Kako komunicirati sporočilo “In moj dom zaživi”? Z ljubezensko zgodbo. S plesom. Dveh vrhunskih plesalcev. To sta Nastja Bremec Rynia in Michal Rynia. Priznana plesalca in koreografa, ki sta koreografirala za k-pop megazvezdnike, vodita unikatno plesno skupino MN Dance Company že več kot desetletje. Fenomenalni dvojec v svojih performansih vedno impresionira z energično subtilnostjo, ki ne pusti lačnih tako tistih, ki so za bolj nežne ritme, kot tistih, ki tripajo za drznimi poskoki. Njun ples pa se vselej nadgrajuje v artistični presežek, saj želita s svojimi nastopi preseči pop-ples in ga nadgraditi v svojevrstno umetnost. Veliko pozitivno presenečenje je bil Rutarjev izbor tega pozitivnega plesnega dvojca, ki plešeta v aktualnem televizijskem spotu. Kampanja znamke Rutar “Dom zaživi z energijo” tako že dobro leto živi in ostaja v plesnem duhu, s katerim poustvarja pomen zadovoljnega so-bivanja z izbrano opremo in pohištvom. Nastja in Michal ne bi mogla tega bolje pokazati, kot sta. Komunicirati statične elemente znamke z dinamičnim gibom dvojca je odlična odločitev aktualne kampanje ponudnika opreme za dom.
In včasih je bolje, da takšne kampanje znamke ostajajo brezčasne in nujno ne drvijo v nove zgodbe.
0 komentarjev