Rutar pleše: z ljubezensko zgodbo

Aktualno, Prispevki

📅 08.05.2023

Kako komunicirati sporočilo “In moj dom zaživi”? Z ljubezensko zgodbo. S plesom. Dveh vrhunskih plesalcev. To sta Nastja Bremec Rynia in Michal Rynia. Priznana plesalca in koreografa, ki sta koreografirala za k-pop megazvezdnike, vodita unikatno plesno skupino MN Dance Company že več kot desetletje. Fenomenalni dvojec v svojih performansih vedno impresionira z energično subtilnostjo, ki ne pusti lačnih tako tistih, ki so za bolj nežne ritme, kot tistih, ki tripajo za drznimi poskoki. Njun ples pa se vselej nadgrajuje v artistični presežek, saj želita s svojimi nastopi preseči pop-ples in ga nadgraditi v svojevrstno umetnost. Veliko pozitivno presenečenje je bil Rutarjev izbor tega pozitivnega plesnega dvojca, ki plešeta v aktualnem televizijskem spotu. Kampanja znamke Rutar “Dom zaživi z energijo” tako že dobro leto živi in ostaja v plesnem duhu, s katerim poustvarja pomen zadovoljnega so-bivanja z izbrano opremo in pohištvom. Nastja in Michal ne bi mogla tega bolje pokazati, kot sta. Komunicirati statične elemente znamke z dinamičnim gibom dvojca je odlična odločitev aktualne kampanje ponudnika opreme za dom.

In včasih je bolje, da takšne kampanje znamke ostajajo brezčasne in nujno ne drvijo v nove zgodbe.  

Rutar

Ostali prispevki

BRANJE: BELI VOLK.

BRANJE: BELI VOLK.

Preslikave mitoloških fabul v sodobni diskurz so vselej dobrodošlo izhodišče za ustvarjanje novih zapletov, razpletov, sporočilnosti, kar navsezadnje tudi prispeva k obujanju in dobremu ohranjanju kulturne dediščine. Nenazadnje, znamčenje, dobro znamčenje bo vselej znalo reproducirati kulturno izročilo in ga dvigovati na piedestal želenega.

LEGENDA: Ray-Ban. Večno kul.

LEGENDA: Ray-Ban. Večno kul.

Blagovna znamka Ray-Ban skoraj nikoli ni potrebovala poglobljenega oglaševanja, saj je že tako sproti puščala odtise. Najbolj hvale vredno pri vsej znamkini zgodbi pa je, da se je ustoločila najprej na visoki kakovosti, z misijo uspešenga blokiranja ultravijoličnih žarkov, šele nato se je zgodilo vse ostalo, kar daje potrditev vsem ostalim znamkam, ki si pot šele utirajo – najprej kakovost in inovativnost.

SUPERBRANDS SLOVENIJA: STROKOVNI SVET 2024

SUPERBRANDS SLOVENIJA: STROKOVNI SVET 2024

Člani strokovnega sveta Superbrands Slovenija za 2024 imajo častno in obsežno nalogo, da ocenijo 500 najbolj izpostavljenih znamk po raziskavi Ipsos, ki so jih podali potrošniki na osnovi lastne strokovne percepcije, pri čemer izhajajo iz kategorij, ki so pomembne za organizacijo Superbrands: kakovost, razlikovanje, zaupanje in čustva. Takole nam je zaupal 25-članski strokovni svet za Superbrands Slovenija 2024…

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.