📅 09.03.2022

PR teater, ki je potekal konec lanskega leta, je ponudil serijo zanimivih predavanj, katerih izluščke lahko shranimo v svoje zapiske znanj, védenj.

Jože Špiljak, starejši svetovalec pri komunikacijski družbi Herman & partnerji, je na zglednih dialogih z bivšima predsednikoma Slovenije (Kučan, Türk) soočil področje (ne)posrečenega korporativnega komuniciranja in odnosov z javnostmi.

Vstopanje z jezikovnimi sredstvi je velika odgovornost. Kdo lahko na osnovi izkušenj to bolje pove kot sam predsednik s kilometrino? Če se v javnih nastopih, medijih samo pojavljaš in si brez vsebine, potem to ni primer zglednega komuniciranja z javnostmi. Bivša predsednika sta nanizala nekaj svojih modrosti, ki so hvaležna popotnica za obstoječe in bodoče prestavnike odnosov z javnostmi. 1) Iskrenost v besedah je tista, ki v ljudeh vedno vzbudi zaupanje in dejansko se mora ta iskrenost čutiti kot čista emocija neposrednosti, brez prikrivanja. 2) Neizogibanje odgovorom; čeprav je laž, žal, nekaj vsakdanjega v  današnji politiki. Vrh vsega pa virtualne resnice vnašajo toliko več zmede in neverodostojnosti. 3) Samo z resnico stopiti iz povprečja in biti viden. 4) Zaupanje gradimo zelo dolgo, izgubimo pa ga lahko zelo hitro. 5) Verodostojnost, kredibilnost. 6) Resnost vsebine, ki ni trivialna. 7) Doslednost. 8) Pravočasnost. (9) Ravnotežje.

Ostali prispevki

LOKALNI NAVDIH: lePotica. Tradicionalno je lahko moderno in privlačno.

LOKALNI NAVDIH: lePotica. Tradicionalno je lahko moderno in privlačno.

Ekonomistka po izobrazbi je po 17ih letih dela v računovodstvu spoznala, da je pisarniški poklic vendarle ne izpolnjuje. Svojo energijo je vselej rada sproščala v kotičkih kuhije, zaradi česar je službo v računovodstvu raje zamenjala za službo v novinarstvu, kot izvršna urednica kulinaričnih edicij. Zgodba se je potem samo še razvijala in nadgrajevala …

TRENDI: AI in kripto pristopi

TRENDI: AI in kripto pristopi

Možnosti plačevanja v spletnih trgovinah s kripto valutami, rivalstvo ali poskusi izpodrivanja pametnih telefonov, vpeljava AI načrtovalcev in svetovalcev … vsi ti pristopipotrjujejo, da podjetja, bodisi domača bodisi tuja dosledno razmišljajo o aktualnih trendih, ki bodo tudi v bodoče krojili in rojevali nove pristope pri ustvarjanju inventivnih tržno-komunikacijskih sporočil in tržno-komunikacijskih poti. Ključno bo le, kateri se bodo prijeli kot usodni in relevantni za obstoj znamke (morda celo njene panoge), kateri pa se bodo izkazali za sezonsko modo, ki skoprni in ne služi končnemu namenu. Ali pa so služili zgolj začasno.

Vsekakor pa najprej…

LOKALNE NOVICE: Mercator in bele embalaže,…

LOKALNE NOVICE: Mercator in bele embalaže,…

Seveda so navdušile in očarale. Prepričljivo izstopale na prodajnih mestih. Zgodba je skupno ujemanje vrednot in zasledovanje plemenitih ciljev, to so trajnost, odgovornost, sodelovanje in vključenost.

BOŠKO PRAŠTALO: BESEDA USTANOVITELJA

BOŠKO PRAŠTALO: BESEDA USTANOVITELJA

Romantika v znamčenju je prav to – nežno približevanje naših vrednot in zgodb ciljni skupini. Ključno je, da se naše vrednote kažejo skozi zgodbo, ki jo gradimo. Ta zgodba naj ne bo le pripoved o izdelku ali storitvi, ampak naj odraža tisto, kar nas kot znamko dela edinstvene, človeške.

Vendar pa je treba romantiko uporabiti premišljeno. Ni vsaka znamka ali ciljna skupina primerna za vsak pristop.

Bistveno je…

BRANJE: NOVICE: Navodila za uporabo

BRANJE: NOVICE: Navodila za uporabo

Morda se po naslovu ali na prvi vtis zdi bolj kot nek priročnik ali most med novinarskim diskurzom in končnim uporabnikom – bralcem, spremljevalcem – vsebin novinarskega diskurza. Pa vendar lahko marsikatero refleksijo preslikamo tudi v razmišljanja o sodobnih praksah znamčenja.

Recimo, razumevanje pojma pristranskosti. Vsak izhaja iz sebe, vsak potrošnik pri konzumiraju znamkinih izdelkov ali storitev prav tako izhaja iz sebe, svojih potreb, pričakovanj, misli in vrednot. Vse to ustvarja…

LEGENDA: SWATCH. Svetovni rekord v svetu urarstva.

LEGENDA: SWATCH. Svetovni rekord v svetu urarstva.

Kombinacija sintetičnega materiala, odpornega na udarce, in natančnega mehanizma (kot nalašč za masovno proizvodnjo) je bila odslej cenovno dostopna in na voljo v široki paleti barv. Končni preboj pa naj bi se zgodil leta 1984, ko modelov niso več omenjali z njihovimi referenčnimi številkami, temveč je vsaka ura dobila svoje lastno ime. Inovativen švicarski izdelek je postal simbol vznemirljivega življenjskega sloga.

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja