LOKALNE NOVICE: Mercator in bele embalaže,…

Aktualno, Prispevki

📅 19.03.2024

Mercator in bele embalaže

Seveda so navdušile in očarale. Prepričljivo izstopale na prodajnih mestih. Zgodba je skupno ujemanje vrednot in zasledovanje plemenitih ciljev, to so trajnost, odgovornost, sodelovanje in vključenost. Mercator, Atlantic Grupa, Medex, Fructal in Koncern Bambi so predstavili zgledno prakso povezovanja in dokazali, da se s skupnimi močmi še kako da prispevati k izboljšanju trajnostnih napredkov. Ne samo trajnost, bele embalaže so izkazale dobro vidnost in opaznost na že tako barvitih prodajnih policah. Vrh vsega, so se topljeni sir Zdenka, Propolis junior, piškoti Plazma in Jaffa, pašteta Argeta Junior, sadna pijača Pingo, puding Choco Loco in drugi legendarni izdelki, ki jih je skupaj kar 13, tudi v imenu otroške ustvarjalnosti odpovedali svojim značilnim embalažam in jih zamenjali za popolnoma bele. Otroci po vsej Sloveniji so namreč z njimi ustvarjali nove stvaritve, likovne izdelke, ki so zaživeli v igrivih zgodbah.

Vir: mercator.si.

McCann odprl svoja vrata v Ljubljani

Agencija Ginger Communication Hub je sedaj partner McCann za slovenski trg in bo naprej delovala pod blagovno znamko McCann Ljubljana. Nova agencija je rezultat sinergije med (v svojem razredu) najboljšo svetovno agencijo, regionalnim strokovnim znanjem I&F skupine in drznimi lokalnimi talenti. Kreativnost McCanna je trdno zakoreninjena v strateškem razmišljanju. Agencijska mreža tako položaj podjetij in znamk krepi z idejami, ki pustijo vtis na vseh področjih.

Žiga Anžlovar, direktor McCann Ljubljana je ob tem dogodku izpostavil vizijo, da želijo biti odličen igralec, ki zna slovenskemu trgu ponuditi najboljše strokovno znanje iz regije v tesnem sodelovanju z njihovimi lokalnimi talenti. Verjamejo v partnerstva in sodelovanja, ki prinašajo prodorne rešitve. Nenehni pogon ne pomeni le ustvarjanje kampanje za kampanjo, temveč tudi razvijanje platform in ekosistemov, ki se lahko spreminjajo in razvijajo skozi čas.

Žigo Anžlovarja smo povprašali tudi o tem, kako gleda na svet znamčenja ter kaj po njegovem osebnem mnenju zagotavlja dobre zgodbe znamk. Takole je strnil svoje misli: „Vsaka dobra znamka se mora osredotočiti na to, kaj jo dela posebno in edinstveno, da bi odkrila svojo avtentičnost. S tem pristopom dosežemo, da stranke ne vidijo le izdelka ali storitve, ampak spoznajo tudi zgodbo, vrednote in vizijo, ki stojijo za znamko. Ta magičen občutek zaupanja, ki ga želimo doseči med oglaševanjem, se lahko primerja z gradnjo mostu med znamko in strankami. Ko je most trden in stabilen, stranke lažje prečkajo in postanejo zveste, obenem pa pomagajo širiti pozitiven glas o znamki.

Na slovenski trg je tako prišel nov, zagnan agencijski igralec, ki je del McCann Worldgroup – ene največjih agencijskih mrež na svetu z več kot 20.000 zaposlenimi v več kot 100 državah. Ta je poznana kot začetnica sodobnega modela marketinške agencije in ustvarjalka nekaterih najbolj znanih trženjskih kampanj v zgodovini.

McCann Ljubljana prisega na moto: „Vodi nas razum, navdihuje nas strast.“

Vir: arhiv agencije.

