B2B beyond: DIGITALNA TRANSFORMACIJA

Aktualno, Prispevki

📅 09.11.2023

B2Beyond

B2Beyond je dogodek, na katerem boste dobili informacije, ki jih potrebujete za uspešno pot rasti in naslednje korake v B2B svetu.

Na dogodku bomo skupaj z gosti raziskali, kako se z izzivi digitalne transformacije spopadajo v nekaterih uspešnih domačih podjetjih, ki delujejo v različnih panogah. Raznoliki gostje iz podjetij, ki so uspešno izpeljala transformacijo B2B poslovnih procesov, bodo predstavili praktične izzive in probleme, predvsem pa bomo govorili o rešitvah za premostitev specifičnih ovir.

Predstavili vam bomo tudi splošna pravila igre, ki veljajo v B2B marketingu in kako se marketinga B2B strank lotevajo pri bold.group.

Zakaj?

Spoznali boste izkušnje podjetij z uspešno B2B transformacijo, pasti, izzive in rešitve za uspešno transformacijo,
in ključne razlike, ki jih morajo B2B podjetja upoštevati v primerjavi z B2C marketingom.

Za koga?

Dogodek je namenjen:

  • lastnikom in direktorjem manjših in večjih podjetij,
  • vodjem prodaje,
  • vodjem in članom marketinga, ki se soočajo z izzivi pri pridobivanju kvalitetnih kontaktov za prodajo.

Izkušnje v B2B marketingu niso pogoj za udeležbo.

Kako?

Predstavitev najpomembnejših podatkov in trendov v B2B marketingu, predstavitev primerov iz uspešnih slovenskih podjetji, okrogla miza. Na okrogli mizi bomo skupaj z gosti raziskali, kako se z izzivi digitalne transformacije spopadajo v nekaterih uspešnih domačih podjetjih, ki delujejo v različnih panogah. 

Gostje na okrogli mizi bodo:

Partnerji projekta: Ekonomska fakulteta – Center poslovne odličnosti, SBC – Slovenian Business Club, Super Znamka.

Kdaj: 29. november 2023, ob 15. uri

Kje: v Plavi dvorani, Ekonomska fakulteta v Ljubljani

Udeležba na dogodku je brezplačna – potrebna je predhodna prijava preko obrazca, ki je mogoča do 28. novembra 2023. Število mest je omejeno.

Ostali prispevki

VSAKA TOČKA STIKA JE PRILOŽNOST

VSAKA TOČKA STIKA JE PRILOŽNOST

Doslednost v vseh aspektih delovanja znamke – od vizualne podobe, tonalitete sporočil do kakovosti izdelkov ali storitev – je ključna za gradnjo zaupanja. Potrošniki cenijo znamke, ki stojijo za svojimi besedami in izpolnjujejo obljube. Doslednost krepi prepoznavnost znamke in pomaga graditi dolgoročne odnose s potrošniki.

TEMA: AVTENTIČNOST 3. 0

TEMA: AVTENTIČNOST 3. 0

Vstopili smo v tako imenovano obdobje avtentičnosti 3.0, kjer vladajo nova pravila. Če je prvo »revolucijo« pred več kot 15. leti začelo družbeno omrežje, so tudi za drugo delno odgovorna družbena omrežja. Generacija Z je namreč kot prva posvojila platformo TikTok ravno zaradi njenega izpostavljanja avtentičnosti. Popolne kadre z Instagrama so zamenjali nepopolni posnetki kar s telefona. Obraz, poln mejkapa, je zamenjal naraven izgled. Zmage in popolne trenutke so zamenjali tudi padci in neuspehi.

OSREDNJA TEMA: VEDENJSKO V ZNAMČENJU

OSREDNJA TEMA: VEDENJSKO V ZNAMČENJU

Mnoge znamke raje preskočijo proces tega vedenjskega kuhanja in raje skopirajo sestavine skuhane uspešnice. Seveda, lahko se posnema ali ukrade kopijo nekoga/nečesa, a taki pospeški so zgolj pospeški na kratek rok. Nikoli zares ne moreš ukrasti duše že ustvarjene znamke. Ta duša pa je odraz unikatnega vedenja v določenem času, prostoru, vrednot in identitete znamkinih stvariteljev.

GLOBALNI NAVDIH: Kloss. Super modularni pohištveni sistem za odpadke.

GLOBALNI NAVDIH: Kloss. Super modularni pohištveni sistem za odpadke.

Močne inovacije jih nenehno ženejo v razvoj novih, pametnih in okolju prijaznih oblikovalskih rešitev. Tako se je rodila znamka Kloss, ki predstavlja nov modularni sistem pohištva s posodami za domače recikliranje odpadkov, ki so ga med drugim predstavili tudi na Tednu oblikovanja v Stockholmu.

LOKALNI NAVDIH: Papa Juliett Aviation Art. Unikaten dekor.

LOKALNI NAVDIH: Papa Juliett Aviation Art. Unikaten dekor.

Papa Juliett Aviation Art pooseblja pustolovščino letenja, pristno zgodbo podjetja, predanost letalstvu, poklon fascinantni letalski zgodovini, povezanost v unikatnem oblikovanju, ekološko osveščenost. S ponovno uporabo letalskih kosov znamka prispeva k zmanjševanju odpadkov, obenem pa tvori lastnost trajnostnega luksuza.

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja