B2B beyond: DIGITALNA TRANSFORMACIJA

Aktualno, Prispevki

📅 09.11.2023

B2Beyond

B2Beyond je dogodek, na katerem boste dobili informacije, ki jih potrebujete za uspešno pot rasti in naslednje korake v B2B svetu.

Na dogodku bomo skupaj z gosti raziskali, kako se z izzivi digitalne transformacije spopadajo v nekaterih uspešnih domačih podjetjih, ki delujejo v različnih panogah. Raznoliki gostje iz podjetij, ki so uspešno izpeljala transformacijo B2B poslovnih procesov, bodo predstavili praktične izzive in probleme, predvsem pa bomo govorili o rešitvah za premostitev specifičnih ovir.

Predstavili vam bomo tudi splošna pravila igre, ki veljajo v B2B marketingu in kako se marketinga B2B strank lotevajo pri bold.group.

Zakaj?

Spoznali boste izkušnje podjetij z uspešno B2B transformacijo, pasti, izzive in rešitve za uspešno transformacijo,
in ključne razlike, ki jih morajo B2B podjetja upoštevati v primerjavi z B2C marketingom.

Za koga?

Dogodek je namenjen:

  • lastnikom in direktorjem manjših in večjih podjetij,
  • vodjem prodaje,
  • vodjem in članom marketinga, ki se soočajo z izzivi pri pridobivanju kvalitetnih kontaktov za prodajo.

Izkušnje v B2B marketingu niso pogoj za udeležbo.

Kako?

Predstavitev najpomembnejših podatkov in trendov v B2B marketingu, predstavitev primerov iz uspešnih slovenskih podjetji, okrogla miza. Na okrogli mizi bomo skupaj z gosti raziskali, kako se z izzivi digitalne transformacije spopadajo v nekaterih uspešnih domačih podjetjih, ki delujejo v različnih panogah. 

Gostje na okrogli mizi bodo:

Partnerji projekta: Ekonomska fakulteta – Center poslovne odličnosti, SBC – Slovenian Business Club, Super Znamka.

Kdaj: 29. november 2023, ob 15. uri

Kje: v Plavi dvorani, Ekonomska fakulteta v Ljubljani

Udeležba na dogodku je brezplačna – potrebna je predhodna prijava preko obrazca, ki je mogoča do 28. novembra 2023. Število mest je omejeno.

Ostali prispevki

BRANJE: BELI VOLK.

BRANJE: BELI VOLK.

Preslikave mitoloških fabul v sodobni diskurz so vselej dobrodošlo izhodišče za ustvarjanje novih zapletov, razpletov, sporočilnosti, kar navsezadnje tudi prispeva k obujanju in dobremu ohranjanju kulturne dediščine. Nenazadnje, znamčenje, dobro znamčenje bo vselej znalo reproducirati kulturno izročilo in ga dvigovati na piedestal želenega.

LEGENDA: Ray-Ban. Večno kul.

LEGENDA: Ray-Ban. Večno kul.

Blagovna znamka Ray-Ban skoraj nikoli ni potrebovala poglobljenega oglaševanja, saj je že tako sproti puščala odtise. Najbolj hvale vredno pri vsej znamkini zgodbi pa je, da se je ustoločila najprej na visoki kakovosti, z misijo uspešenga blokiranja ultravijoličnih žarkov, šele nato se je zgodilo vse ostalo, kar daje potrditev vsem ostalim znamkam, ki si pot šele utirajo – najprej kakovost in inovativnost.

SUPERBRANDS SLOVENIJA: STROKOVNI SVET 2024

SUPERBRANDS SLOVENIJA: STROKOVNI SVET 2024

Člani strokovnega sveta Superbrands Slovenija za 2024 imajo častno in obsežno nalogo, da ocenijo 500 najbolj izpostavljenih znamk po raziskavi Ipsos, ki so jih podali potrošniki na osnovi lastne strokovne percepcije, pri čemer izhajajo iz kategorij, ki so pomembne za organizacijo Superbrands: kakovost, razlikovanje, zaupanje in čustva. Takole nam je zaupal 25-članski strokovni svet za Superbrands Slovenija 2024…

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.