SOZ impresivno prenovil CGP, v sodelovanju z agencijo Futura

Slovenska oglaševalska zbornica (SOZ) je ob zaključku leta zažarela v novi kreativni podobi. Prenovili so svoj CGP, za kar so razpisali brif in povabili k sodelovanju slovenske oglaševalske agencije. Prepričala je agencija Futura DDB, vsem ostalim sodelujočim agencijam pa je SOZ zgledno povrnila stroške, s čimer je kot stanovanska organizacija izkazala profesionalnost in korektnost do vseh vpletnih, ki so vložili svoj dragoceni čas in trud.

Kreativni cilj nove CGP je bil ustvariti podobo, ki bo ustrezala času, v katerem bo delovala, torej, da bo uporabna in aplikativna v vseh klasičnih, digitalnih medijih in družbenih omrežjih. Logotip je oblikovan tako, da enakopravno zastopa vse tri deležnike v SOZu, torej oglaševalce, medije in agencije. Je zelo enostaven in prepoznaven. Dobro deluje tako v pozitivu kot v negativu, v barvah ali črno belo. Kot je v nadaljevanju pojasnila ekipa Future: »Linije so čiste,  barvna koda je močna, vidna, kontrastna. Tipografsko okolje pa enostavno in čitljivo. Elementi iz logotipa tvorijo razgibano modularno podobo.«

Prepričljivo bistvo celote so prav moduli, ki služijo kot prostor za mnogotere adaptacije pri vnašanju različnih, tudi dinamičnih vsebin, ki jih SOZ želi komunicirati. Podobo je idejno zasnoval kreativni direktor Žare Kerin, ki je vodil kreativno ekipo, v kateri so bili Tina Brezovnik, Vesna Žnidaršič, Matjaž Hančič, Drago Mlakar, Tina Križaj in Strahinja Jovanović. Projekt sta vodila Dragana Josipović in Gregor Čič.

Nova uprava SOZ je postavila ambiciozne cilje in novo vizijo, Futura si je to nalogo vzela kot misijo, da to vizijo naredi vidno. Kot so še argumentirali pri Futuri: »Vsaka vidna podoba mora odražati poslovno strategijo in vizijo znamke. Zato moramo pri tovrstnih projektih vedno najprej razumeti in določiti temelje tržne znamke. To je osnova za kreiranje, za izbor stila vseh ostalih pomembnih prepoznavnih elementov, ki odražajo karakter logotipa. Skratka vidna edintiteta blagovne znamke je temelj na katerem se gradi njeno poslanstvo.«

Vir: Futura DDB.  

COPART 2023 – dobrodelni copati Žareta Kerina

Dobrodelni copati Žareta Kerina »nosijo dušo in dediščino slovenske kulture«. Vselej se velja pokloniti dobro zastavljenim dobrodelnim projektom. Vsak nakup copat COPART 2023 ima namreč pomembno poslanstvo. Del sredstev od vsakega prodanega para Zveza prijateljev mladine Slovenije nameni v sklad Glasbenik sem. Ta sklad zagotavlja otrokom in mladostnikom iz socialno šibkih družin, ki si želijo glasbenega izobraževanja, obisk glasbene šole ali nakup instrumenta, da lahko še naprej razvijajo svoj glasbeni talent.

Letošnjo podobo copat krasi motiv Srečka Kosovela, ki ga je ustvaril mednarodno priznani in večkrat nagrajeni oblikovalec Žare Kerin, tako kot lani pa so jih izdelali v Čevljarstvu Brodi iz Tržiča. Žare Kerin se je za motiv Kosovela odločil zato, ker ga vidi kot navdih mladim. »Kosovel je v svojih 22 letih življenja ustvaril več kot mnogi v desetletjih. Njegova dela izražajo iskanje lepote, korak nazaj v prvinskosti življenja kot tudi boj za socialne, kulturne in duhovne vrednote. Vidim ga kot navdih za mlade generacije, naj sledijo svojim strastem, ne glede na okoliščine, verjemite vase, vztrajate,« poudarja Kerin.

Tudi izbira barv ni naključje, modra in siva namreč predstavljata Kras, kjer je Kosovel veliko ustvarjal. Sami uporabljeni materiali copat pa so trajnostni, visoko odporni proti obrabi, zračni, antibakterijski, pralni.

Vir: ZPMS.

Bicepsi ne potrebujejo AIja

Fitinn mnogokrat pritegne z izreki v svojih oglaševalskih kampanjah. V množici uporabe in izrabe AIja je to jesen učinkovito vpeljala in oglaševala s sloganom: A. I. ne generira svojega bicepsa. Pred iztekajočim se letom je to »the statement« pri ogrevanju za prehod v novo leto. Vsaj v delu začrtanih telesnih vadb. Agencija Aritmija je odlično opravila kreativno delo in nanizala nekaj domiselnih različic (za ciljno skupino) pravega jezika.

 Vir: Fitinn.

Big Bangova tržnica

Marketplace-i so vsepovsod, tudi na družbenih omrežjih, zanimivo pa je spremljati zgodbe znamk, ko se lotevajo tega dela oz. načina prodaje. Big Bang je nedavno obeležil prvi rojstni dan uspešne in inovativne platforme, ki jo je zastavil skupaj z zvestimi partnerji. Z vstopom v eTržnico tako lahko uporabnik svoje produkte izpostavi 380.000 aktivnim lojalnim kupcem Big Bang-a in 850.000 mesečnim obiskovalcem ter tudi obiskovalcem v fizičnih trgovinah preko prodajalcev.

Vir: Big Bang Slovenija.

Barcaffé – kreativno samopregledovanje

Drži, pitje kave je prijeten, omamen ritual. Lahko je tudi spodbuden. V malo bolj resnejših, a ključnih kontekstih življenja. Barcaffé je v sodelovanju z Europa Donno, Slovenskim združenjem za boj proti raku dojk, izpeljal kreativno dovršeno kampanjo z močno sporočilnostjo in spodbudo. V predstavljeni kampanji ženske nagovarjajo, da ritual postane tudi mesečno samopregledovanje dojk, saj je to ključno pri zgodnjem odkrivanju raka dojk. Video je senzualen, z ogromno simbolike in vsebinsko dovršen; kaže na domiselni imperativ zlitja dveh zgodb, dveh znamk, dveh ritualov, profitne in neprofitne organizacije – v dobrobit človeka, žensk. Kot najbolj priljubljena znamka kave v Sloveniji je Barcaffé tako odlično izkoristil svoj glas – v  dobro potrošnic. Ob snovanju te kampanje pa je Europa Donni namenil tudi finančno donacijo.

Vir: barcaffe.si.

Urbana v žepu

Ljubljanski Potniški Promet (LPP) si je prizadeval izboljšati uporabniško izkušnjo z razvojem nove aplikacije Urbana in nadgradnjo sistema enotne mestne kartice. Glavni cilj je bil ustvariti vizualne in komunikacijske elemente za učinkovito promocijo nove aplikacije, ki bi združevali elemente stare Urbane – kot so mestni zemljevid, logotip, digitalni zmaj in barve Urbane – v sveži in privlačni preobleki. Pri tem je bilo potrebno misliti tako na že obstoječe uporabnike aplikacije Urbane kot uporabnike javnega prevoza na Urbanino kartico, obenem pa se je še ponudil izziv turistov in dnevnih migrantov.

Agencija bold.group je drzno ugriznila v ta komunikacijski cilj in oblikovala novo rešitev ter slogan:  “Nova Urbana, v žepu Ljubljana”. Slogan spretno namiguje na priročnost pametnega telefona, medtem pa hkrati poudarja bogat nabor funkcij aplikacije.

Da bi uporabnike vodili skozi prehod, so ustvarili serijo kratkih, preprostih in samorazlagalnih video vsebin, ki prikazujejo, kako uporabljati novo aplikacijo. Posnetki, posneti na ulicah Ljubljane vlivajo domačnost. In: za še večjo avtentičnost snemalne izkušnje so poskrbeli zaposleni pri LPP-ju, ki so se za eno popoldne prelevili v statiste.

Vir: bold.group.

Cenimo zamaške.

Drži. Cenimo vse zamaške razen prometnih. 😊

Pekočemeter Kotanyi

Začimbe so v kulinariki vedno dobrodošle. Ne motijo. Kaj pa pekoče začimbe? In pekoče začimbe v pogovoru? Agencija bold.group je v sodelovanju z znamko Kotanyi osnovala še eno dobro zgodbo: Pekočemeter. V njej je izpostavila pomen žaljivk, spletnega nasilja in nadlegovanja med mladimi vrstniki, zadevo pa podkrepila s statistikami oz. dejstvi. Da zgodba ne bi bila tako statična in dolgočasna, je ustvarila merilnik – za merjenje stopnje doživljanja posameznih besed – in ga poimenovala Pekočemeter. Na spletni strani so se tako zvrstile besedne žaljivke z višjimi in nižjimi ocenami, ki se jih običajno poslužujejo mladostniki. Ne samo to, posameznik ali posameznica je lahko pri vnosu svojo oceno tudi primerjal s povprečno oceno ostalih.

In kaj lahko storimo zdaj? Si več preberemo o nasilju. Se posvetujemo s strokovnjakom. Delimo rezultate. Ali pa skuhamo nekaj piktantnega – z začimbami Kotany.

Agencija bold.group je tako spretno ilustrirala moment družbeno kritične teme na področju nasilja in ga popeljala v svet, kontekst in diskurz kulinarike z dobro zgodbo znamke.

Vir: bold.group.

Vegeta Natur paste

Novost znotraj linije Vegeta Natur so tekoče paste po recepturah izbranih mediteranskih začimb. Tekoči dodatki jedem so inovacija, brez ojačevalcev arome, barvil in konzervansov. Skozi zasnovane paste je namen praktičen: sveže začimbe so lahko prisotne tudi skozi vse leto in postanejo naljubši spremljevalec pri kuhanju. Doziranje pa je prepuščeno osebnemu okusu. Kot doda sama znamka: »več paste = intentivnejši okus!«

Vir: podravka.si.

Tosaminih 100 let

Higienski in intimni izdelki so v vrednotah 100 let delovanja Tosame opredeljeni z naravo. Trajnostni razvoj pomeni tudi iti od zavez k dejanjem. Ponosni so, da je več kot polovica njihovih izdelkov narejenih iz izključno naravnih materialov, dnevno pa jih tudi analizirajo v lastnih laboratorijih. Že 100 let negujejo generacije tudi v izobraževanju. Tako so zagnali velik donacijski projekt »Za zdravje žensk«, ki poleg učnih ur v jubilejnem letu vključuje tudi donacijo 600.000 vložkov in tamponov.

Vir: tosama.si.

Dezziv in Merkur zavarovalnica – za večjo mobilnost invalidov

Družinsko podjetje Dezziv, ki izdeluje inovativne pripomočke za invalide, in Merkur zavarovalnica sta združila moči z namenom, da bi olajšali vsakodnevno življenje invalidov ter jim pomagali pri večji samostojnosti in spopadanju z ovirami. Z odkupom mehanskih zavor za invalidske vozičke, ki omogočajo samostojno vzpenjanje in spuščanje po stopnicah in klančinah, je Merkur zavarovalnica podprla posameznike, ki si zavor zaradi takšnega ali drugačnega razloga ne morejo privoščiti. Da so pripomočki prišli do oseb, ki jih resnično potrebujejo, so poskrbeli skupaj s podjetjem Dezziv in lokalnimi društvi paraplegikov.

Čeprav je pravica enakopravnega dostopa do javnih površin zakonsko določena, se invalidi pogosto znajdejo pred arhitekturnimi ovirami. Dvostranske mehanske zavore Dezziv uporabniku invalidskega vozička omogočajo, da se brez večjega napora varno povzpne ali spusti po stopnicah. Gre za edino rešitev na svetu, ki deluje v obeh smereh vožnje invalidskega vozička. Kakovost in funkcionalnost izdelkov so potrdili v laboratorijih nemškega proizvajalca invalidskih vozičkov in v neodvisnem inštitutu na Japonskem.

Partnerstvo med podjetjem Dezziv in Merkur zavarovalnico je odličen primer, kako lahko podjetja združijo svoje moči, da bi izboljšala življenje posameznikov.

Vir: IPPR.

MOL razširil svojo mrežo servisov v Sloveniji

Skupina MOL je v sredini leta 2023 zaključila prevzem podjetja OMV Slovenija, ki se danes imenuje MOL & INA, sedež pa ohranja v Kopru. Svojo mrežo bencinskih servisov v Sloveniji je povečala na več kot 130 lokacij, kjer je strankam na voljo vrhunsko EVO gorivo ter ostali produkti in izdelki, tudi lastnih blagovnih znamk, ki med potrošniki zaradi svoje kakovosti uživajo visok ugled. Spremembi lastništva sledijo tudi spremembe zunanje podobe bencinskih servisov, saj se znamka OMV počasi umika, nadomešča pa jo povečini znamka MOL, ponekod tudi INA. Na vseh bencinskih servisih nekdanjega OMV bo postopoma zamenjan tudi program zvestobe, saj bo Smile&Drive nadomestil MOL Move, začetek postopnega prehoda pa je načrtovan v drugi polovici januarja 2024.

Vir: MOL Slovenija.

Destilator – Odpadno je uporabno

Destilator je znamka, ki se ukvarja s trajnostnimi načini bivanja, delovanja in proizvodnje. Ustanovljena, da z njo v družbo kapljajo navdihujoče ideje in praktične rešitve iz zavrženih in ne več uporabljenih odpadnih materialov. Za male in velike premike na bolje. V sodelovanju z Notranjskim muzejem so tako nazadnje ustvarili unikatne izdelke, med katerimi sta dve vrsti knjižnih kazalk in etuiji iz oglasnih panojev, ki so nekoč krasili fasado muzejske stavbe. Vrsto izdelkov posebej za muzej je avtorsko oblikovala Maja Modrijan iz Destilator studia. Dve znamki oz. instituciji sta tako ubrali in izbrali trajnostno rešitev, ki je lahko zgled lokalnega krožnega gospodarstva ter navdih in spodbuda drugim organizacijam in podjetjem. 

Ustanoviteljica studia Maja Modrijan je v letošnjem letu prejela tudi priznanje za oblikovalski dosežek s strani Društva oblikovalcev Slovenije

Vir: Notranjski muzej.

Slovenska muska v Stožicah

Se da združiti dom športa z glasbo in gledališčem? Da.Predvsem želimo dokazati, da se da, pravijo ustvarjalci zabavnega spektakla leta, »Slovenska muska v Stožicah«, ki se bo zgodil 27. januarja 2024. Tam bodo vsi: Lado, Nejc, Koki, Greta, Slon … ikone slovenske glasbe in mojstri svoje obrti. Ideja za spektakel  je vzniknila iz gledališke uspešnice »Slovenka muska od A do Ž«. Lado in ekipa bodo največji arenski glasbeno-komični spektakel pri nas postavili z ambicijo, da lahko Stožice gostijo tudi gledališke, ne le glasbene in športne spektakle. Zaradi številnih sodelujočih zvezdnikov pa bo skoraj nemogoče vse skupaj še kdaj ponoviti, pravijo. To ni bo le izjemen ustvarjalni, ampak tudi logistični in tehnični izziv.

Vir: TrickyDisco!PiArt.

Ostali prispevki

BESEDA USTANOVITELJA: Začne se z razumevanjem, da vsaka interakcija šteje

BESEDA USTANOVITELJA: Začne se z razumevanjem, da vsaka interakcija šteje

Kot strokovnjak za mreženje dobro vem, da je za vzpostavitev trajnih odnosov ključnega pomena iskrenost in zaupanje. Če se zavedamo, da ne želimo ob sebi neavtentičnih oseb, zakaj bi potem pričakovali, da bodo potrošniki navdušeni nad blagovnimi znamkami, ki ne izražajo pristnosti?

Kako torej znamke in osebnosti lahko ohranijo to polje avtentičnosti?

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja