uspešno transformacijo, ter ključne razlike, ki jih morajo B2B podjetja upoštevati v primerjavi z B2C marketingom.

TRENDI: Nostalgija se vrača – v glamurju

TRENDI: Nostalgija se vrača – v glamurju

Trendi so vsekakor vedno in najprej refleksija akcij in reakcij glede na trenutni čas. Ta preverjeni trend vzpostavlja takojšnjo povezavo s potrošnikom tako, da izkustvene vplive takoj razume, kar je še posebej dobrodošlo v vse bolj razdeljenem svetu.

GLOBALNE NOVICE

GLOBALNE NOVICE

Jar Platinum Plus – brez sledi kamna, Zalando – portreti nove generacije, Pametno pregibni HONOR Magic5, Huaweijeva igrica Epic Seven – v AppGalery, Waterfront Park – igrive umetniške instalacije

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja