RE: START – NADALJEVATI S TRADICIJO DOBRIH ZGODB

Tema

📅 08.03.2021

Vsaka znamka ima svojo zgodbo, ki jo govori, komunicira. Pripovedovanje zgodb je veščina, ki jo strokovnjaki in lastniki podjetij pilijo in izpopolnjujejo že desetletja. Spreminjajo in razvijajo pa se mediji, kanali prenosa, ki prinašajo nove kreativne načine komuniciranja. Če so se v začetku prejšnjega stoletja ta sporočila pretežno prenašala preko ust in lokalnih časopisov, je danes možnosti neomejeno. A bolj kot medij komuniciranja, je tu ključna zgodba znamk. Dobra zgodba znamk. Človeški možgani so priročno ožičeni tako, da se odzovejo na impresivno, prepričljivo pripoved. Sama nevroznanost in psiholingvistika dokazujeta, da je pripovedovanje (zgodb) najboljši in najučinkovitejši način, s katerim lahko pritegnemo pozornost ljudi tako, da se jim informacije, njihova sporočilnost, vtisne v spomin. Vpijanje dobrih zgodb je nagonsko. Bolj ko so avtentične, bolj jih ljudje cenijo ali jih pritegnejo. Ljudje bolj cenimo tudi tiste vsebine, ki so za nas pomembne, intimne ali družbeno relevantne. Samo dobra zgodba omogoča povezovanje z ljudmi, z izdelki.

Samo za naročnike

Že imate račun? Prijavite se.

Podobne vsebine

OSREDNJA TEMA: KULTURNO V ZNAMČENJU

OSREDNJA TEMA: KULTURNO V ZNAMČENJU

Kdaj je kulturno znamčenje uspešno izvedeno, uresničeno? Ko znamke postanejo pomembne za ljudi. Ko postanejo kulturni simboli. In celo prerastejo v kulturne ikone.

TEMA: DIGITALNO V ZNAMČENJU

TEMA: DIGITALNO V ZNAMČENJU

Ko problematiziramo digitalno znamčenje skozi prizmo prakse, ne moremo mimo vsaj dveh temeljnih konceptualnih pojmov, ki sta v sinergiji, a v različnih fokusih delovanja. To sta (digitalno) znamčenje in (digitalno) trženje. Distinkcija med tema pojmoma v delovanju je obenem preplet v njunem bistvu oz. cilju.

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja