📅 09.03.2022

PR teater, ki je potekal konec lanskega leta, je ponudil serijo zanimivih predavanj, katerih izluščke lahko shranimo v svoje zapiske znanj, védenj.

Jože Špiljak, starejši svetovalec pri komunikacijski družbi Herman & partnerji, je na zglednih dialogih z bivšima predsednikoma Slovenije (Kučan, Türk) soočil področje (ne)posrečenega korporativnega komuniciranja in odnosov z javnostmi.

Vstopanje z jezikovnimi sredstvi je velika odgovornost. Kdo lahko na osnovi izkušenj to bolje pove kot sam predsednik s kilometrino? Če se v javnih nastopih, medijih samo pojavljaš in si brez vsebine, potem to ni primer zglednega komuniciranja z javnostmi. Bivša predsednika sta nanizala nekaj svojih modrosti, ki so hvaležna popotnica za obstoječe in bodoče prestavnike odnosov z javnostmi. 1) Iskrenost v besedah je tista, ki v ljudeh vedno vzbudi zaupanje in dejansko se mora ta iskrenost čutiti kot čista emocija neposrednosti, brez prikrivanja. 2) Neizogibanje odgovorom; čeprav je laž, žal, nekaj vsakdanjega v  današnji politiki. Vrh vsega pa virtualne resnice vnašajo toliko več zmede in neverodostojnosti. 3) Samo z resnico stopiti iz povprečja in biti viden. 4) Zaupanje gradimo zelo dolgo, izgubimo pa ga lahko zelo hitro. 5) Verodostojnost, kredibilnost. 6) Resnost vsebine, ki ni trivialna. 7) Doslednost. 8) Pravočasnost. (9) Ravnotežje.

Ostali prispevki

LOKALNE NOVICE: Mercator in bele embalaže,…

LOKALNE NOVICE: Mercator in bele embalaže,…

Seveda so navdušile in očarale. Prepričljivo izstopale na prodajnih mestih. Zgodba je skupno ujemanje vrednot in zasledovanje plemenitih ciljev, to so trajnost, odgovornost, sodelovanje in vključenost.

BOŠKO PRAŠTALO: BESEDA USTANOVITELJA

BOŠKO PRAŠTALO: BESEDA USTANOVITELJA

Romantika v znamčenju je prav to – nežno približevanje naših vrednot in zgodb ciljni skupini. Ključno je, da se naše vrednote kažejo skozi zgodbo, ki jo gradimo. Ta zgodba naj ne bo le pripoved o izdelku ali storitvi, ampak naj odraža tisto, kar nas kot znamko dela edinstvene, človeške.

Vendar pa je treba romantiko uporabiti premišljeno. Ni vsaka znamka ali ciljna skupina primerna za vsak pristop.

Bistveno je…

BRANJE: NOVICE: Navodila za uporabo

BRANJE: NOVICE: Navodila za uporabo

Morda se po naslovu ali na prvi vtis zdi bolj kot nek priročnik ali most med novinarskim diskurzom in končnim uporabnikom – bralcem, spremljevalcem – vsebin novinarskega diskurza. Pa vendar lahko marsikatero refleksijo preslikamo tudi v razmišljanja o sodobnih praksah znamčenja.

Recimo, razumevanje pojma pristranskosti. Vsak izhaja iz sebe, vsak potrošnik pri konzumiraju znamkinih izdelkov ali storitev prav tako izhaja iz sebe, svojih potreb, pričakovanj, misli in vrednot. Vse to ustvarja…

LEGENDA: SWATCH. Svetovni rekord v svetu urarstva.

LEGENDA: SWATCH. Svetovni rekord v svetu urarstva.

Kombinacija sintetičnega materiala, odpornega na udarce, in natančnega mehanizma (kot nalašč za masovno proizvodnjo) je bila odslej cenovno dostopna in na voljo v široki paleti barv. Končni preboj pa naj bi se zgodil leta 1984, ko modelov niso več omenjali z njihovimi referenčnimi številkami, temveč je vsaka ura dobila svoje lastno ime. Inovativen švicarski izdelek je postal simbol vznemirljivega življenjskega sloga.

SUPERBRANDS SLOVENIJA 2023

SUPERBRANDS SLOVENIJA 2023

Septembra je v Four Points by Sheraton Ljubljana Mons potekala gala podelitev in svečana večerja v imenu Superbrands Slovenija 2023. Vsem letošnjim prejemnikom te prestižne nagrade in personalizirane korporativne knjige čestitamo.

ZELENO SPROŠČANJE: Ekologi brez meja, Plavajoči grad

ZELENO SPROŠČANJE: Ekologi brez meja, Plavajoči grad

V svetu znamk premisleki o trajnosti nikoli ne usahnejo. Kvečjemu izzivajo, kako obstoječe prakse, obrate narediti bolj okolju prijazne. Kar za znamke in podjetja tudi vedno ni, roko na srce, hvaležna naloga. Pa ne gre za nezanimanje za okoljsko problematiko kot to, kako vse vključene deležnike v procesih „zeleno“ uglasiti, vrh tega še tako, da se tudi ekonomska računica izide.

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja