Rutar pleše: z ljubezensko zgodbo

Aktualno, Prispevki

📅 08.05.2023

Kako komunicirati sporočilo “In moj dom zaživi”? Z ljubezensko zgodbo. S plesom. Dveh vrhunskih plesalcev. To sta Nastja Bremec Rynia in Michal Rynia. Priznana plesalca in koreografa, ki sta koreografirala za k-pop megazvezdnike, vodita unikatno plesno skupino MN Dance Company že več kot desetletje. Fenomenalni dvojec v svojih performansih vedno impresionira z energično subtilnostjo, ki ne pusti lačnih tako tistih, ki so za bolj nežne ritme, kot tistih, ki tripajo za drznimi poskoki. Njun ples pa se vselej nadgrajuje v artistični presežek, saj želita s svojimi nastopi preseči pop-ples in ga nadgraditi v svojevrstno umetnost. Veliko pozitivno presenečenje je bil Rutarjev izbor tega pozitivnega plesnega dvojca, ki plešeta v aktualnem televizijskem spotu. Kampanja znamke Rutar “Dom zaživi z energijo” tako že dobro leto živi in ostaja v plesnem duhu, s katerim poustvarja pomen zadovoljnega so-bivanja z izbrano opremo in pohištvom. Nastja in Michal ne bi mogla tega bolje pokazati, kot sta. Komunicirati statične elemente znamke z dinamičnim gibom dvojca je odlična odločitev aktualne kampanje ponudnika opreme za dom.

In včasih je bolje, da takšne kampanje znamke ostajajo brezčasne in nujno ne drvijo v nove zgodbe.  

Rutar

Ostali prispevki

ZNANI SO ZMAGOVALCI 33. SOF

ZNANI SO ZMAGOVALCI 33. SOF

Dvodnevno festivalsko dogajanje 33. SOF-a, ki se ga je 6. in 7. junija v Avditoriju Portorož udeležilo kar 1300 ljudi, je zaokrožila Zlata noč s podelitvijo nagrad.

PROFIL ZNANEGA POTROŠNIKA: OMAR NABER

PROFIL ZNANEGA POTROŠNIKA: OMAR NABER

Omahujem med Ammanom (glavnim mestom Jordanije) in Londonom. V Ammanu se počutim domače, dobrodošlo. Tam imam družino po očetovi strani, ki me vedno zelo lepo sprejme in gosti. Spominja me na otroštvo in mladost…

Letošnji prejemniki priznanj za marketinško odličnost

Letošnji prejemniki priznanj za marketinško odličnost

V DMS so letos nagrado marketinška odličnost razpisali v treh kategorijah. Prejeli so kar 38 prijav, pri čemer prijavljeni projekti naslavljajo zelo različne izzive, ki so jim bili finalisti neuradnega državnega prvenstva v marketingu prepričljivo kos. 

KOLUMNA: Vrednote podjetnika narekujejo poslovno etiko podjetja

KOLUMNA: Vrednote podjetnika narekujejo poslovno etiko podjetja

Za blagovno znamko radi uporabimo definicijo “blagovna znamka je to, kako obnašanje znamke dojemajo drugi”. Znamčenje se torej v prvi vrsti navezuje na kulturo, vrednote, identiteto in njegovo bistvo – to je tista izkušnja, ki jo potrošnik dobi. Bolj kot je edinstvena in pristna, močnješa je blagovna znamka. In na tem mestu vas vabim, dragi bralci, da si zastavite novo vprašanje: Kdo je lahko bolj edinstven in pristen od nas samih samih?

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja