📅 09.03.2022

PR teater, ki je potekal konec lanskega leta, je ponudil serijo zanimivih predavanj, katerih izluščke lahko shranimo v svoje zapiske znanj, védenj.

Jože Špiljak, starejši svetovalec pri komunikacijski družbi Herman & partnerji, je na zglednih dialogih z bivšima predsednikoma Slovenije (Kučan, Türk) soočil področje (ne)posrečenega korporativnega komuniciranja in odnosov z javnostmi.

Vstopanje z jezikovnimi sredstvi je velika odgovornost. Kdo lahko na osnovi izkušenj to bolje pove kot sam predsednik s kilometrino? Če se v javnih nastopih, medijih samo pojavljaš in si brez vsebine, potem to ni primer zglednega komuniciranja z javnostmi. Bivša predsednika sta nanizala nekaj svojih modrosti, ki so hvaležna popotnica za obstoječe in bodoče prestavnike odnosov z javnostmi. 1) Iskrenost v besedah je tista, ki v ljudeh vedno vzbudi zaupanje in dejansko se mora ta iskrenost čutiti kot čista emocija neposrednosti, brez prikrivanja. 2) Neizogibanje odgovorom; čeprav je laž, žal, nekaj vsakdanjega v  današnji politiki. Vrh vsega pa virtualne resnice vnašajo toliko več zmede in neverodostojnosti. 3) Samo z resnico stopiti iz povprečja in biti viden. 4) Zaupanje gradimo zelo dolgo, izgubimo pa ga lahko zelo hitro. 5) Verodostojnost, kredibilnost. 6) Resnost vsebine, ki ni trivialna. 7) Doslednost. 8) Pravočasnost. (9) Ravnotežje.

Ostali prispevki

APPLE GRE V ELEKTRIČNE AVTOMOBILE

APPLE GRE V ELEKTRIČNE AVTOMOBILE

Proizvajalec priljubljenih iPhonov do leta 2024 načrtuje proizvodnjo električnih avtomobilov. Tehnološki velikan naj bi tako tekmoval na hitro...

POLITIKA ODPADKOV IN EMBALAŽA

POLITIKA ODPADKOV IN EMBALAŽA

Blagovne znamke se vse bolj zavedajo pomena okolja, ko gre za obstoječo in bodočo proizvodnjo njihove embalaže za izdelke, s katerimi se...

SPAR JE ZA EKOLOGIČNO

SPAR JE ZA EKOLOGIČNO

Spar spodbudno nagovarja s kampanjo Razmišljaj EKOlogično! Zavedajo se, da je nakup živil del rutine slehernika, zato se kontinuirano trudijo...

HITRI KOT STRELA MCQUEEN

HITRI KOT STRELA MCQUEEN

Ne samo restavracije s hitro prehrano, pravzaprav vse restavracije in ponudniki gostinskih storitev so bili v preteklem letu primorani razmišljati...

MERCATOR JE ZA URAVNOTEŽENO

MERCATOR JE ZA URAVNOTEŽENO

Ne samo odnos do okolja, korona leto je prineslo tudi nove razmisleke k boljšim prehranskim odločitvam. Mnogi, ki so delali od doma, so celo...

ELEKTRIČNI AVTOMOBILI

ELEKTRIČNI AVTOMOBILI

Da v branži avtomobilizma že lep čas prodirajo električni avtomobili, ter da jim postajajo potrošniki vse bolj naklonjeni zaradi vse večje okoljske...

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja