
Miran Varga
Najuspešnejša podjetja v nestanovitnih časih povečujejo vložke v digitalno oglaševanje. Njihov paradni konj v 2022 je prikazno oglaševanje.
Lanskoletna raziskava družb iPROM in Valicon kaže, da bo večina slovenskih oglaševalcev v prihodnje ohranila ali povečala naložbe v digitalno oglaševanje. Letos bo zanj skupno namenila skoraj sto milijonov evrov, pri čemer bo največjega dela kolača že deležno prikazno oglaševanje. Z uporabo naprednih oglaševalskih tehnologij je prikazno oglaševanje danes namreč ena najučinkovitejših oblik oglaševanja, ki oglaševalcem na spletu prinaša največ učinka za odštet denar.
Znamke stavijo na digitalno oglaševanje
Oglaševalci oziroma znamke v vseh panogah se vse bolj zavedajo, kako pomembno je vlagati v digitalne medije, torej tja, kjer je sodobni potrošnik najbolj prisoten. V Sloveniji zadnja leta statistika beleži okoli 10-odstotno rast naložb v digitalno oglaševanje, za zakup oglasnega prostora v digitalni krajini pa med 14- in 20-odstotno rast.
Največ (27 %) sredstev bodo oglaševalci…
Samo za naročnike
Listanje revije je mogoče le za naročnike na digitalno obliko revije Super Znamka.
Že imate račun? Prijavite se.
Še niste registrirani uporabnik? Preverite naročnine.