TRENDI: AI in kripto pristopi

Aktualno, Prispevki

📅 21.03.2024

Možnosti plačevanja v spletnih trgovinah s kripto valutami, rivalstvo ali poskusi izpodrivanja pametnih telefonov, vpeljava AI načrtovalcev in svetovalcev … vsi ti pristopipotrjujejo, da podjetja, bodisi domača bodisi tuja dosledno razmišljajo o aktualnih trendih, ki bodo tudi v bodoče krojili in rojevali nove pristope pri ustvarjanju inventivnih tržno-komunikacijskih sporočil in tržno-komunikacijskih poti. Ključno bo le, kateri se bodo prijeli kot usodni in relevantni za obstoj znamke (morda celo njene panoge), kateri pa se bodo izkazali za sezonsko modo, ki skoprni in ne služi končnemu namenu. Ali pa so služili zgolj začasno. Vsekakor pa najprej kot ključen velja in ostaja: namen. Kateri koli uporabljeni pristop namreč mora biti na koncu sinhroniziran z namenom. Vse skupaj se mora iziti in v praksi funkcionirati.

Prvi AI načrtovalec tedenskih jedilnikov z recepti v Sloveniji.

Spar Slovenija v sodelovanju z agencijo Agencija 101.

Pri Cryptonow si prizadevajo poenostaviti nakupe kriptovalut in zagotoviti varno uporabo za vse. Verjamejo v decentralizacijo finančnega sistema, ki preko digitalnega denarja ustvarja pravičnejši in učinkovitejši svet.

Vir: cryptonow.ch.
(ob nedavnem lansiranju nove spletne strani so sodelovali tudi s slovenskim studiem Trampolin)

AI Pin. Od prevzema Open Ai Labs ChatGPT januarja 2023 je marketinška in medijska industrija problematizirala o vsaki potencialni moteči realnosti umetne inteligence. Pa tudi o prednostih tehnologije, orodij komunikacije itd. Tu je zdaj tudi Humane AI Pin, prva prava različica domnevno neinvazivne potrošniške tehnologije in programske opreme Personal Wearabale s pogonom na AI. Osnovna ideja pa sloni na potrebi: biti brez zaslona! Vrniti se v vsakodnevni resnični svet, v katerem je tehnologija pripomoček in dodatek, ki ustvarja prostor, nezlepljen ali ne vezan na napravo. Vse naj bi slonelo na intuitivni sledilni ploščici, z možnostjo projeciranja na dlan⚡️. Ta človeški AI Pin naj bi pomagal uresničevati težnje po tem, da bi bili manj odvisni in povezani z našimi zasloni, telefoni. Bomo videli, kaj bo čas prinesel. Zaenkrat smo lahko rezervirani in odprti ali budni opazovalci.

Vir: hu.ma.ne.

Ostali prispevki

BRANJE: BELI VOLK.

BRANJE: BELI VOLK.

Preslikave mitoloških fabul v sodobni diskurz so vselej dobrodošlo izhodišče za ustvarjanje novih zapletov, razpletov, sporočilnosti, kar navsezadnje tudi prispeva k obujanju in dobremu ohranjanju kulturne dediščine. Nenazadnje, znamčenje, dobro znamčenje bo vselej znalo reproducirati kulturno izročilo in ga dvigovati na piedestal želenega.

LEGENDA: Ray-Ban. Večno kul.

LEGENDA: Ray-Ban. Večno kul.

Blagovna znamka Ray-Ban skoraj nikoli ni potrebovala poglobljenega oglaševanja, saj je že tako sproti puščala odtise. Najbolj hvale vredno pri vsej znamkini zgodbi pa je, da se je ustoločila najprej na visoki kakovosti, z misijo uspešenga blokiranja ultravijoličnih žarkov, šele nato se je zgodilo vse ostalo, kar daje potrditev vsem ostalim znamkam, ki si pot šele utirajo – najprej kakovost in inovativnost.

SUPERBRANDS SLOVENIJA: STROKOVNI SVET 2024

SUPERBRANDS SLOVENIJA: STROKOVNI SVET 2024

Člani strokovnega sveta Superbrands Slovenija za 2024 imajo častno in obsežno nalogo, da ocenijo 500 najbolj izpostavljenih znamk po raziskavi Ipsos, ki so jih podali potrošniki na osnovi lastne strokovne percepcije, pri čemer izhajajo iz kategorij, ki so pomembne za organizacijo Superbrands: kakovost, razlikovanje, zaupanje in čustva. Takole nam je zaupal 25-članski strokovni svet za Superbrands Slovenija 2024…

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.