TRENDI: AI in kripto pristopi

Aktualno, Prispevki

📅 21.03.2024

Možnosti plačevanja v spletnih trgovinah s kripto valutami, rivalstvo ali poskusi izpodrivanja pametnih telefonov, vpeljava AI načrtovalcev in svetovalcev … vsi ti pristopipotrjujejo, da podjetja, bodisi domača bodisi tuja dosledno razmišljajo o aktualnih trendih, ki bodo tudi v bodoče krojili in rojevali nove pristope pri ustvarjanju inventivnih tržno-komunikacijskih sporočil in tržno-komunikacijskih poti. Ključno bo le, kateri se bodo prijeli kot usodni in relevantni za obstoj znamke (morda celo njene panoge), kateri pa se bodo izkazali za sezonsko modo, ki skoprni in ne služi končnemu namenu. Ali pa so služili zgolj začasno. Vsekakor pa najprej kot ključen velja in ostaja: namen. Kateri koli uporabljeni pristop namreč mora biti na koncu sinhroniziran z namenom. Vse skupaj se mora iziti in v praksi funkcionirati.

Prvi AI načrtovalec tedenskih jedilnikov z recepti v Sloveniji.

Spar Slovenija v sodelovanju z agencijo Agencija 101.

Pri Cryptonow si prizadevajo poenostaviti nakupe kriptovalut in zagotoviti varno uporabo za vse. Verjamejo v decentralizacijo finančnega sistema, ki preko digitalnega denarja ustvarja pravičnejši in učinkovitejši svet.

Vir: cryptonow.ch.
(ob nedavnem lansiranju nove spletne strani so sodelovali tudi s slovenskim studiem Trampolin)

AI Pin. Od prevzema Open Ai Labs ChatGPT januarja 2023 je marketinška in medijska industrija problematizirala o vsaki potencialni moteči realnosti umetne inteligence. Pa tudi o prednostih tehnologije, orodij komunikacije itd. Tu je zdaj tudi Humane AI Pin, prva prava različica domnevno neinvazivne potrošniške tehnologije in programske opreme Personal Wearabale s pogonom na AI. Osnovna ideja pa sloni na potrebi: biti brez zaslona! Vrniti se v vsakodnevni resnični svet, v katerem je tehnologija pripomoček in dodatek, ki ustvarja prostor, nezlepljen ali ne vezan na napravo. Vse naj bi slonelo na intuitivni sledilni ploščici, z možnostjo projeciranja na dlan⚡️. Ta človeški AI Pin naj bi pomagal uresničevati težnje po tem, da bi bili manj odvisni in povezani z našimi zasloni, telefoni. Bomo videli, kaj bo čas prinesel. Zaenkrat smo lahko rezervirani in odprti ali budni opazovalci.

Vir: hu.ma.ne.

Ostali prispevki

KAJ PRAVITA: Marko Cerovšek, vodja upravljanja blagovne znamke Barcaffè, senior in Jelena Milinkovič, vodja marketinga za razvoj kategorije in blagovne znamke Barcaffè

KAJ PRAVITA: Marko Cerovšek, vodja upravljanja blagovne znamke Barcaffè, senior in Jelena Milinkovič, vodja marketinga za razvoj kategorije in blagovne znamke Barcaffè

Izkušena dolgoletna brand managerja mogočne znamke za kavo sta delila ključne zapovedi dobrodošlega delovanja v panogi.

Rada ustvarjata v delovnem okolju, v katerem uporabniki sodelujejo, aktivno komunicirajo, zaradi česar se počutita nadvse hvaležna, saj tako vzpostavljeno ozračje ne le bogati delo, ampak tudi bogati samega posameznika. Vsak dan je priložnost za rast, četudi to pomeni premagovanje težkih ovir. Izpostavljata pomen odnosov v kolektivu zelo različnih strok kot zelo ključnih, ki jih ne gre zanemarjati.

GLOBALNI NAVDIH: HEYDUDE. Vsestranski.  

GLOBALNI NAVDIH: HEYDUDE. Vsestranski.  

HEYDUDE, ki v ZDA velja za eno najbolj priljubljenih in najbolj zaželenih znamk čevljev, je prišla tudi v Slovenijo. Maja so jo predstavili v ljubljanskem BTCju, sama znamkina filozofija pa je že omrežila prve navdušene uporabnike in kupce.

LOKALNI NAVDIH: Balkan Campers. Ljubezen in mir!

LOKALNI NAVDIH: Balkan Campers. Ljubezen in mir!

Balkan Campers je izviren retro koncept, ki ohranja kulturno dediščino. Je strasten v prizadevanjih, da se ohranja planet srečen in nedotaknjen. Spodbuja popotnike, da ga ohranjajo čistega in nedotaknjenega. Rad išče in raziskuje kraje z dušo in nedotaknjeno naravo…

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja