📅 09.03.2022

PR teater, ki je potekal konec lanskega leta, je ponudil serijo zanimivih predavanj, katerih izluščke lahko shranimo v svoje zapiske znanj, védenj.

Jože Špiljak, starejši svetovalec pri komunikacijski družbi Herman & partnerji, je na zglednih dialogih z bivšima predsednikoma Slovenije (Kučan, Türk) soočil področje (ne)posrečenega korporativnega komuniciranja in odnosov z javnostmi.

Vstopanje z jezikovnimi sredstvi je velika odgovornost. Kdo lahko na osnovi izkušenj to bolje pove kot sam predsednik s kilometrino? Če se v javnih nastopih, medijih samo pojavljaš in si brez vsebine, potem to ni primer zglednega komuniciranja z javnostmi. Bivša predsednika sta nanizala nekaj svojih modrosti, ki so hvaležna popotnica za obstoječe in bodoče prestavnike odnosov z javnostmi. 1) Iskrenost v besedah je tista, ki v ljudeh vedno vzbudi zaupanje in dejansko se mora ta iskrenost čutiti kot čista emocija neposrednosti, brez prikrivanja. 2) Neizogibanje odgovorom; čeprav je laž, žal, nekaj vsakdanjega v  današnji politiki. Vrh vsega pa virtualne resnice vnašajo toliko več zmede in neverodostojnosti. 3) Samo z resnico stopiti iz povprečja in biti viden. 4) Zaupanje gradimo zelo dolgo, izgubimo pa ga lahko zelo hitro. 5) Verodostojnost, kredibilnost. 6) Resnost vsebine, ki ni trivialna. 7) Doslednost. 8) Pravočasnost. (9) Ravnotežje.

Ostali prispevki

BLAGOVNA ZNAMKA DELODAJALCA

BLAGOVNA ZNAMKA DELODAJALCA

Meritev in lestvic delovanja blagovnih znamk je mnogo, primarno se razlikujejo po vsebini merjenih indikatorjev zadovoljstva. Minulo pomlad so na...

NOVE NAKUPNE NAVADE SLOVENSKIH KUPCEV

NOVE NAKUPNE NAVADE SLOVENSKIH KUPCEV

»Aktualno situacijo zaznamuje digital na dopingu«
Oktobra 2020 sta iPROM in Valicon predstavila rezultate raziskave o novih nakupnih navadah slovenskih kupcev.

BRELLA

BRELLA

Ko se seznanjam z aktualnimi trendi in rešitvami na področju digitala, se najraje družim s klasičnimi, ortodoksnimi računalničarji, IT-jevci, geeki, DTP-jevci. Manj, ko se spoznajo na marketing, bolje je.

KAKO ZVENI VAŠ BOJNI KRIK?

KAKO ZVENI VAŠ BOJNI KRIK?

✍🏼 Luka Klemen

Blagovna znamka je bojni krik v bitki za pozornost in zaupanje javnosti na trgu. Številne močne blagovne znamke samozavestno rjovejo širom sveta, nekatere pa plašno mijavkajo na domačem dvorišču.

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja