ŠE VEDNO AKTUALNI KANAL ZA UČINKOVITO POVEZOVANJE Z OSTALIMI DIGITALNIMI KANALI

Prispevki

Postaja e-poštni marketing spet vroč?
📅 10.03.2021

S tem vprašanjem nas je zintrigiral Miha Rejc, ki v podjetju iPROM vodi upravljanje družbenih medijev, in v nadaljevanju še sami podajamo nekaj premislekov. Preplet skrbno načrtovane komunikacije lahko e-poštni marketing dvigne na popolnoma novo, morda še boljšo raven. Ključna je pri tem vsebina, umetna inteligenca in drugi digitalni pripomočki so sekundarnega pomena. Rutinizirani hladni nagovori so že dolgo mimo, obenem pa so pričakovanja potrošnikov do blagovnih znamk na vrhuncu zahtevnosti bolj kot kdajkoli. Izziv je ugrizniti v jabolko, ki terja vse bolj individualizirane pristope, ki jih je toliko težje realizirati pri e-poštnem marketingu. Začnemo lahko z golim uvodnim nagovorom. Nekomu lahko povsem ustreza, da se ga nagovori s ti in po prvem imenu (Zarja, samo zate smo …), spet druga gospa ali gospod bi bila popolnoma užaljena, če se e-poštno sporočilo ne bi začelo z npr. Spoštovana/i gospa/gospod Mojca/Gorazd Mejak.

Samo za naročnike

Že imate račun? Prijavite se.

Ostali prispevki

Primer HARTMANN

Primer HARTMANN

Ko opazujemo vse bolj drzni in pogumni razvoj IT-ja na področju zdravstva in farmacije, smo včasih lahko presenečeni, koliko potencialnega prostora se tu še lahko odpira

SUPERBRANDS SLOVENIJA, DRUGIČ

SUPERBRANDS SLOVENIJA, DRUGIČ

Pozdravljamo prvo šestnajsterico superbrandov: Barcaffe, Big Bang, Elan, Generali, Leone, Lidl, Mercator, Merkur, Nova Kbm, Omv, Perwoll, Silan, Skb Banka, Woop, Zavarovalnica Triglav.

SUPERBRANDS SLOVENIJA

SUPERBRANDS SLOVENIJA

Odkar je lastništvo licence v Sloveniji prevzel Boško Praštalo, direktor Superbrands Slovenija, se je odprla nova, sveža energija, ki utrjuje zaupanje na področju znamčenja.

OSEBNOST ZNAMK, PRVIČ

OSEBNOST ZNAMK, PRVIČ

Ljudje se med seboj najbolj povezujemo drug z drugimi. Podobno je z znamkami; s potrošnikom, uporabnikom vzpostavljajo neko čustveno vez.

LOJALNOST ZNAMKI ALI LOJALNOST CENI

LOJALNOST ZNAMKI ALI LOJALNOST CENI

Razumevanje te temeljne distinkcije je tudi ključno pri iskanju odgovora na vprašanje, kakšne potrošnike si na koncu tudi sami želimo ter kako jih obravnavati. Nič ni narobe ne z enim ne z drugim odgovorom, pomembno pa je …

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja