Rutar pleše: z ljubezensko zgodbo

Aktualno, Prispevki

📅 08.05.2023

Kako komunicirati sporočilo “In moj dom zaživi”? Z ljubezensko zgodbo. S plesom. Dveh vrhunskih plesalcev. To sta Nastja Bremec Rynia in Michal Rynia. Priznana plesalca in koreografa, ki sta koreografirala za k-pop megazvezdnike, vodita unikatno plesno skupino MN Dance Company že več kot desetletje. Fenomenalni dvojec v svojih performansih vedno impresionira z energično subtilnostjo, ki ne pusti lačnih tako tistih, ki so za bolj nežne ritme, kot tistih, ki tripajo za drznimi poskoki. Njun ples pa se vselej nadgrajuje v artistični presežek, saj želita s svojimi nastopi preseči pop-ples in ga nadgraditi v svojevrstno umetnost. Veliko pozitivno presenečenje je bil Rutarjev izbor tega pozitivnega plesnega dvojca, ki plešeta v aktualnem televizijskem spotu. Kampanja znamke Rutar “Dom zaživi z energijo” tako že dobro leto živi in ostaja v plesnem duhu, s katerim poustvarja pomen zadovoljnega so-bivanja z izbrano opremo in pohištvom. Nastja in Michal ne bi mogla tega bolje pokazati, kot sta. Komunicirati statične elemente znamke z dinamičnim gibom dvojca je odlična odločitev aktualne kampanje ponudnika opreme za dom.

In včasih je bolje, da takšne kampanje znamke ostajajo brezčasne in nujno ne drvijo v nove zgodbe.  

Rutar

Ostali prispevki

KOLUMNA: Čustva in Romantika v marketingu: Ključ do Src in Znamk

KOLUMNA: Čustva in Romantika v marketingu: Ključ do Src in Znamk

V marketingu in oglaševanju se romantične tehnike vedno bolj uporabljajo kot orodje za pritegovanje pozornosti potrošnikov. Ta pristop ne le trka na vrata naših čustev, ampak išče pot do našega poistovetenja s sentimentalnimi temami, ki odmevajo v naših srcih. Toda…Je romantika vedno zmagovalna formula?

KOLUMNA: Romantizem v oglaševanju znamkinih zgodb

KOLUMNA: Romantizem v oglaševanju znamkinih zgodb

Romantizem je evropska umetnostna smer v prvi polovici 19. stoletja, ki poudarja zlasti subjektivnost, čustva, domišljijo. FRAN ga definira kot odnos do sveta, v katerem prevladujejo čustva, domišljija, nestvarnost.

Romantika je bila do neke mere odziv na razsvetljenstvo in racionalizem. Poudarjala je čustveno, individualno, subjektivno, iracionalno, domiselno, spontano.

Kaj pa ima romantizem z oglaševanjem?

KOLUMNA: Kaj so o 2024 rekli naši »jaga baba« pogovori

KOLUMNA: Kaj so o 2024 rekli naši »jaga baba« pogovori

Čas zadnjih nekaj tednov je bil zame osebno zanimiv, ker podjetja, organizacije in skupine – tako kot vsako leto – organizirajo bistveno več dogodkov kot katerikoli drugi mesec v letu. Čas je za druženje, stiske rok in dokazovanje, kdo je v večji stiski s časom, je pa to tudi čas za zanimive pogovore. Med vsemi dialogi in monologi pa nekateri ostanejo v spominu, ker smo s sogovorniki razvijali zanimive teze, med katerimi smo se dotikali tudi trendov in 2024. »Jaga baba« pogovori smo jim rekli…

KOLUMNA: ROM-KOM-KOM, ŠE NE GREMO DOMOV

KOLUMNA: ROM-KOM-KOM, ŠE NE GREMO DOMOV

V svetu, ki temelji na podatkih in ponuja možnost merjenja vsega, je ideja še vedno kralj. V vse bolj razdrobljeni komunikacijski pokrajini, v kateri blagovne znamke vse težje izplavajo iz komunikacijskih poplav, bodo velike ideje postale pomembnejše kot kadarkoli prej.

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja