“Pahljače v roke in asfalt pod noge”

Aktualno, Prispevki

📅 24.07.2023

Sončni žarki, ki so tudi letošnje poletje dobro razgreli asfalt v urbanih okoljih, vselej vabijo ven, na ogled aktualnih uličnih razstav TAM-TAMovih plakatov, ki so navdihujoča kreativna hrana in popestritev mestnega dogajanja. Če ne prej, vsaj zvečer, ko se ulice shladijo.

Ob sprotnem uživanju in ogledovanju aktualnih plakatnih mest obudimo spomin na lansko pomlad, ko je skupina umetnic in kipark ALU otvorila ulično razstavo skulptur, umeščene v in na plakatne konstrukcije, v želji po promociji in krepitvi kiparstva. V produkciji Svetlobne gverile smo si tako lahko ogledovali interaktivni vizualni projekt Jake Komaca, ki je naslavil neizmerne sledi podatkov, ki jih nenamerno in neprestano puščamo z našim gibanjem po digitalnih svetovih. Tristranski plakatni panoji s projekcijo skupka podatkov so poudarili vprašanje o varovanju podatkov v digitalnem okolju.

Toliko za nostalgični odklop na lansko leto. V vsakem primeru pa vabljeni na sprotno spremljanje uličnih plakatnih galerij. Revija Super Znamka je z veseljem pozorna na kreativno sproščanje ustvarjalcev, ki s svojimi rešitvami obenem opozarjajo tudi na aktualne družbene problematike.

Lanskoletni projekt Lulat me!, delo študentov diplomskega in podiplomskega študija Akademije za vizualne umetnosti, je tako opozoril na problematiko neenakosti med moškim in ženskim spolom v opravljanju ene najosnovnejših potreb.

Kreativno sproščanje je nujen element dobrega znamčenja.

Ostali prispevki

BRANJE: BELI VOLK.

BRANJE: BELI VOLK.

Preslikave mitoloških fabul v sodobni diskurz so vselej dobrodošlo izhodišče za ustvarjanje novih zapletov, razpletov, sporočilnosti, kar navsezadnje tudi prispeva k obujanju in dobremu ohranjanju kulturne dediščine. Nenazadnje, znamčenje, dobro znamčenje bo vselej znalo reproducirati kulturno izročilo in ga dvigovati na piedestal želenega.

LEGENDA: Ray-Ban. Večno kul.

LEGENDA: Ray-Ban. Večno kul.

Blagovna znamka Ray-Ban skoraj nikoli ni potrebovala poglobljenega oglaševanja, saj je že tako sproti puščala odtise. Najbolj hvale vredno pri vsej znamkini zgodbi pa je, da se je ustoločila najprej na visoki kakovosti, z misijo uspešenga blokiranja ultravijoličnih žarkov, šele nato se je zgodilo vse ostalo, kar daje potrditev vsem ostalim znamkam, ki si pot šele utirajo – najprej kakovost in inovativnost.

SUPERBRANDS SLOVENIJA: STROKOVNI SVET 2024

SUPERBRANDS SLOVENIJA: STROKOVNI SVET 2024

Člani strokovnega sveta Superbrands Slovenija za 2024 imajo častno in obsežno nalogo, da ocenijo 500 najbolj izpostavljenih znamk po raziskavi Ipsos, ki so jih podali potrošniki na osnovi lastne strokovne percepcije, pri čemer izhajajo iz kategorij, ki so pomembne za organizacijo Superbrands: kakovost, razlikovanje, zaupanje in čustva. Takole nam je zaupal 25-članski strokovni svet za Superbrands Slovenija 2024…

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.