“Pahljače v roke in asfalt pod noge”

Aktualno, Prispevki

📅 24.07.2023

Sončni žarki, ki so tudi letošnje poletje dobro razgreli asfalt v urbanih okoljih, vselej vabijo ven, na ogled aktualnih uličnih razstav TAM-TAMovih plakatov, ki so navdihujoča kreativna hrana in popestritev mestnega dogajanja. Če ne prej, vsaj zvečer, ko se ulice shladijo.

Ob sprotnem uživanju in ogledovanju aktualnih plakatnih mest obudimo spomin na lansko pomlad, ko je skupina umetnic in kipark ALU otvorila ulično razstavo skulptur, umeščene v in na plakatne konstrukcije, v želji po promociji in krepitvi kiparstva. V produkciji Svetlobne gverile smo si tako lahko ogledovali interaktivni vizualni projekt Jake Komaca, ki je naslavil neizmerne sledi podatkov, ki jih nenamerno in neprestano puščamo z našim gibanjem po digitalnih svetovih. Tristranski plakatni panoji s projekcijo skupka podatkov so poudarili vprašanje o varovanju podatkov v digitalnem okolju.

Toliko za nostalgični odklop na lansko leto. V vsakem primeru pa vabljeni na sprotno spremljanje uličnih plakatnih galerij. Revija Super Znamka je z veseljem pozorna na kreativno sproščanje ustvarjalcev, ki s svojimi rešitvami obenem opozarjajo tudi na aktualne družbene problematike.

Lanskoletni projekt Lulat me!, delo študentov diplomskega in podiplomskega študija Akademije za vizualne umetnosti, je tako opozoril na problematiko neenakosti med moškim in ženskim spolom v opravljanju ene najosnovnejših potreb.

Kreativno sproščanje je nujen element dobrega znamčenja.

Ostali prispevki

TRENDI: AI v industriji ur

TRENDI: AI v industriji ur

EveryWatch je nova in edina globalna spletna platforma, ki temelji na umetni inteligenci, namenjena tako profesionalcem v urarski industriji kot vsem običajnim uporabnikom, kupcem in ljubiteljem ur. Ponuja celovit pregled…

BESEDA USTANOVITELJA: Začne se z razumevanjem, da vsaka interakcija šteje

BESEDA USTANOVITELJA: Začne se z razumevanjem, da vsaka interakcija šteje

Kot strokovnjak za mreženje dobro vem, da je za vzpostavitev trajnih odnosov ključnega pomena iskrenost in zaupanje. Če se zavedamo, da ne želimo ob sebi neavtentičnih oseb, zakaj bi potem pričakovali, da bodo potrošniki navdušeni nad blagovnimi znamkami, ki ne izražajo pristnosti?

Kako torej znamke in osebnosti lahko ohranijo to polje avtentičnosti?

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja