PRVA IN EDINA SLOVENSKA REVIJA O ZNAMČENJU.

B2B beyond: DIGITALNA TRANSFORMACIJA

xONLINE-500x236-6.png.pagespeed.ic.ERIfX6TbO4

B2Beyond

B2Beyond je dogodek, na katerem boste dobili informacije, ki jih potrebujete za uspešno pot rasti in naslednje korake v B2B svetu.

Na dogodku bomo skupaj z gosti raziskali, kako se z izzivi digitalne transformacije spopadajo v nekaterih uspešnih domačih podjetjih, ki delujejo v različnih panogah. Raznoliki gostje iz podjetij, ki so uspešno izpeljala transformacijo B2B poslovnih procesov, bodo predstavili praktične izzive in probleme, predvsem pa bomo govorili o rešitvah za premostitev specifičnih ovir.

Predstavili vam bomo tudi splošna pravila igre, ki veljajo v B2B marketingu in kako se marketinga B2B strank lotevajo pri bold.group.

Zakaj?

Spoznali boste izkušnje podjetij z uspešno B2B transformacijo, pasti, izzive in rešitve za uspešno transformacijo,
in ključne razlike, ki jih morajo B2B podjetja upoštevati v primerjavi z B2C marketingom.

Za koga?

Dogodek je namenjen:

  • lastnikom in direktorjem manjših in večjih podjetij,
  • vodjem prodaje,
  • vodjem in članom marketinga, ki se soočajo z izzivi pri pridobivanju kvalitetnih kontaktov za prodajo.

Izkušnje v B2B marketingu niso pogoj za udeležbo.

Kako?

Predstavitev najpomembnejših podatkov in trendov v B2B marketingu, predstavitev primerov iz uspešnih slovenskih podjetji, okrogla miza. Na okrogli mizi bomo skupaj z gosti raziskali, kako se z izzivi digitalne transformacije spopadajo v nekaterih uspešnih domačih podjetjih, ki delujejo v različnih panogah. 

Gostje na okrogli mizi bodo:

Partnerji projekta: Ekonomska fakulteta – Center poslovne odličnosti, SBC – Slovenian Business Club, Super Znamka.

Kdaj: 29. november 2023, ob 15. uri

Kje: v Plavi dvorani, Ekonomska fakulteta v Ljubljani

Udeležba na dogodku je brezplačna – potrebna je predhodna prijava preko obrazca, ki je mogoča do 28. novembra 2023. Število mest je omejeno.

Deli ta prispevek:

Ostali prispevki

Branje

Andrej Pompe, Osupljiva moč zgodbe

Moč znamke se odraža tudi v njeni zgodbi. Zgodba ima »svoj draž«, se prične misel v obsežnem delu avtorja, predavatelja, podjetnika, komunikologa, pisca in umetnika, dr. Andreja Pompeta. Namen zgodbe, kot pojasnuje pisec knjige, »ni v tem, da daje namige, kako razmišljati, temveč kako misliti«.

Preberi »
Legenda

Schweppes. Peneče poželjivo.

Skrivnost je v tisočih drobnih mehurčkov. Prav teh mehurčkov naj bi imela znamka Schweppes več na steklenico kot katera koli druga znamka. Čudovita izkušnja pitja, ki jo zvočno reprezentirajo sodobne oglaševalske kampanje te znamke, je razlog, zaradi katerih Schweppes ostaja prepoznaven po svojem značilen zvoku, ki ostane. Sch …

Preberi »
Kreativne kapsule

30. Sarajevski filmski festival

Sarajevski filmski festival je eden največjih in najpomembnejših filmskih festivalov v Evropi. Ustanovljen je bil leta 1995 in od takrat vsako leto v prestolnico Bosne in Hercegovine pripelje mednarodne in lokalne zvezdnike filmske industrije ter prikazuje široko paleto svetovnih celovečernih in kratkih filmov.

Preberi »

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.